Kilka pytań do ...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tbrally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr lip 08, 2009 00:39
Lokalizacja: Miasto kościołów
Kontakt:

Kilka pytań do ...

Post autor: tbrally » czw lip 16, 2009 01:29

Jako laik a zarazem świeży posiadacz MK IV mam kilka pytań i o ile pozwolicie w jednym poście, otóż:

1. Podczas włączania klimy odczuwalny jest przez moment zapach "nieświeżości"
- który, które filtry są do wymiany i gdzie się znajdują i czy tylko filtry?


2. Podczas jazdy na benzynie w momencie kiedy mam ok 1/3 lub mniej zbiornika benzyny na zakrętach odzywa się sygnał + żebrak rezerwy a wskaźnik skacze prawie do zera - czy to w MK IV normalny objaw ??


3. Jak wiadomo (??) lampy mają wbudowane miejsce na przeciwmgielne
- widnieje u mnie żaróweczka ale nie wiem jak je włączyć ?? :crazy: :crazy: :crazy: ??


4. Po czyszczeniu przepustnicy/silnika krokowego należy dokonać "adaptacji" poprzez komputer - czy ten zabieg jest konieczny ??


5. Podczas nacisku karoserii (nadkola) w okolicy przedniego prawego (pasażera) koła dochodzi dźwięk przepiskiwania dochodzący jakby z kolumny (niekiedy na nierównościach kiedy kołysze autem także słyszalne)
- czym jest to spowodowane i jak się tego ew. pozbyć??

Sorki, że tak wszystko w jednym
ale chyba tak będzie łatwiej i szybciej

Za pomoc serdeczne dzięks



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Re: Kilka pytań do ...

Post autor: Jazz_Blue » czw lip 16, 2009 02:23

ad.1
Należy odgrzybić klimatyzację, wymieniając przy tym filtr przeciwpyłkowy. Najlepiej udać się do specjalistów w tej dziedzinie.

ad.2
Nie jest to normalny objaw.

ad.3
Jak masz pokrętło od włączania świateł to ciągniesz je go siebie.

ad. 4
Nie wiem jaki masz silnik dokładnie, ale po czyszczeniu przepustnicy powinno się zrobić adaptację, skoro nie masz o tym zielonego pojęcia to nie czyść jej lepiej sam

ad. 5
co do 5 pytania to za bardzo nie wiem o co chodzi.
Ostatnio zmieniony pt lip 17, 2009 02:09 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » czw lip 16, 2009 07:02

tbrally pisze:gdzie się znajdują
w podszybiu po lewej stronie, odpinasz zaczepy i wyciągasz, najlepiej odkurzyć od razu wszystkie zakamarki
tbrally pisze:nie wiem jak je włączyć
raz do siebie świecą przednie drugi raz świecą przednie z tylnymi, pokrętło zmienia kolor z zielonego na czerwony
tbrally pisze:czy ten zabieg jest konieczny
u mnie był od razu polecam znaleźć kogoś z Vagiem odpóść sobie mechaników co mają uniwersalne urządzonka, wyczyść samemu w FAQ jest instrukcja
tbrally pisze:dochodzi dźwięk przepiskiwania
podjedź do stacji diag. za 30 sprawdzą Ci na trzepaku zawieszenie i wszystko będziesz wiedział


Obrazek

_robert_s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt cze 10, 2008 12:09
Lokalizacja: opolskie

Post autor: _robert_s » czw lip 16, 2009 08:07

tbrally pisze:2. Podczas jazdy na benzynie w momencie kiedy mam ok 1/3 lub mniej zbiornika benzyny na zakrętach odzywa się sygnał + żebrak rezerwy a wskaźnik skacze prawie do zera - czy to w MK IV normalny objaw ??
To ile ty jeździsz na tych zakrętach? Zwolnij trochę :)

Co do reszty to tak jak piszą koledzy wyżej, a jeśli chodzi u punkt 5 to może być standard w golfie - gumy stabilizatora do wymiany, ewentualnie podsmarować smarem teflonowym (u mnie działa)



Awatar użytkownika
tbrally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr lip 08, 2009 00:39
Lokalizacja: Miasto kościołów
Kontakt:

Post autor: tbrally » czw lip 16, 2009 20:31

Ad 1. - jaki to może być w przybliżeniu koszt ??


Ad 2. - zatem co może być przyczyną i jak ją usunąć ??


Ad 3. - ale wtopa :D


Ad 4. 1,6 SR + LPG - jakie są objawy braku adaptacji (pytam z ciekawości)



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » czw lip 16, 2009 21:54

tbrally pisze:Ad 1. - jaki to może być w przybliżeniu koszt ??
Ok. 100-150zł
tbrally pisze:Ad 4. 1,6 SR + LPG - jakie są objawy braku adaptacji (pytam z ciekawości)
Obroty będą falowały...



Awatar użytkownika
bibi466
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 542
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: bibi466 » czw lip 16, 2009 22:09

Co do punktu piątego to prawdopodobnie gumy na stabilizatorze do wymiany



Awatar użytkownika
tbrally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr lip 08, 2009 00:39
Lokalizacja: Miasto kościołów
Kontakt:

Post autor: tbrally » sob lip 18, 2009 10:17

OK
pozostała jeszcze kwestia pkt`u 2-go
2. Podczas jazdy na benzynie w momencie kiedy mam ok 1/3 lub mniej zbiornika benzyny na zakrętach odzywa się sygnał + żebrak rezerwy a wskaźnik skacze prawie do zera - czy to w MK IV normalny objaw ??
co zatem się dzieje ze wskaźnikiem, co jest przyczyną i jak ją usunąć
PS i nie miałem tu na mysli śmigania na zakrętach ale wręcz salonową jazdę po łuku :D
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 10:18 przez tbrally, łącznie zmieniany 1 raz.



patrykku_tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 14:31
Lokalizacja: KONIN
Kontakt:

Post autor: patrykku_tdi » ndz paź 11, 2009 14:41

CO DO PRZYKREGO ZAPACH POLECAM PRODUKT VALEO DO KABIN SAMOCHODOWYCH, ŁATWE UŻYCIE NAWET DLA NAJMNIEJ ZAAWANSOWANEGO UŻYTKOWNIKA

http://www.valeoservice.com/html/poland ... AD37A7A07A

U mnie zaskutkowało w 100%



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz paź 11, 2009 14:53

tbrally pisze:co jest przyczyną i jak ją usunąć
ja bym zajrzał do plywaka w baku
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 14:54 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 332 gości