Telepie "budą"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
to chyba, jak mniemam , jedynie w silnikach na VP a nie PDantojuja pisze:sprawdz tez kat wtrysku
po zmianie rozrządu jest troszkę lepiej. Muszę jeszcze ustawić na "0" kąt synchronizacji bo obecnie skacze "-1,1" do "-1,7"
Robiłem też logi EGR-a w BS i zauważyłem, że gdy jest zamknięty to drgań nie ma wcale! gdy już się otworzy drgania powracają ....czyżby to ta nieszczęsna "plecionka" jednak???Podczas jazdy gdy przyśpieszam wydech wchdzi w wibracje i słychać wymowne "bbbuuu" ręce opadają
Odnośnie kąta synchronizacji kieruje się danymi z http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t74986. ... hronizacji
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 16:13 przez MarcinRoz, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
no to ja mam to samo w mk3 1z też już przerabiałem temat poduszek i dalej to samo, też drgania przechodzą na wydech i kierownice, wydech nowy.MarcinRoz pisze:Podczas jazdy gdy przyśpieszam wydech wchdzi w wibracje i słychać wymowne "bbbuuu" ręce opadają
mam jeszcze jedną opcję, koło pasowe na wale, niby nie giba się ale przy obrotach 1500-2000 mam drgania i uuuuuuu.
wszystkie ustawienia są ok, kąt itd.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
temat bujania już po części rozwiązany... to wina pompek(korekcje na dwóch przy granicy dopuszczalności). Po zalaniu 2 razy kotła z formułą STP jest o niebo lepiej . Teraz głównie zajmuję się problemem buczenia z filtra powietrza( także na biegu jałowym- w garażu efekt basu) i dziwnym odgłosem(metalicznym) z turbiny( pojawia się jak wkręca siE suszarka na obroty). Dźwięk ten słyszalny jest też w środkowym tłumiku.ZbyszekGolf pisze:moze koło dwumasowe się kończyć
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 01:27 przez MarcinRoz, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
to taki żargon. Chodzi mi o pompowtryskiwacze. Ty masz silnik na pompie rotacyjnej więc temat "pompek" Cię nie dotyczy. Ojj ten temat "buuuczenia" o zgrozo ciężki do określenia. Trzeba by było wymienić z pół części układu wydechowego ( i to na chybił trafił ) aby dojść końca. Teorii jest tyle ilu użytkowników. Na tyle ile czytałem w golfinach(sam też miałem III AFN, ale mnie ten problem ominął) to często był problem z dolotem powietrza do turbiny, bądź jeden z tłumików się rozleciał... ewent. tzw. "plecionka" czyli łącznik elastyczny przed katalizatorem. Będę coś modził niebawem, więc jak uda mi sie rozwiązać ten problem dam znać co i jak. Oby się udało...W trójce nie miałem tylu problemów co w tym przereklamowanym audi... no chyba , że to auto ma już ponad 500 tysi przebiegu... w co mogę uwierzyć..gregorion pisze:o jakie pompki Ci chodzi
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Witam mam pytanko koelgo jaki zalałeś STP dokładnie??
mi bardzo mocno telepie silnikiem i się zastanawiam czy to nie przez pompowtryski? tylko na zimnymm na ciepłym niccccccc dziwne bardzo sam mechanik sie dziwi... bo tak wciskam sprzegło niesłychać on mówi ze racze dwumas mocno wywalony ale niewieee czemu na ciepłym jest idealnie
mi bardzo mocno telepie silnikiem i się zastanawiam czy to nie przez pompowtryski? tylko na zimnymm na ciepłym niccccccc dziwne bardzo sam mechanik sie dziwi... bo tak wciskam sprzegło niesłychać on mówi ze racze dwumas mocno wywalony ale niewieee czemu na ciepłym jest idealnie
A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 207 gości