Hamulce do mk2 - najlepsza opcja ??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
toudi, silnik poprzednio jeździł w transporterze i tam było ok. Do tego jak miałem w golfie wcześniej 1.3 NZ'ta i hamulce 239mm oraz później 1.6 SB'ka i 239mm hamulce tak samo hamowały, czyli ciśnienie chyba można wykluczyć.
[ Dodano: 04 Wrz 2009 23:51 ]
To może lepiej zapodać małą pompę?? Chciałbym mniej więcej uzyskać efekt taki jak w autach francuskich jest.... lekko dotykając pedału hamulca czuć, że auto zaczyna zwalniać. Np. w Scirocco moim jak naduszę lekko pedał hamulca czuć, że momentalnie auto hamuje, a mam tam tarcze 239mm i reszta standardowa. W golfie mam 280mm, pompę 25,4mm serwo 9 cali i tego efektu brak...
[ Dodano: 04 Wrz 2009 23:51 ]
To może lepiej zapodać małą pompę?? Chciałbym mniej więcej uzyskać efekt taki jak w autach francuskich jest.... lekko dotykając pedału hamulca czuć, że auto zaczyna zwalniać. Np. w Scirocco moim jak naduszę lekko pedał hamulca czuć, że momentalnie auto hamuje, a mam tam tarcze 239mm i reszta standardowa. W golfie mam 280mm, pompę 25,4mm serwo 9 cali i tego efektu brak...
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
marcinas1983, moim zdaniem takie serwo i ta pompa powinna ze sobą współgrać. Mam służbowego citroena i T4 też jeździłem (2,5 TDI i 1,9 jak dobrze pamiętam) hample działały porównywalnie, być może serwo nie wydala do tak dużej pompy. Na próbę założyłbym mniejszą np z GTI i sprawdził, bo większego serwa to już chyba nie da się założyć.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
D1_PITER, 280 lub 288, ale pod te drugie to nie wiem czy 15 wejdą bo pod pierwsze są na styk moje felgi (15 Titan) . Jak masz Vra to nie masz chyba innego wyjścia, cały swap przód i tył mnie kosztował prawie tysiaka, a większość części i tak kupiłem bardzo tanio, ale jak chcesz zrobić tak jak trzeba to tyle min. musisz liczyć. Mogę Ci posłać na PW co ile kosztowało.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
Da się. Dobre tarcze, dobre klocki, płyn o wysokich parametrach i będzie to działać, ale lepszym rozwiązaniem są bo 280 zawsze są to tarcze grubsze przez co są mniej podatne na odkształcenia i pozatym zawsze jest na nich jeszcze zapas możliwości.D1_PITER pisze:Domyślam się, że VRa nie da się shamować skutecznie tarczami o średnicy 256?
Ja aktualnie jeżdże na 256 (zwykłe tarcze, klocki i płyn) i hamulce w którtkim czasie dają rade shamować 4 - 5 razy a potem jest kibel bo sie płyn gotuje.
Kurde to nie wiem czy nie będe walczył z tymi 256, bo na 15 calach to ja gleby dobrej nie zrobie
[ Dodano: 11 Paź 2009 14:56 ]
[ Dodano: 11 Paź 2009 14:57 ]
[ Dodano: 11 Paź 2009 14:56 ]
Dziękuje ale nie, bo się wystraszę i cały plan weźmie w łebDedi_S pisze:Mogę Ci posłać na PW co ile kosztowało.
[ Dodano: 11 Paź 2009 14:57 ]
Jakie shamowania masz tutaj na myśli?TheBiSHoP pisze:w którtkim czasie dają rade shamować 4 - 5 razy a potem jest kibel bo sie płyn gotuje.
- Wrobel Gda
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości