Mk3 zbyt wolno łapie temperature 90 stopni.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk3 zbyt wolno łapie temperature 90 stopni.
Mam 1,8 AAM i silniczek potrzebuje bardzo duzo czasu aby zlapac temp 90 stopni.Mam nowy termostat wahlera i dopiero po jakims czasie łapie te 90 st. Ojciec ma taki sam motor i u niego jest to duzo szybciej. Prosze o pomoc bo jazda na niedogrzanym silniku robi swoje.
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
Ciesz się że Ci wogóle łapie.Ja jak mam 70 stopni to się cieszę-czekam z wymianą termostatu aż się cieplej zrobi
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
- tomasz2000
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: śr sie 31, 2005 22:30
- Lokalizacja: Białystok okolice
Prawdopodobnie dlatego po 5 min masz ciepło, bo masz podgrzewacz płynu chłodniczego. Był ostatnio poruszany temat LINK.Marqs84 pisze:u mnie po 12km ledwo wchodzi na 70 ;] ...ale ciepełko grzeje po 5min, wiec raczej terostat ok. co o tym sadzicie? (TDI)
A co osiągania przez TDi temperatury 90C to trzeba troche pojeździć niestety. Tak zawsze będzie, Diesel ma niższą temperaturę spalania w porównaniu do benzyny.
Ostatnio zmieniony pn lut 13, 2006 22:58 przez W3reWolf, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
zalezy jeszcze czy ogrzewanko dajecie na full i odrazu na 3 czy 4 stopien dmuchawy ?:)
aczkolwiek moj 1,9D ma problemy w ta zime ze zlapaniem 90C , raczej trzyma te 80 - 85C , a jest troche wysloniety przy chlodnicy, swoja droga termostat tez w sumie nowka sztuka jest
aczkolwiek moj 1,9D ma problemy w ta zime ze zlapaniem 90C , raczej trzyma te 80 - 85C , a jest troche wysloniety przy chlodnicy, swoja droga termostat tez w sumie nowka sztuka jest
Inne auto z grupy VAG
___________________________________
___________________________________
hm jesli nie osiaga 90 stopni..i dolna rure masz zimna...to jakim cudem wskazujecie na termostat ???? w koncu jest on zamkniety..czyli silnik powinien sie "grzac", wymiana nic nie da...moze masz czujnik walniety..zreszta ja jak pojezdze mam max.80..no chyba ze robie sie w okolicach 0 na dworku i jezdze po miescie wowczas dochodzi do 85...a jak wjade na parking podziemny w jakims markecie ..wowczas przechodzi 90 ...do okolo 95 wlacza sie dmuchawa..i wraca do 90..i tak minus kilka stopni sie trzyma...wiec nie mowcie mu ze ma walniety termostat :/ jakby byl walniety to by byl caly czas otwarty czytaj. dolna rura tez by sie robila ciepla...albo caly czas zamkniety.....wowczas silnik by sie przegrzewal..czyli temp. osiagal by bez problemu ( acha jezdzac w trasie - 80 km w jedna strone..nagrzewa mi sie max do 80 stopni przy tej temp. zewnetrznej ) i czy to oznacza ze jest cos walniete ? nie sadze..moze jedynie czujnik temp. cos szwankuje..ale ogolnie jest gites
....albo wręcz przeciwnie - cały czas otwarty jak sam później zauważyłeśpresario pisze:hm jesli nie osiaga 90 stopni..i dolna rure masz zimna...to jakim cudem wskazujecie na termostat ???? w koncu jest on zamkniety
Jeżeli termostat masz od 84 stopni to przy obecnej temperaturze zewnętrznej wychłodzi ci parę stopni przez grill i te 80 może trzymać. Jeżeli od 87 to trochę niska temperatura.presario pisze:cha jezdzac w trasie - 80 km w jedna strone..nagrzewa mi sie max do 80 stopni przy tej temp. zewnetrznej ) i czy to oznacza ze jest cos walniete ? nie sadze..moze jedynie czujnik temp
pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 272 gości