[mk2]ssanie w gazniku 2e2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bigaro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 13, 2006 12:04
Lokalizacja: Bielsko Biała

[mk2]ssanie w gazniku 2e2

Post autor: bigaro » wt lut 14, 2006 13:09

jak długo powinno pracować ssanie w tym gazniku w minutach i przy jakich
obrotach
Ostatnio zmieniony wt lut 14, 2006 15:38 przez bigaro, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt lut 14, 2006 13:27

Witam rodaka :bigok: Co do ssania to w tym gaźniku ma ono dosyc zawila konstrukcje. 1 stopien czyli najwieksze wzbogacenie trwa w zaleznosci od temperatury, wytwornia okresla ze przy 15 stC dziala ono 8s. Im zimniej tym dluzej. Nastepnie przepustnica ssania powoli sie otwiera. Steruje tym termobimetal. Przy ok 30 st jest ona calkowicie otwarta a do 45st. powinien dzialac przyspieszacz obrotow. Mam nadzieje ze rozwialem twoje watpliwosci. A masz jakis konkretny problem ze ssaniem? Czesto zdarza sie ze przepustnicy nie otwiera tak jak powinien termobimetalowy wylacznik ssania i wtedy silnik po odpaleniu przerywa i dymi na czarno bo jest zalewany benzyna. Jak bys mial jeszcze jakies pytania to pisz. Pozdro



bigaro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 13, 2006 12:04
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: bigaro » śr lut 15, 2006 17:54

KamilW, co myślisz o mk2 z automatem mam takiego na oku ale nie wiem
czy jest sens zawracać sobie nim głowe :bajer:



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr lut 15, 2006 18:30

czas pracy zalezny jest od warunków atmosferycznych, lireratura podaje że zimny silnik (na ssaniu) powinienmieć 3000 !!! plus/minus 200obr/min(jak dla mnie o wiele za wysokie, ja u siebie mam 1200-1300 obr/min)


:-k ...

fibolek

Post autor: fibolek » śr lut 15, 2006 19:18

misiek no właśnie ja u siebie też mam tak ustawione że ssanie to załącza się jak mróz.Bo jakbym miał mieć ustawione jak w książce(tak kiedyś miałem) to mi w zimie ponad 12 brał na setkę.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr lut 15, 2006 19:26

fibolek pisze:misiek no właśnie ja u siebie też mam tak ustawione że ssanie to załącza się jak mróz.Bo jakbym miał mieć ustawione jak w książce(tak kiedyś miałem) to mi w zimie ponad 12 brał na setkę.
zgadzam się z tobą w pełni, tak by było


:-k ...

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt lut 17, 2006 16:07

Bigaro napisal:
bigaro pisze:KamilW, co myślisz o mk2 z automatem mam takiego na oku ale nie wiem
czy jest sens zawracać sobie nim głowe :bajer:
No witam po krotkiej nieobecnosci. co mysle, mysle ze to marny pomysl, to tez zalezy jaki styl jazdy preferujesz ale wedaje mi sie ze machanie lewarkiem to nie jest az tak nieprzyjemne zajecie a spalanie w automacie moze byc nawet o 2 litry wieksze a o dynamice mozesz zapomniec. Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości