swap hamulcy, polosie z mk3 gti
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
swap hamulcy, polosie z mk3 gti
witam wszystkich
mam maly problema mianowicie wraz ze swapem silnika robie swapa hebli na 256
chwilowo auto to PN
pod maska laduje skrzynia z 1,8 mk2
oraz polosie z mk3 2,0
i tu zaczol sie problem
od srony skrzyni na flanszach wszystko pasuje
ale od strny zwrotnic juz nie
wieloklin na polosi jest sporo wiekszy od gniazda przy zwrotnicy
da sie to jakos obejsc?
wymienic to gniazdo
czy pozostaje mi szuakac polosi z jakiegos mocniejszego mk2 ?
z gory dzieki za pomoc
mam maly problema mianowicie wraz ze swapem silnika robie swapa hebli na 256
chwilowo auto to PN
pod maska laduje skrzynia z 1,8 mk2
oraz polosie z mk3 2,0
i tu zaczol sie problem
od srony skrzyni na flanszach wszystko pasuje
ale od strny zwrotnic juz nie
wieloklin na polosi jest sporo wiekszy od gniazda przy zwrotnicy
da sie to jakos obejsc?
wymienic to gniazdo
czy pozostaje mi szuakac polosi z jakiegos mocniejszego mk2 ?
z gory dzieki za pomoc
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no bo pomiędzy półosią a zwrotnicą i piastą jest jeszcze przegub... więc przegubem można to zredukować...wasiak pisze:Paweł Marek, nie do konca rozumiem o co pytasz
ja przekładałem hamulce z b3 z silnikie 2.0 i wieloklin był identyczny (a przy PNce miałem te mniejsze przeguby), potem założyłem przguby od MK3 i te też pasowały do piast...
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 22:05 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tak napisałeś, a przecież wieloklin na półosi nie wchodzi w gniazdo zwrotnicy tylko w przegub, a dopiero on w łożysko w zwrotnicy. Czy miałeś na myśli że przegub nie wchodzi w zwrotnicę, czyli pisałeś o tzw półosi kompletnej?wasiak pisze:wieloklin na polosi jest sporo wiekszy od gniazda przy zwrotnicy
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 22:23 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- wasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
zeby wszystko bylo jasne bo cos niemozemy sie dogadac
zdjecie calych hamulców
http://forum.vwgolf.pl/files/289dbba9c4a5cb07m_300.jpg
nigdzie wiekszego zdjecia znalezc nie moge
tam w srodku jest gniazdo wieloklinowe
takie polosie
nie sa to moje ale o taki komplet mi chodzi

z pnki mi nic nie zostalo bo idzie do 2 auta wszystko
zdjecie calych hamulców
http://forum.vwgolf.pl/files/289dbba9c4a5cb07m_300.jpg
nigdzie wiekszego zdjecia znalezc nie moge
tam w srodku jest gniazdo wieloklinowe
takie polosie
nie sa to moje ale o taki komplet mi chodzi

z pnki mi nic nie zostalo bo idzie do 2 auta wszystko
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 22:36 przez wasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM
ale to nie są hamulce 256...wasiak pisze:zdjecie calych hamulców
http://forum.vwgolf.pl/fi...a5cb07m_300.jpg
[ Dodano: 09-10-09, 22:41 ]
i co jak wkładasz półoś z przegubem w piastę to nie pasuje?? jest luz??wasiak pisze:takie polosie
nie sa to moje ale o taki komplet mi chodzi
bo 256 mają do zwrotnicy dokręcane jarzmo i dopiero do jarzma zacisk... czyli generalnie widać 4 śruby...a na tej fotce są pokazane heble 239 gdzie zacisk jest dokręcony tylko 2 śrubami do odlewu zwrotnicy...wasiak pisze:czemu twierdzisz ze to nie sa 256
[ Dodano: 09-10-09, 23:02 ]
tu masz hebelek 256x22

a tu hebelek 239x12

widzisz różnicę??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości