mały problem z zagazowanym golfikiem

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

adassssss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn mar 02, 2009 22:56
Lokalizacja: Zawiercie

mały problem z zagazowanym golfikiem

Post autor: adassssss » śr paź 07, 2009 15:27

witam wszystkich mam vw golf 3 1.6 74 kw w wakacje zalozylem gaz do niego i teraz jak go odpale i jade a jest zinmy to np dojezdzaam do skrzyzowania i wciskam sprzeglo to obroty spadaja ponizej tysiaca i gasnie. np: po zalozeniu gazy trzeba wymienic swiece i kable jesli tak to jakiie polecacie pod gaz? a jeszcze wczesniej to brakowalo mu plyny chlodniczego to kontrolka swiecila i tez gasl a wlasnie teraz nie swieci i gasnie jak sie jedzie na zimnym. mam stag 4 zalozony w aucie sekwencja. wiec co moze powodowac to gasniecie?? z gory dzieki za info pozdrawiam



K@mil_mk3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
Kontakt:

Post autor: K@mil_mk3 » śr paź 07, 2009 15:30

adassssss pisze:brakowalo mu plyny chlodniczego to kontrolka swiecila i tez gasl
jak jest malo wody w chlodnicy to parownik zamarza i wtedy napewno nie bedzie jezdzil tak jak trzeba... (bedzie smierdzialo gazem i wogole nie bedzie chcial jechac)

Gasnie Ci tylko na zimnym ? a moze pora jechac na regulacje gazu :p z wymiana filterka :)
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 15:31 przez K@mil_mk3, łącznie zmieniany 1 raz.



adassssss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn mar 02, 2009 22:56
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: adassssss » śr paź 07, 2009 15:36

bylem na przegladzie po przejechanym pierwszym 1tys km i wszystko bylo ok na wykresie sie wszystko pokrywalo i gosciu mowil ze jest git to co tak szybko by sie filtr zabrudzil?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr paź 07, 2009 15:50

Ehh a moze mi ktoś wytłumaczyć co ten temat ma wspólnego ze speed i to jeszcze 16v? Jaki jest związek problemów z zagazowaną osmiozaworówką z podnoszeniem osiągów silników 16v?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

adassssss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn mar 02, 2009 22:56
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: adassssss » śr paź 07, 2009 15:58

pomylily mi sie dzialy sory



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr paź 07, 2009 16:44

Proponuję zatem przenieść wątek do Techniczne/LPG/


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości