Przy jakich obr wyrażnie czuc doładowanie w waszych 1.6td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
bardzo późno, masz wskaźnik doładowania czy tak Ci sie wydaje?pablo4451 pisze:no ale ja właśnie mam k14 i dmucha mi dopiero odczuwalnie przy 3.100-3,200obr co zrobić zeby szybciej sie zbierała ??? zwiększenie dawki paliwa chyba nie pomaga czy regulacja LDA pomoze ???
u mnie na zwiększonej dawce + późny kąt wtrysku, przy 2000 rpm k14 potrafiła nadmuchać 1 bar, co było już za duże do tych obrotów - sprzęgło dostawało po dupie...
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
U mnie T3 z MBC zaczyna pompować od ok. 3000obr. Po założeniu MBC widać różnicę, sprężarka wczesniej się budzi i czybciej uzyskuje nominalne ciśnienie.
opóźnienie konta wtrysku tez pomaga, przetestowaneandrew.zbyrko pisze:u mnie na zwiększonej dawce + późny kąt wtrysku, przy 2000 rpm k14 potrafiła nadmuchać 1 bar, co było już za duże do tych obrotów - sprzęgło dostawało po dupie...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14245
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
pablo4451, Klekocze głośno?
Jeśli tak,to opóźnij kąt wtrysku i zobaczysz efekty.
Ja jak miałem K-14 z modzoną pompą 9mm i depnąłem w spód na 2gim biegu,to guma sie paliła.K-14 wstawała wtedy od 1400rpm,a przy 2400-2500rpm,to z siedzeniem jechałem do bagażnika
W sumie to wrócę do K-14,bo najwięcej to po mieście sie tłukę...
Jeśli tak,to opóźnij kąt wtrysku i zobaczysz efekty.
Ja jak miałem K-14 z modzoną pompą 9mm i depnąłem w spód na 2gim biegu,to guma sie paliła.K-14 wstawała wtedy od 1400rpm,a przy 2400-2500rpm,to z siedzeniem jechałem do bagażnika
W sumie to wrócę do K-14,bo najwięcej to po mieście sie tłukę...
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
dlatego o tym napisałem, im późniejszy tym turbo szybciej wstaje, ale w granicach rozsądku, duży moment ptzy niskich obrotah obciąża bardzo napęd, także późny kąt wtrysku zwłaszcza przy podkręconym silniku powoduje większą temp. egtanaba255 pisze:opóźnienie konta wtrysku tez pomaga, przetestowane
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
pablo4451, zrob foto turbiny swojej, to Ci powiem co masz na 100%
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 33 gości