Próbuję znaleźć poradę jak ustawić dawkę paliwa poprzez nastawnik pompy. Pamietam,że była ona na forum,lecz szukajka 'znajduje' tylko tematy z 10.2009 (a szukając temat po temacie to wiadomo...)
Jakby był ktoś tak miły i wrzucił linka (a modów proszę o wyrozumiałość ).
Pozdro
fleshu, chodzi mi o dawke paliwa biegu jałowego,nie startową. Wymieniłem wtryski na ASV i musze zrobić korekte(VAG'iem zrobiłem adaptacje,ale brakuje jeszcze ok. 1,5mg)
Dla lepszego zrozumienia tematu pokażę jak wygląda seryjna mapa dawki startowej
I ta sama mapa po modyfikacji
Widać wyraźnie,że im silnik cieplejszy,tym dawka mniejsza.
Dlatego czasami samo zwiększenie vag-iem,nie pomaga i wtedy trzeba skalibrować mapę dawki startowej.
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 20:48 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przecie napisałem że wystarczy skombinować kluczyk (na nastawniku masz 4 śruby > jetna jest trochę dziwaczna) > młoteczek gumowy > zapalamy silnik i na biegu jałowym luzujemy nastawnik > młoteczkiem prawo lewo> ale to dosłownie pyknięcia> no i patrzysz na dawkę w vag-u >> w temacie z linku było o regulacji > chciałem tylko wybadać czy zrobiłeś adaptacje > skoro po adaptacji zabrakło jeszcze kawałek to zostaje tylko nastawnikiem dygnąć.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 22:46 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.
w adaptacji daj na ori vartosci a potem zmien nastawnikiem
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
darkjustice pisze:Lewo znaczy w kierunku obudowy filtra,a prawo w kierunku skrzyni
w ten sposob regulujesz dawke
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG