końcówki wtryskiwaczy 216 wyniki ile dają

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw wrz 03, 2009 15:13

U mnie na serii przy wsadzeniu 216 było tak :dol: Z tym że turbo bylo do wymiany bo sie roleta przycinała. Ale jakis tam pogląd jest. Silnik AHF

Obrazek



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz wrz 20, 2009 12:40

Pytanko do kolegów z AGR-ami pod maską i w szczególności do COWBOYA.

Chłopaki mam 90 konnego AGR-ka pod maską i przeczytałem już wiele o 216 i virusach.
Niestety jest pewien problemik,o którym myślę już dłuższy czas i chciałbym zapytać was o radę.
Od czego lepiej zacząć? 216-tek czy programu?? Od siebie dodam ,że zależy mi ogólnie na przyspieszeniu trochę mułowatego Varianta MK IV :panna:
2 rzeczą na której mi zależy to spalanie. Wiem ,że po dobrym sofcie i na 216 spalanie potrafi się zmniejszyć...i do tego chciałbym dążyć.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
czayen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 15:33
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: czayen » ndz wrz 20, 2009 12:49

Haki pisze:2 rzeczą na której mi zależy to spalanie. Wiem ,że po dobrym sofcie i na 216 spalanie potrafi się zmniejszyć...i do tego chciałbym dążyć.
I widzisz sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie. Najlepszą rzeczą jest połączenie softu i 216. Ale jeśli musisz wybrać to chyba największą różnice zauważysz po sofcie.



dzidzion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lut 17, 2009 23:30
Lokalizacja: WLKP

Post autor: dzidzion » ndz wrz 20, 2009 13:22

na moje najlepiej wstawic wtryski...bo oryginaly maja juz troche przelatane...i kiepskie rozpylanie jest powodem wiekszego spalania....
za jakis czas zrobisz sobie softa i bedzie ok

jak zrobisz softa to przy ewentualnej wymianie wtryskow bedziesz musial robic go ponownie...czyli dwa razy za to zaplacisz :chytry:



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » ndz wrz 20, 2009 14:04

Haki pisze:Od czego lepiej zacząć? 216-tek czy programu?? Od siebie dodam ,że zależy mi ogólnie na przyspieszeniu
Ja mialem AGR'a + 216 + soft i wyszlo 130/300nm. spalanie nie zmienilo sie, w trasie moze nawet spadlo. Pozniej wieksza turbinka i mozesz atakowac 150/160.

Sam virus da ci jakies 115.



Awatar użytkownika
Stupa_mk3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 23:35
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Stupa_mk3 » pt paź 09, 2009 18:09

Ile dadza wtryski w silniku ALE? ma ktos moze wsadzone i hamowal auto?

[ Dodano: 09 Paź 2009 18:15 ]
Passat944 pisze:
wesol pisze:Aktualnie nie ma pompy 11 na allegro.
Szukać całych silników AHH lub ALH automat i pytać o pompy :)
MAPI pisze:Jest możliwość załatwienia nowych pomp 11
cena w granicach 2000zł

musiałbym wiedzieć ilu znajdzie sie chętnych na zakup w takiej cenie...
żeby wogóle podejmować temat sprowadzenia pomp.
Ja jestem w stanie zalatwic nowe glowice 11 i 12mm do pomp tdi... jest to tansze niz kupowanie calej pompy koszt ok 800 zl


Zawieszenia Gwintowane FK Nówki => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310738

Masz problem ze znalezieniem części w PL zapytaj a poszukamy rarytasów w DE => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3808478#3808478

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pt paź 09, 2009 19:26

Stupa_mk3 pisze: Ja jestem w stanie zalatwic nowe glowice 11 i 12mm do pomp tdi... jest to tansze niz kupowanie calej pompy koszt ok 800 zl

to nie targowisko

to temat o końcówkach



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt paź 09, 2009 20:17

grzegorzp pisze:to nie targowisko

to temat o końcówkach
Ale ściśle z pompami powiązany i moim zdaniem gdzie jak gdzie,ale tutaj można o tym pisać.

[ Dodano: 09 Paź 2009 20:22 ]
Druga sprawa kolego grzegorzp, dlaczego zwróciłeś uwagę tylko jednemu,skoro o pompach lub głowiczkach pisało dwóch :chytry:


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pt paź 09, 2009 20:23

Stupa_mk3 pisze:jest to tansze niz kupowanie calej pompy koszt ok 800 zl
ale niestety nie to samo...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pt paź 09, 2009 21:10

jak widzę że ktoś pisze głupoty i robi zamęt w temacie który ma być kompendium o 216, to zwracam uwagę, bo potem nowi zamaiast mieć wszystko prosto napisane, czyli po kolei 30 setupów i ile dało, to zadają po raz 50 pytanie ile im wyjdzie jak wsadzą 216.



Awatar użytkownika
Stupa_mk3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 23:35
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Stupa_mk3 » pt paź 09, 2009 23:02

takie pytanie tez zadalem odnosnie silnika ALE bo nie widzialem aby o takowym ktos cos pisal ;)
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 23:02 przez Stupa_mk3, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawieszenia Gwintowane FK Nówki => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310738

Masz problem ze znalezieniem części w PL zapytaj a poszukamy rarytasów w DE => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3808478#3808478

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt paź 09, 2009 23:18

A co to za silnik???


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » sob paź 10, 2009 01:02

TO NIE JES TEMAT DO ZADAWANIA PYTAŃ TYLKO DO PUBLIKACJI WYNIKÓW



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob paź 10, 2009 09:57

Stupa_mk3 pisze:Ile dadza wtryski w silniku ALE? ma ktos moze wsadzone i hamowal auto?
Stupa_mk3 pisze:takie pytanie tez zadalem odnosnie silnika ALE bo nie widzialem aby o takowym ktos cos pisal ;)
Tyle samo co w 1Z i AHU :panna:

Trzeba bedzie zrobic czyszczenie tematu, w ktorym bedzie tylko publikacjac wynikow i ew. komentarze dotyczace tych wynikow.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości