kolektor ssacy mkII 1.6Pn
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
kolektor ssacy mkII 1.6Pn
chłopaki muszę zmienić kolektor ssący(dziura i cieknie woda) i mam pytanie czy jak rozkręcę i krecze ponownie to może coś stać się z gaźnikiem? klema od oku oczywiście odłączona , gaz trzeba zakręcić na butli? jak odłączę węzę od paliwa to paliwo będzie się lalo, może się coś zapowietrzyć?wodę Musze spuścić i co jeszcze a może da się tak zęby jakoś gaźnik podwiesić bo kurde boje się żeby później nie było problemów z gaźnikiem
Z gaźnikiem nic się nie stanie po rezkręceniu kolektora ssącego, gazu nie trzeba zakręcać na butli, za każdym razem po odłaczeniu zapłonu w aucie włączają się 3 zawory bezpieczeństwa, jednak dla własnego bezpieczeństwa korona Ci nie spadnie z głowy po zakręceniu gazu na butli, paliwo, które będzie się lać to paliwo zgromadzone w komorze pływakowej, nic ci się nie zapowietrzy, jedynie przy dieslach może się układ zapowietrzyć dlatego są specjalnie zaprojektowane korki od baku z odpowietrznikami, gdyż po zapowietrzeniu może szlag trafić pompę. i na koniec jeśli się boisz rozkręcić gaźnik to zleć to mechanikowi, ważne byś po rozkręceniu skręcił tak jak był skręcony i jeśli to jest gaźnik sterowany podciśnieniem to nie możesz ruszać żadnych śrub regulacyjnych bo rozregulujesz gaźnik.
[ Dodano: 08 Paź 2009 04:55 ]
ale z tego ci widzę silniki PN są sterowane elektronicznie a nie podciśnieniem
[ Dodano: 08 Paź 2009 04:55 ]
ale z tego ci widzę silniki PN są sterowane elektronicznie a nie podciśnieniem
możesz spawać ale uważaj by żaden odprysk nie dostał się do kolektora ssącego bo będziesz miał po silniku, wyobraź sobie że twój spaw to miejsce X a miejsce dookoła spawu to Y spryskaj miejsce Y SPAWMIXem (środek w sprayu dzięki któremu nie będzie odprysków spawalniczych) i jeszcze jedna rzecz, miejsca spawania nie pryskaj przed spawaniem bo zgrzeina nie będzie trzymać.
PS najlepiej jak zaspawasz dziurę blachą, nie kładź spawu punktowego bo możesz narazić kolektor na uszkodzenia przy nieumiejętnym spawaniu.
PS najlepiej jak zaspawasz dziurę blachą, nie kładź spawu punktowego bo możesz narazić kolektor na uszkodzenia przy nieumiejętnym spawaniu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 571 gości