Kilka pytań do ...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tbrally
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 00:39
- Lokalizacja: Miasto kościołów
- Kontakt:
Kilka pytań do ...
Jako laik a zarazem świeży posiadacz MK IV mam kilka pytań i o ile pozwolicie w jednym poście, otóż:
1. Podczas włączania klimy odczuwalny jest przez moment zapach "nieświeżości"
- który, które filtry są do wymiany i gdzie się znajdują i czy tylko filtry?
2. Podczas jazdy na benzynie w momencie kiedy mam ok 1/3 lub mniej zbiornika benzyny na zakrętach odzywa się sygnał + żebrak rezerwy a wskaźnik skacze prawie do zera - czy to w MK IV normalny objaw ??
3. Jak wiadomo (??) lampy mają wbudowane miejsce na przeciwmgielne
- widnieje u mnie żaróweczka ale nie wiem jak je włączyć ?? ??
4. Po czyszczeniu przepustnicy/silnika krokowego należy dokonać "adaptacji" poprzez komputer - czy ten zabieg jest konieczny ??
5. Podczas nacisku karoserii (nadkola) w okolicy przedniego prawego (pasażera) koła dochodzi dźwięk przepiskiwania dochodzący jakby z kolumny (niekiedy na nierównościach kiedy kołysze autem także słyszalne)
- czym jest to spowodowane i jak się tego ew. pozbyć??
Sorki, że tak wszystko w jednym
ale chyba tak będzie łatwiej i szybciej
Za pomoc serdeczne dzięks
1. Podczas włączania klimy odczuwalny jest przez moment zapach "nieświeżości"
- który, które filtry są do wymiany i gdzie się znajdują i czy tylko filtry?
2. Podczas jazdy na benzynie w momencie kiedy mam ok 1/3 lub mniej zbiornika benzyny na zakrętach odzywa się sygnał + żebrak rezerwy a wskaźnik skacze prawie do zera - czy to w MK IV normalny objaw ??
3. Jak wiadomo (??) lampy mają wbudowane miejsce na przeciwmgielne
- widnieje u mnie żaróweczka ale nie wiem jak je włączyć ?? ??
4. Po czyszczeniu przepustnicy/silnika krokowego należy dokonać "adaptacji" poprzez komputer - czy ten zabieg jest konieczny ??
5. Podczas nacisku karoserii (nadkola) w okolicy przedniego prawego (pasażera) koła dochodzi dźwięk przepiskiwania dochodzący jakby z kolumny (niekiedy na nierównościach kiedy kołysze autem także słyszalne)
- czym jest to spowodowane i jak się tego ew. pozbyć??
Sorki, że tak wszystko w jednym
ale chyba tak będzie łatwiej i szybciej
Za pomoc serdeczne dzięks
Re: Kilka pytań do ...
ad.1
Należy odgrzybić klimatyzację, wymieniając przy tym filtr przeciwpyłkowy. Najlepiej udać się do specjalistów w tej dziedzinie.
ad.2
Nie jest to normalny objaw.
ad.3
Jak masz pokrętło od włączania świateł to ciągniesz je go siebie.
ad. 4
Nie wiem jaki masz silnik dokładnie, ale po czyszczeniu przepustnicy powinno się zrobić adaptację, skoro nie masz o tym zielonego pojęcia to nie czyść jej lepiej sam
ad. 5
co do 5 pytania to za bardzo nie wiem o co chodzi.
Należy odgrzybić klimatyzację, wymieniając przy tym filtr przeciwpyłkowy. Najlepiej udać się do specjalistów w tej dziedzinie.
ad.2
Nie jest to normalny objaw.
ad.3
Jak masz pokrętło od włączania świateł to ciągniesz je go siebie.
ad. 4
Nie wiem jaki masz silnik dokładnie, ale po czyszczeniu przepustnicy powinno się zrobić adaptację, skoro nie masz o tym zielonego pojęcia to nie czyść jej lepiej sam
ad. 5
co do 5 pytania to za bardzo nie wiem o co chodzi.
Ostatnio zmieniony pt lip 17, 2009 02:09 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
w podszybiu po lewej stronie, odpinasz zaczepy i wyciągasz, najlepiej odkurzyć od razu wszystkie zakamarkitbrally pisze:gdzie się znajdują
raz do siebie świecą przednie drugi raz świecą przednie z tylnymi, pokrętło zmienia kolor z zielonego na czerwonytbrally pisze:nie wiem jak je włączyć
u mnie był od razu polecam znaleźć kogoś z Vagiem odpóść sobie mechaników co mają uniwersalne urządzonka, wyczyść samemu w FAQ jest instrukcjatbrally pisze:czy ten zabieg jest konieczny
podjedź do stacji diag. za 30 sprawdzą Ci na trzepaku zawieszenie i wszystko będziesz wiedziałtbrally pisze:dochodzi dźwięk przepiskiwania
To ile ty jeździsz na tych zakrętach? Zwolnij trochętbrally pisze:2. Podczas jazdy na benzynie w momencie kiedy mam ok 1/3 lub mniej zbiornika benzyny na zakrętach odzywa się sygnał + żebrak rezerwy a wskaźnik skacze prawie do zera - czy to w MK IV normalny objaw ??
Co do reszty to tak jak piszą koledzy wyżej, a jeśli chodzi u punkt 5 to może być standard w golfie - gumy stabilizatora do wymiany, ewentualnie podsmarować smarem teflonowym (u mnie działa)
- tbrally
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 00:39
- Lokalizacja: Miasto kościołów
- Kontakt:
OK
pozostała jeszcze kwestia pkt`u 2-go
PS i nie miałem tu na mysli śmigania na zakrętach ale wręcz salonową jazdę po łuku
pozostała jeszcze kwestia pkt`u 2-go
co zatem się dzieje ze wskaźnikiem, co jest przyczyną i jak ją usunąć2. Podczas jazdy na benzynie w momencie kiedy mam ok 1/3 lub mniej zbiornika benzyny na zakrętach odzywa się sygnał + żebrak rezerwy a wskaźnik skacze prawie do zera - czy to w MK IV normalny objaw ??
PS i nie miałem tu na mysli śmigania na zakrętach ale wręcz salonową jazdę po łuku
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 10:18 przez tbrally, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz paź 11, 2009 14:31
- Lokalizacja: KONIN
- Kontakt:
CO DO PRZYKREGO ZAPACH POLECAM PRODUKT VALEO DO KABIN SAMOCHODOWYCH, ŁATWE UŻYCIE NAWET DLA NAJMNIEJ ZAAWANSOWANEGO UŻYTKOWNIKA
http://www.valeoservice.com/html/poland ... AD37A7A07A
U mnie zaskutkowało w 100%
http://www.valeoservice.com/html/poland ... AD37A7A07A
U mnie zaskutkowało w 100%
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 332 gości