problem z odpaleniem + szarpanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

drunk soldier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:12
Lokalizacja: Łódź

problem z odpaleniem + szarpanie

Post autor: drunk soldier » czw paź 08, 2009 00:13

Witam, mam problem z moim golfem III 1,6 z silnikiem aft 74kW. Auto jest ciężko uruchomić na zimnym silniku szczególnie kiedy na dworze popada i jest wilgotno, kiedy po kikakrotnym zakręceniu uda się go odpalić szarpie przy dodawaniu gazu (jakby się dusił, bywa, że zgaśnie) aż do momentu nagrzania silnika, potem problem znika. Mogęgo wtedy zostawić na kilka godzin i pali bez najmniejszego problemu. Wymienione świece, przewody WN, kopułka, palec, akumulator. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Co może być powodem takiego zachowania.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw paź 08, 2009 05:35

To sa typowe objawy uszkodzonych przeodow zaplonowych
Kiedy je wymieniales i jakie wlozyles?



drunk soldier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:12
Lokalizacja: Łódź

Post autor: drunk soldier » czw paź 08, 2009 09:15

Przewody wymienione zostały około miesiąc temu. Wstawione są polskie przewody Janmor.



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » czw paź 08, 2009 09:32

belcho99 pisze:zmień na ngk, odpal auto w nocy i zajrzyj pod maskę czy nie ma iskier, masz ewidentne objawy jakiegoś przebicia
Tak jak ci Belcho pisze zrób.
Ew jak chcesz sie upewnic zdejmij kopułke z kablami i zabierz na noc do domu .Załóż rano i wtedy sprawdź co sie dzieje.
Palec tez mozesz zabrac dla pewności.



Awatar użytkownika
gacus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:30
Lokalizacja: Pyrzowice

Post autor: gacus » czw paź 08, 2009 09:36

drunk soldier pisze:Janmor.
:grrr: masz moze stare jeszcze ? spróbuj założyc na próbę.


ewentualnie kup izolator w spray'u i zpsikaj WN http://www.kleenflo.pl/ks_spoik.htm


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3818226#3818226

drunk soldier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:12
Lokalizacja: Łódź

Post autor: drunk soldier » czw paź 08, 2009 09:42

Posłucham rady i zmienię przewody na ngk, po sprawdzeniu dam znać czy pomogło.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 08, 2009 09:43

Podmień cewkę. Ale na próbę pożycz od kogoś żeby nie iść w koszta. Na pewno nowe Janmory nie są przyczyna kłopotów. Jeżdżę od dawna na takich i to najtańszych i zero problemów. Przyjrzyj się jeszcze jak odpalisz po ciemku czy jakieś iskry nie latają pod maska w okolicy kopułki, cewki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

drunk soldier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:12
Lokalizacja: Łódź

Post autor: drunk soldier » czw paź 08, 2009 20:04

Spryskałem, przewody kopułkę, cewkę wodą aby było lepsze środowisko dla iskier i nic, nie ma latających iskier. Czy mimo to może być uszkodzona cewka. Jakie byłyby objawy żle ustawionego zapłonu lub uszkodzonej, zabrudzonej przepustnicy?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 449 gości