Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
pablo4451
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 51
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
- Lokalizacja: Suwałki
Post
autor: pablo4451 » śr paź 07, 2009 15:54
Tak jak w temacie, przy jakich obr wyraznie czuc doładowanie silnika ??? przy ilu obr zwijają sie wasze 1.6TD ????? prosze o wasze odp kazda sie dla mnie liczy bez znaczenia jeki silnik czy jr sb itd chodz najbardziej interesuje mnie JR z turbem KKK. Pozdrawiam
[ Dodano: 07 Paź 2009 17:34 ]
ma ktoś jakies informacje ???
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
grandi
- Lord GTI
![Lord GTI Lord GTI](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » śr paź 07, 2009 17:50
Jak mam obroty przed 2 tys. to słyszę jak fajnie pracuje t łumik końcowy a jak już przekroczę te 2200 to czuje jak idzie do przodu
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
bongo
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » śr paź 07, 2009 18:03
2200-2300 obrotów
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
-
pablo4451
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 51
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
- Lokalizacja: Suwałki
Post
autor: pablo4451 » śr paź 07, 2009 18:16
a Ty bongo jaki silnik masz ???
[ Dodano: 07 Paź 2009 18:18 ]
SB sorki nie widziałem
[ Dodano: 07 Paź 2009 18:21 ]
Moze ktoś kto ma JR by wyraził swoją opinie na temat swego JR???
-
jarekkoval
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
-
Kontakt:
Post
autor: jarekkoval » śr paź 07, 2009 18:59
u siebie jakeis 2200
jezdzilem kiedys JR'em i faktycznie czuc mula na spodzie ale od 3k zaczynal ciagnac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
pablo4451
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 51
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
- Lokalizacja: Suwałki
Post
autor: pablo4451 » śr paź 07, 2009 19:05
no mój JR ciągnie dopiero przy 3.100-3.200 i tak do 4.200 czuć ze sie zwija póżniej nie, jakby juz nie ciągnął tylko jak zwykły klekot to normalne ???
[ Dodano: 07 Paź 2009 19:07 ]
może z zaworem WG coś nie tak ze tak pózno czuc ze sie zbiera i tak krótko sie zbiera
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Michał_1977
- _
![_ _](./images/ranks/junior.gif)
- Posty: 14145
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
pablo4451
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 51
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
- Lokalizacja: Suwałki
Post
autor: pablo4451 » czw paź 08, 2009 14:33
No ale wydaje mie sie ze dawka paliwa jest wystarczająca, jak wybiłem katalizator to zaczął sie zwijać jak zły, co prawda doładowanie było czuc póżno tak jak teraz ale lepiej sie zwijał a teraz znowu słabiej. To jedynym wyjściem jest zwiększenie dawki paliwa ????????? o ile trzeba przekręcić śrube regulującą dawke paliwa ????
[ Dodano: 08 Paź 2009 16:07 ]
Wczesniej ktos pisał ze 1/6 obrotu śrubą... To prawda ???
-
mrozoo
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 182
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: mrozoo » czw paź 08, 2009 17:07
zwieksz dawke o 180stopni wzgledem tego co jest, automatycznie wzrosna ci obroty, z boku pompy bedziesz mial taka srube ze sprezynka [wykrecajac zmniejszasz obroty]... Nastepnie wyjmij LDA i przestaw go tak aby bolec poruszal sie w miejscu gdzie jest nawiekszy skos...
-
pablo4451
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 51
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
- Lokalizacja: Suwałki
Post
autor: pablo4451 » czw paź 08, 2009 17:27
mrozoo co to jest te LDA ???? bo ja troche laik jestem jeszcze
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
to ten zawór westgate ???czy co ???
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
bo ja mam 1.6 GTD (JR) a nie 1.9
-
munior
- Forumowy spamer :)
![Forumowy spamer :) Forumowy spamer :)](./images/ranks/ranksatan.gif)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: munior » czw paź 08, 2009 19:04
LDA to mechanizm w pompie pozwalający zwiększyć dawkę paliwa gdy rośnie ciśnienie doładowania Tu jest wszystko na ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=lda
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
Dziku VR6
- Pussy Wagon
![Pussy Wagon Pussy Wagon](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 3113
- Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontakt:
Post
autor: Dziku VR6 » czw paź 08, 2009 20:17
JastrzabVW pisze:Silnik JR skrzynia 4T zaczyna ciągnąć czuć przyspieszenie powyzej 3000 nie mam obrotka ale tak jakoś wyjdzie..... jest jakiś sposob zeby szybciej czuć kopa??
zmien turbine na miejszą typu k14 lub t2 bedziesz czul kopa od 2000 ale uz go tracil przy okolo 4tys, jak chcesz minimalnie wczesniej poczuc to to podlej paliwem
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
-
Michał_1977
- _
![_ _](./images/ranks/junior.gif)
- Posty: 14145
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
Lukas-182
- Sprzedawca
![Sprzedawca Sprzedawca](./images/ranks/seller.gif)
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
-
Kontakt:
Post
autor: Lukas-182 » pt paź 09, 2009 11:37
Mój przerobiony JP na turbinie Garrett T3 i wydechu 2 cale (nie całkowity przelot, pozostał tylny tłumik) i innych standardowych modach forumowych
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
zaczyna ciągnąc od ok. 2500-2600, a ciśnienie robocze 1.5bara nabija przy ok. 3300-3400 i wtedy nie ma zmiłuj ciągnie do 4900-5000
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości