dokładnie tak! na chłopski rozum to w każdym przypadku niezależnie z jakim modułem czy nawet z przerywaczem taki sposób musi zadziałać. Przeciez tak sie podłącza obrotomierz w każdym samochodzie co ma 1 cewkeRozumiem, ze kabelek, który w golfie szedł z ECU do modułu zapłonowego ty podłączyłeś do zacisku W cewki?
Mono-jetronic z 1,8 RP - potrzebny schemat i pomoc.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr paź 07, 2009 00:03
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Tak, dokładnie
[ Dodano: Sob Paź 10, 2009 10:50 ]
Nawet jakaś norma jest na to - DIN 72552 (niemiecka co prawda...)
A tuutaj po niemiecku inne oznaczenia:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... ungen.html
- to tak przy okazji rozmowy o oznaczeniach
[ Dodano: Sob Paź 10, 2009 10:51 ]
50 to nie jest liniaX.... 50 to jest rozrusznik (+12V tylko podczas pracy rozrusznika), a X to tak, jak napisałeś.
[ Dodano: Sob Paź 10, 2009 10:50 ]
Nawet jakaś norma jest na to - DIN 72552 (niemiecka co prawda...)
A tuutaj po niemiecku inne oznaczenia:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... ungen.html
- to tak przy okazji rozmowy o oznaczeniach
[ Dodano: Sob Paź 10, 2009 10:51 ]
50 to nie jest liniaX.... 50 to jest rozrusznik (+12V tylko podczas pracy rozrusznika), a X to tak, jak napisałeś.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 10:51 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr paź 07, 2009 00:03
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No i niestety nie jest tak kolorowo, silnik nie wkręca się tak na oko powyżej 2500-3000 obrotów. Na wolnych chodzi ładnie a jak sie doda więcej gazu to sie dławi, nie mam pojęcia dlaczego
wykluczyłem raczej problem z pompą paliwa, może jednak podpięcie tego zapłonu pod cewkę nie jest dobrym pomysłem? Moze przy wyższych obrotach się wtedy sygnał z modułu w taki sposób "nie wyrabia" albo nie jest prezyzyjny dla ECU ? Szczerze mówiąc troche zgłupiałem, zapala od strzała, na wolnych chodzi ładnie ale jednak coś jest do dupy
wykluczyłem raczej problem z pompą paliwa, może jednak podpięcie tego zapłonu pod cewkę nie jest dobrym pomysłem? Moze przy wyższych obrotach się wtedy sygnał z modułu w taki sposób "nie wyrabia" albo nie jest prezyzyjny dla ECU ? Szczerze mówiąc troche zgłupiałem, zapala od strzała, na wolnych chodzi ładnie ale jednak coś jest do dupy
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr paź 07, 2009 00:03
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ale dawałem ją też poziomo tak jak ma być, dawałem ją bez tej mechanicznej, odkręcałem i sprawdzałem ile w niej jest paliwa a nawet patrzyłem ile pompuje do powrotu, gdy do powrotu podpiąłem karnister napompowała do niego w niecałą minutę 3 litry paliwa, cały czas silnik pracował tak samo - więc myślę że to nie paliwo :/
[ Dodano: 10 Paź 2009 18:28 ]
a czy przyczyną takiego dławienia się może być np to że nie mam założonego narazie żadnego dolotu???
[ Dodano: 10 Paź 2009 18:28 ]
a czy przyczyną takiego dławienia się może być np to że nie mam założonego narazie żadnego dolotu???
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr paź 07, 2009 00:03
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr paź 07, 2009 00:03
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr paź 07, 2009 00:03
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
podpiąłem dziś ciśnieniomierz do paliwa, wczoraj też kupiłem pompę do wielopunktu niby 3-barową.
mam wrażenie że całe to jajo z silnikiem jest wynikiem braku powrotu do baku, ale po kolei:
ta pompa co ma być pod samochodem sama pompuje ledwo 0,5-0,6 bar wiec stanowczo za mało. Ta pompa niby 3-barowa od wielopunktu pompuje 1,2-1,3 bara więc optimum. Przez chwilkę silnik chodził na niej normalnie tzn kręcił się do 5 tysięcy i chciał dalej, ale potem przestał. Wydaje mi się że przez to że powrót paliwa mam wpięty z powrotem do węża paliwowego (brak powrotu do baku) pompa sama wysysa sobie paliwo z gaźnika (tzn coś się tam złego dzieje). Kupiłem taki czujnik temperatury:
http://allegro.pl/item756969431_czujnik ... satb3.html
mam wrażenie że całe to jajo z silnikiem jest wynikiem braku powrotu do baku, ale po kolei:
ta pompa co ma być pod samochodem sama pompuje ledwo 0,5-0,6 bar wiec stanowczo za mało. Ta pompa niby 3-barowa od wielopunktu pompuje 1,2-1,3 bara więc optimum. Przez chwilkę silnik chodził na niej normalnie tzn kręcił się do 5 tysięcy i chciał dalej, ale potem przestał. Wydaje mi się że przez to że powrót paliwa mam wpięty z powrotem do węża paliwowego (brak powrotu do baku) pompa sama wysysa sobie paliwo z gaźnika (tzn coś się tam złego dzieje). Kupiłem taki czujnik temperatury:
http://allegro.pl/item756969431_czujnik ... satb3.html
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 22:23 przez hifibeliver, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości