1.6 AFT szarpanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 AFT szarpanie
Witam
Otóż mam problem ze swoim ś2wieżo zakupionym golfem. Na zimnym silniku czasami podczas rozpędzania na drugim i trzecim biegu czuć zadławienie i trzeba mocniej przycisnąć gaz żeby przejść tą barierę. Odczucie można porównać jakby koś stał z tyłu i go ciągnął. Drugi problem to podczas stałej prędkość czuć lekkie przerywanie. Świeżo po w zakupie gdy zacząłem odczuwać ww objawy wymieniłem świece na NGK i ustawiłem odległość między elektrodami na 0,8 i wtedy czuć szarpanie jeszcze bardziej niż przy ustawieniu elektrod na 0.9. Ponadto wymieniłem kopułkę, palec i przewody wysokiego napięcia. Próbowałem również ustawić zapłon na 4-8 stopni ja chciałem na 6 ale powyżej 5 stopni silnik nie reaguje. I ostatnia sprawa to nie czuć tych 100 koni, swojego czasu miałem passata i golfa 2 z silnikiem 1.8 90 km i obydwa miały w odczuciu większą moc niż obecny mk3
Otóż mam problem ze swoim ś2wieżo zakupionym golfem. Na zimnym silniku czasami podczas rozpędzania na drugim i trzecim biegu czuć zadławienie i trzeba mocniej przycisnąć gaz żeby przejść tą barierę. Odczucie można porównać jakby koś stał z tyłu i go ciągnął. Drugi problem to podczas stałej prędkość czuć lekkie przerywanie. Świeżo po w zakupie gdy zacząłem odczuwać ww objawy wymieniłem świece na NGK i ustawiłem odległość między elektrodami na 0,8 i wtedy czuć szarpanie jeszcze bardziej niż przy ustawieniu elektrod na 0.9. Ponadto wymieniłem kopułkę, palec i przewody wysokiego napięcia. Próbowałem również ustawić zapłon na 4-8 stopni ja chciałem na 6 ale powyżej 5 stopni silnik nie reaguje. I ostatnia sprawa to nie czuć tych 100 koni, swojego czasu miałem passata i golfa 2 z silnikiem 1.8 90 km i obydwa miały w odczuciu większą moc niż obecny mk3
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 18:45 przez lukivw, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 1.6 AFT szarpanie
kolego w tym zapłonie to możesz sobie ustawiać 4-8 i 6,ciekawe czym to ustawiałeś,bo lampą stroboskopową to możesz co jedynie się pobawićlukivw pisze:Witam
Otóż mam problem ze swoim ś2wieżo zakupionym golfem. Na zimnym silniku czasami podczas rozpędzania na drugim i trzecim biegu czuć zadławienie i trzeba mocniej przycisnąć gaz żeby przejść tą barierę. Odczucie można porównać jakby koś stał z tyłu i go ciągnął. Drugi problem to podczas stałej prędkość czuć lekkie przerywanie. Świeżo po w zakupie gdy zacząłem odczuwać ww objawy wymieniłem świece na NGK i ustawiłem odległość między elektrodami na 0,8 i wtedy czuć szarpanie jeszcze bardziej niż przy ustawieniu elektrod na 0.9. Ponadto wymieniłem kopułkę, palec i przewody wysokiego napięcia. Próbowałem również ustawić zapłon na 4-8 stopni ja chciałem na 6 ale powyżej 5 stopni silnik nie reaguje. I ostatnia sprawa to nie czuć tych 100 koni, swojego czasu miałem passata i golfa 2 z silnikiem 1.8 90 km i obydwa miały w odczuciu większą moc niż obecny mk3
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 285 gości