Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » sob lut 11, 2006 18:13
Pomarańczowy kolor to 1.6 TD 51kw natomiast czarny to 1.6 NA 40kw
Jak widac, najbardziej ekonomiczny jest zakres 2tys obrotów, podobnie w silnikach 1.9 i 2.0
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
Krzylu
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
-
Kontakt:
Post
autor: Krzylu » sob lut 11, 2006 21:42
ja i tak krece swojego zwyklasa wyzej niz 2tys
zazwyczaj 3.5obrt i zmieniam bieg
duzo osob mysli ze jak bedzie zmienaic biegi przy 2tys obrtowo to malo palic bedzie im auta
to blad:
dlaczego
poniewaz kazdy silnik lubi swoj zakres obrotow i widac to na tym wykresie gdzie sie pokrywa najlepsze przyspieszenie moment i moc powyzej 3tys obrotow
i wcale niebedzie palil wiecej
zmienaijac bieg przy 2000 obrotow zeby przyspieszyc musi sporo sie silnik napocic
-
Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
-
Kontakt:
Post
autor: Kapibara » sob lut 11, 2006 21:50
ja startam sie przyspieszyc jak najszybciej a potem trzymac autko w poblizu 2K moze dzieki temu autko spala mi 5 litrow. ale czasem deptam, tylko glowa nei wytrzymuje jazdy na tak wysokich obrotach neistety
-
Cinek
- _
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: Cinek » sob lut 11, 2006 22:14
Kapibara pisze:tylko glowa nei wytrzymuje jazdy na tak wysokich obrotach neistety
czemu głowa ?? bardziej uszy
przynajmniej na moim wydechu
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » sob lut 11, 2006 22:32
Krzylu, nigdzie nie napisalem zeby zmieniac przy 2 tys. Przy 2tys w jezdzie ciaglej pali najmniej (sprawdzone) do rozpedzania sie sluza wyzsze obroty. ps. moj tez lubi wysokie obroty
i ja tez
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 22:33 przez
zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
-
Kontakt:
Post
autor: Kapibara » sob lut 11, 2006 22:32
Cinek pisze:Kapibara napisał/a:
tylko glowa nei wytrzymuje jazdy na tak wysokich obrotach neistety
czemu głowa ?? bardziej uszy przynajmniej na moim wydechu
uszy to dopiero droga do celu
-
Czerwony
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 01:32
- Lokalizacja: Lodz
Post
autor: Czerwony » pn lut 13, 2006 02:04
Moj diesel na trasie przy ok 75km/h zamyka sie w pieciu litrach... niestety nie mam obrotomierza i jezdze na sluch... przy ponad 100km/h (co zdarza mi sie b.rzadko) spalanie wzrasta do 10l a o halasie nie wspomne... jakby silnik z ramy chcial wyskoczyc... Uroki skrzyni 4b.
CZERWONY
T2 & GSX F 750
-
lukasss
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: wt sty 31, 2006 22:39
- Lokalizacja: Komorów
-
Kontakt:
Post
autor: lukasss » pn lut 13, 2006 15:14
a wiec jak sądzicie jakie są optymalne obroty do zmiany biegów. i czy na zimnym silniku tez zmieniac obroty przy tych samych obrotach czy przy niższych dopuki sie nie rozgrzeje
-
pasiak
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: pasiak » pn lut 13, 2006 17:24
szczeże to nigdy nie zerkałem na to jaka jest ekonomiczna strefa obrotów u mnie ale jeżdze na wyczucie. opracowałem nawet dwie wersje :
1- od 2,5 do 3,5 czyli max mom obrotowy spalanie wynosi około 7l
2 do 2,5tyś mieszcze się w 6
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
-
Krzylu
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
-
Kontakt:
Post
autor: Krzylu » wt lut 14, 2006 03:49
ja puki sie nierozgrzeje to trzymam max do 2400obrotow
a pozniej RACING MODE
-
lukasss
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: wt sty 31, 2006 22:39
- Lokalizacja: Komorów
-
Kontakt:
Post
autor: lukasss » wt lut 14, 2006 07:24
no dobra a jak to jest z tym rozgrzaniem sie oleju ile trzeba czekać. Jeśli woda sie nagrzeje do 80 to olej tez ju jest rozgrzany ????
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » wt lut 14, 2006 14:13
lukasss, nie, olej sie rozgrzewa sporo pozniej, bylo juz o tym w innym temacie
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
gradi
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 21:15
- Lokalizacja: czestochowa
Post
autor: gradi » wt lut 14, 2006 20:14
Ja jezdae w miare normalnie ale pali mi 7,5 litra w zime mam silnik 1V w golfie 2 1.6 TD czy to jest duzo jak tak to niech ktos napisze od czego to moze byc
-
Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
-
Kontakt:
Post
autor: Trochim » wt lut 14, 2006 20:49
jak dla mnie to gardi masz tak z litr za duże spalanie.
czy widzisz czarna chmurę za sobą jak przyśpieszacz dosy dynamicznie?
kręciłeś przy pompie z dawką paliwa co by trochę mocy dodac?
Nissan Patrol K160
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 120 gości