[B3] DIGIFANT - Różne informacje w książce i w internecie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[B3] DIGIFANT - Różne informacje w książce i w internecie
Mam passata B3 z silnikiem PF i nie pracuje mi jak trzeba. Po włączeniu i daniu gazu obroty biegu jaowego spadają że prawie silnik gaśnie i dopiero po chwili się stabilizują. To nie jest wina silnika krokowego bo go juz sprawdzałem i czyściełem. Podejrzewam że wina leży w ustawieniach śrób regulacyjnych. Mam książke obsługi do passata: "Volkswagen Passat" WYDAWNICTWA KOMUNIKACJI I łACZNOśCI wyd.5. ponadto ściągnąłem materiały z netu z linków zamieszczpnych na forum. Znalazłem różnice w informacjach dotyczących regulacji przepustnicy. Różnica dotyczy usawienia wkrętu oporowego (sytrzałka na rysunku). W książce jest napisane że należy wykręcic wkręt aż do uzyskania luzu, a następnie go wkręcac aż do uzyskania punktu styku z dzwignią. Następnie należy przekręcic wkręt oporowy o 1 obrót. Natomiast w materiałach z netu napisali, że o uzyskaniu punktu styku należy przekręci wkręt oporowy o pół obrotu. Wiec których informacji mam sie trzymac bo zgłupiałem. Może jest ktoś kto też ma silnik PF ( lub PB) i sie na tym zna i wie jak ustawic. PZDR.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Mam Vento na digifancie, zalecaja dokręcić wkręt o pół obrotu po uzyskaniu styku. Bawiłem sie tym i nic się coś działo takiego jak u ciebie mimo prób z różnymi nawet nieprawidłowymi obrotami
Na jakiej podstawie twierdzisz że silnik krokowy jest sprawny. Czyszczenie żadnej gwarancji nie daje. Może pomóc ale nie musi. Miałem takie samo gaśnięcie i wymiana tego krokowca na używkę załatwiła sprawę. Najlepiej pożyczyć na chwilę od sprawnego auta i już.
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 10:41 am ]
miało być nieprawidłowymi ustawieniami
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 10:42 am ]
Po prostu nie sądzę żeby ustawienie tego wkrętu powodowało twoje kłopoty.
Na jakiej podstawie twierdzisz że silnik krokowy jest sprawny. Czyszczenie żadnej gwarancji nie daje. Może pomóc ale nie musi. Miałem takie samo gaśnięcie i wymiana tego krokowca na używkę załatwiła sprawę. Najlepiej pożyczyć na chwilę od sprawnego auta i już.
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 10:41 am ]
miało być nieprawidłowymi ustawieniami
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 10:42 am ]
Po prostu nie sądzę żeby ustawienie tego wkrętu powodowało twoje kłopoty.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości