Cieknie ON z vacum pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

frik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:09
Lokalizacja: Sobienie Jeziory

Cieknie ON z vacum pompy

Post autor: frik1 » śr paź 07, 2009 16:46

Witam wszystkich.
Koledzy mam problem otoz w moim golfie asz 130km leci mi ropa z pompy podcisnienia.Jest to pompa firmy luck .Dokladnie posiada ona czarny dekiel ktory jest przykrecony na piec srub 6mm i zanim jest stalowa uszczelka ,ktora przepuszcza paliwo.I teraz czy ktos ma moze taka uszczelke na sprzedaz?Czy jesli bym kupil cala pompe to moge tylko przelozyc od innej te uszczelke ew dekiel.Probowalem juz wszystkiego silikon kleje hermetic wczoraj nawet dorobilem z e specjalnego materialu na uszczelki i dalej leci.Prosze o pomoc?


frik1

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr paź 07, 2009 16:54

kup w ASO samą uszczelkę - kosztuje grosze, jakiś czas temu też w moim Mk5 ją wymieniałem, tyle że dostałem ją od znajomego za free



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr paź 07, 2009 17:06

frik1 pisze:leci mi ropa z pompy podcisnienia
oczywiście cieknie z pompy paliwa (w zespolonej pompie tandem) a nie podciśnienia, uszczelkę dokup w ASO - najlepiej skody bo jest najtaniej i przy okazji sprawdź stan powierzchni styku z uszczelką na pompie jak i jej deklu bo każde jej uszkodzenie/zarysowanie będzie powodowało dalsze wycieki mimo zmiany uszczelki.
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 17:06 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

frik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:09
Lokalizacja: Sobienie Jeziory

Post autor: frik1 » śr paź 07, 2009 19:07

No tak tylko problem w tym ze w aso mowia ze ta pompa jest nie rozbieralna i ta uszczelka nie wystepuje osobno


frik1

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr paź 07, 2009 19:22

gdyby była nierozbieralna to byłyby zastosowane nity zamiast śrub na deklu, nie mają odpowiednich zestawów naprawczych, nie wiem czy pytałeś w ASO VW czy Skody lub Seata bo zazwyczaj Skoda lub Seat mają bogatsze zaplecze zestawów naprawczych, które wcale nie występują w VW co do niektórych podzespołów, popytaj w pozostałych ASO a jak nie znajdziesz to musisz poszukać na szrotach albo czekać aż ktoś z forum się odezwie co będzie miał pompę tandem w ofercie.


Obrazek

frik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:09
Lokalizacja: Sobienie Jeziory

Post autor: frik1 » śr paź 07, 2009 19:33

No wlasnie przed chwila dzwonilem do aso skoda i odp taka sama jak w vw nie wystepuje jako osobna czesc,Kolego Sztomel powiedz mi czy jesli zalatwie uzywke to radzisz przelozyc tylko dekiel z uszczelka badz sama uszczelke czy lepiej cala pompe?Chyba sie potne za nowa krzykneli mi 1300zl


frik1

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr paź 07, 2009 20:03

lepiej przełożyć kompletną używaną pompę tandem w miejsce Twojej ale zakupić ją z gwarancją rozruchową na wypadek gdyby okazało się, że jest wyrąbana.


Obrazek

frik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:09
Lokalizacja: Sobienie Jeziory

Post autor: frik1 » śr paź 07, 2009 20:25

Dzieki tak zrobie a powiedz jeszcze jak ja odkrece od glowicy to nic nie wyleci typu oliwa np. czy musze spuscic olej?


frik1

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr paź 07, 2009 22:12

jak nie występuje skoro brałem od nich

[ Dodano: Sro 07 Paź, 2009 ]
po odkręceniu dekielka nie wypłynie żaden olej ani olwa tylko niewielka ilość ON



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr paź 07, 2009 22:18

na wyłączonym silniku ścieknie tylko niewielka ilość oleju więc nie trzeba oleju spuszczać i trochę paliwa jak nie zaciśniesz wcześniej imakiem przewodów paliwowych, podłóż tylko szmatkę pod tandem pompę aby nie pokapało na silnik, ścieknie tylko tyle co pojemność tego zagłębienia pomiędzy uszczelką :
Obrazek


Obrazek

frik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:09
Lokalizacja: Sobienie Jeziory

Post autor: frik1 » czw paź 08, 2009 06:52

Kolego mettenos nie chodzi czy cos wyleci po odkreceniu dekla tylko calej pompy.Moze masz jakies lepsze serwisy u Ciebie bo w calej Warszawie odp jest jednoznaczna ze nie ma tej uszczelki


frik1

Awatar użytkownika
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:31
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: arthek » czw paź 08, 2009 12:40

frik1 pisze:Kolego mettenos nie chodzi czy cos wyleci po odkreceniu dekla tylko calej pompy.Moze masz jakies lepsze serwisy u Ciebie bo w calej Warszawie odp jest jednoznaczna ze nie ma tej uszczelki
Dokładnie tak.
Bujałem się z tematem cieknącego ON z "tandempumpe" ( ASZ ) dwa lata temu.
Przyczyną jest stwardniała i wygnieciona uszczelka miedzy korpusem a deklem.Ze względu na nietypowy kształt - nie do dobrania.
Uszczelka którą można kupić OSOBNO w ASO to uszczelka miedzy "tandempumpe" a głowicę.
Natomiast uszczelka do pokrywy "tandempumpe" nie występuje jako część zamienna ( złodziejski przemysł ) , tak więc : "jak ci cieknie to se kup nową pompę" .CHORY JEST ŚWIAT.
Musiałem kupić kompletną "tandempumpe" - używkę - 500 zeta.
Tak więc niech nikt nie wciska Ci kitu , że kupił sobie uszczelkę pod dekiel tej pompy bo to BREDNIE.

Swoja drogą , jeśli ktoś może załatwić tak uszczelkę nową , to pisac na PW - kupię kilkanaście sztuk , dobrze zapłacę ;-)

Swoją zdemontowaną , cieknąca ON "tandempumpe" w międzyczasie zregenerowałem sam.
Rozebrałem ja na częsci pierwsze , przeszlifowałem na szlifierce do płaszczyzn powierzchnie styku korpusu i delka i złożyłem to na starej uszczelce.
Czeka na półce na swoją kolej , jak ta na której jeźdźe sie wysypie.


pozdr


Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw paź 08, 2009 15:22

frik1 pisze:Kolego mettenos nie chodzi czy cos wyleci po odkreceniu dekla tylko calej pompy.Moze masz jakies lepsze serwisy u Ciebie bo w calej Warszawie odp jest jednoznaczna ze nie ma tej uszczelki
masz rację, tak jest jak ktoś czegoś nie doczyta - cały czas myślałem o samym dekielku bo u mnie właśnie tylko spod tego dekielka leciał ON, więc sorry za OT

[ Dodano: Czw 08 Paź, 2009 ]
arthek pisze: Tak więc niech nikt nie wciska Ci kitu , że kupił sobie uszczelkę pod dekiel tej pompy bo to BREDNIE.
żadne brednie, właśnie pod samym dekielkiem wymieniałem uszczelkę a pochodziła z ASO VW Kulikowski - czy jest możliwość jej kupienia - szczerze powiem że nie wiem, ja za nią płaciłem kumplowi który pracuje w ASO, tak więc występować na pewno występuje, tylko problem zapewne polega na tym, że ASO nie chce jej sprzedawać jako część zamienna

[ Dodano: Czw 08 Paź, 2009 ]
arthek, a tak na marginesie to frik1 wszędzie wydzwania i się dowiaduje że osobno nie występuje ta pomiędzy blokiem a samą pompą a ty twierdzisz odwrotnie, że nie występuje ta pod dekiel
Ostatnio zmieniony czw paź 08, 2009 15:29 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



frik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:09
Lokalizacja: Sobienie Jeziory

Post autor: frik1 » czw paź 08, 2009 21:13

Witam koledzy widze ze sie zrobilo male zamieszanie.Zaczne jeszcze raz ;wydzwaniam po aso i odpowiedz jest jedna;uszczelka pod dekiel w pompach Luck nie wystepuje. jest tylko miedzy pompa a glowica dokladnie dwa oringi.Ale ja juz problem rozwiazalem udalo mi sie kupic super pompe za 150zl na allegro dzis zamontowalem i jest super susza.Martwi mnie tylko to ze pod moja pompa byla stalowa uszczelka a w tej co kupilem dwa oringi.Wiec kupilem nowe 2 oringi i skrecilem chodzi dobrze ale jeden koles ktory pracuje w serwisie mnie troche zdolowal bo powiedzial ze ta stalowa uszczelka pod pompa pelni tez role dystansu i ze po wymianie tej pompy musze jechac na jakies skorygowanie dawki paliwa.Czy to jest prawda co on wygaduje motor pracuje rowno latwo pali?


frik1

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości