Przekładnia kierownicza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Octavia III
będę w takim razie patrzył...sytuacja jest taka że wczoraj wymieniłem czujnik ciśnienia oleju ten co idzie m.in. od węża wspomagania bo ciekł,myślałem, że pomoże...ale niestety nie:/ płyn jest w normie a płyn był czerwonawy...jeśli chodzi o pompe to głośno pracuje gdy do końca skręce kierownicą...a tak to normalnie chodzi...
Hej
Auto mam już sprawne , tak więc pisze dla innych na przyszłość
Wyciekł mi jak wyżej płyn od wspomagania , myślałem , że to z pompa szczelność straciła i byłem w błędzie
Okazało się , że wyciek nastąpił z przekładni kierowniczej ( maglownicy ) , wykręciliśmy ją i faktycznie należy się ją dać do regeneracji ... , lecz zrobiłem zupełnie coś innego i to polecam najbardziej tzn. zakupiłem ori przekładnie nówkę vw golf IV za kwotę 900zł , następnie starą przekładnie która nadawała się do regeneracji sprzedałem za 300zł = co dało mi finalnie 600zł za nówkę ori . Pompa wspomagania okazała się w dobrym stanie więc ją zostawiłem.
Mechanik wziął 150zł za robociznę , autko już igiełka , nawet układ kierowniczy jakoś sprawniej działa
Auto mam już sprawne , tak więc pisze dla innych na przyszłość
Wyciekł mi jak wyżej płyn od wspomagania , myślałem , że to z pompa szczelność straciła i byłem w błędzie
Okazało się , że wyciek nastąpił z przekładni kierowniczej ( maglownicy ) , wykręciliśmy ją i faktycznie należy się ją dać do regeneracji ... , lecz zrobiłem zupełnie coś innego i to polecam najbardziej tzn. zakupiłem ori przekładnie nówkę vw golf IV za kwotę 900zł , następnie starą przekładnie która nadawała się do regeneracji sprzedałem za 300zł = co dało mi finalnie 600zł za nówkę ori . Pompa wspomagania okazała się w dobrym stanie więc ją zostawiłem.
Mechanik wziął 150zł za robociznę , autko już igiełka , nawet układ kierowniczy jakoś sprawniej działa
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 12:30 przez grizzly83, łącznie zmieniany 2 razy.
to fajnie, ze tak Ci sie udalo...grizzly83 pisze:Hej
Auto mam już sprawne , tak więc pisze dla innych na przyszłość
Wyciekł mi jak wyżej płyn od wspomagania , myślałem , że to z pompa szczelność straciła i byłem w błędzie
Okazało się , że wyciek nastąpił z przekładni kierowniczej ( maglownicy ) , wykręciliśmy ją i faktycznie należy się ją dać do regeneracji ... , lecz zrobiłem zupełnie coś innego i to polecam najbardziej tzn. zakupiłem ori przekładnie nówkę vw golf IV za kwotę 900zł , następnie starą przekładnie która nadawała się do regeneracji sprzedałem za 300zł = co dało mi finalnie 600zł za nówkę ori . Pompa wspomagania okazała się w dobrym stanie więc ją zostawiłem.
Mechanik wziął 150zł za robociznę , autko już igiełka , nawet układ kierowniczy jakoś sprawniej działa
jedno pytanko - gdzie kupiles nowke ori za 900zl?
-
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Octavia III
ja jeszcze u siebie nie sprawdzałem co i jak z powodu braku czasu:/ ale dodam tylko, ze gdy silnik jest zimny to odrazu po odpaleniu do momentu nagrzania sie silnika wspomaganie chodzi lekko i dobrze, a gdy silnik się nagrzeje wtedy staje się problem i chodzi ciężko...:/ taka sytuacja wskazuje na coś konkretnego?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 445 gości