Przy jakich obr wyrażnie czuc doładowanie w waszych 1.6td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
to powinno wstawać duzo szybciej niz 3000 obrpablo4451 pisze:k14
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
a wracając do tego tematu http://forum.vwgolf.pl/vi...7&highlight=lda to jesli odkręce te 4 sruby zeby zdjąć ten dekielek na pompie to musze tez odkręcić tą większą śrube na środku w wklęsnięciu tak ??? własciwie to to chyba nakrętka jest... nic nie rozreguluje jesli ją odkrece ??? bo zeby regulowac LDA to musze ten dekielek przeciez najpierw z membraną zdjąc,,,, jak to jest ????
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
Ja to juz mam metlik w glowie.
Czytam caly dzien te tematy i mam w zwiazku z tym trzy pytania.
1. Jaka ja mam turbine?Mam niby od silnika SB, ale w VW Passacie.W ksiazce pisze ze Garret T3, ale na forum ze T2.
2. Czy zeby podkrecic boost pin wystarczy przekrecic ten dekielek w prawo, czy trzeba koniecznie tez spilowac podkladke? Bo tu pisze ze pilowac trzeba, a np. na linku z forum Audi 80 ktory czesto jest cytowany kolega mowi ze wystarczy przekrecic.Wolalbym tylko przekrecic...A moze wogole wywalic te plastikowa podkladke?
3. Czy jak calkowicie zamkne zawor bezpieczenstwa to mi nie wydmucha uszczelki pod glowica od cisnienia? Wydaje mi sie ze cisnienie wtedy znacznie wzrosnie, i to do takich granic ze bedzie naprawde trzeba uwazac, zeby nie przedobrzyc z butowaniem.
Czytam caly dzien te tematy i mam w zwiazku z tym trzy pytania.
1. Jaka ja mam turbine?Mam niby od silnika SB, ale w VW Passacie.W ksiazce pisze ze Garret T3, ale na forum ze T2.
2. Czy zeby podkrecic boost pin wystarczy przekrecic ten dekielek w prawo, czy trzeba koniecznie tez spilowac podkladke? Bo tu pisze ze pilowac trzeba, a np. na linku z forum Audi 80 ktory czesto jest cytowany kolega mowi ze wystarczy przekrecic.Wolalbym tylko przekrecic...A moze wogole wywalic te plastikowa podkladke?
3. Czy jak calkowicie zamkne zawor bezpieczenstwa to mi nie wydmucha uszczelki pod glowica od cisnienia? Wydaje mi sie ze cisnienie wtedy znacznie wzrosnie, i to do takich granic ze bedzie naprawde trzeba uwazac, zeby nie przedobrzyc z butowaniem.
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 15:00 przez dominik7, łącznie zmieniany 2 razy.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie .Tej na środku nie ruszasz .Odkręcasz tylko te 4 na dekielkupablo4451 pisze:zeby zdjąć ten dekielek na pompie to musze tez odkręcić tą większą śrube na środku w wklęsnięciu tak ???
Odkręcasz dekielek pod nim jest membrana ,wyciągasz membranę z boost pinem ,patrzysz w którym miejscu jest rysa na pinie ,i przekręcasz pina największym wcięciem w stronę koła pasowego pompy ,możesz też spiłować podkładkę z tworzywa ograniczającą ruch pina .Niektórzy usuwają ją zupełnie.To wszystko dotyczy LDA ze" słoneczkiem "w pompie od 1,6 TD.Wszystko masz dokładnie tu opisane http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=ldapablo4451 pisze:bo zeby regulowac LDA to musze ten dekielek przeciez najpierw z membraną zdjąc,,,, jak to jest ????
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
Nie. Kręć ile chcesz - tylko nie spodziewaj się rewolucji. Autko jeżdzi przecież na połączeniu: paliwo + powietrze. Jak zwiększysz dawkę paliwa to bedzie - 50% zmian. Trzeba zwiększać ciśnienie doładowania również.pablo4451 pisze:Czyli nie ruszać LDA do puki nie bede miał jak sprawdzić ciśnienia doładowania tak ????
Nic już nie będzie takie same.
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
pablo4451,
podlewajac troche paliwem, powstanie wiecej spalin, czyli turbo wczesniej wstanie ale na jakies duuze roznicy liczyc nie mozesz
jesli checsz naprawde od dolu a nie chcesz inwestowac w np. VNT to polecam zalozyc k14.
Mala suszara, bardzo wczesnie wstaje do miasta jest elegancka natomiast na traski wolalbym t3 noi k14 mniej troche napompuje ;/
podlewajac troche paliwem, powstanie wiecej spalin, czyli turbo wczesniej wstanie ale na jakies duuze roznicy liczyc nie mozesz
jesli checsz naprawde od dolu a nie chcesz inwestowac w np. VNT to polecam zalozyc k14.
Mala suszara, bardzo wczesnie wstaje do miasta jest elegancka natomiast na traski wolalbym t3 noi k14 mniej troche napompuje ;/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości