VW Golf III // Wskaznik Paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

VwJaworzno
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 06, 2009 19:15
Lokalizacja: Jaworzno

VW Golf III // Wskaznik Paliwa

Post autor: VwJaworzno » śr paź 07, 2009 10:42

Witam , po za kupie golfa III Gt gdy z tata wracalismy dotankowalismy go , i jedziemy a tu nagle wskaznik paliwa opada . I do teraz on nie dziala .. ;/ Wiecie co z nim moze byc ?? Plywak czy cos ??

z gory dzieki :)



Awatar użytkownika
Adam204
...
...
Posty: 936
Rejestracja: czw maja 03, 2007 12:15
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk

Post autor: Adam204 » śr paź 07, 2009 11:36

możliwe że pływak się zawiesił i tyle


Obrazek

Awatar użytkownika
Silber
VW User
VW User
Posty: 10
Rejestracja: sob sie 08, 2009 15:05
Lokalizacja: Trzebiatów

Post autor: Silber » śr paź 07, 2009 12:52

Adam204 pisze:możliwe że pływak się zawiesił i tyle
Całkiem prawdopodobne. Znajomy przerabiał podobną sytuację w mk3 1.4.
W jego przypadku naprawiło się samo po zatankowaniu auta do pełna. :bigok:



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr paź 07, 2009 13:11

w mk3 łatwo dobrać się do pływaka... pod wykładziną w bagażniku otwierasz okienko i masz dostęp do baku, odkręcasz duzy gwint wyjmujesz bebechy i masz wielkie pole do popisu...

Oprócz pływaka mógł Się uszkodzić sam licznik... tzn w MK2, przewód odpowiedzialny za pomiar poziomu paliwa współpracuje z wskaźnikiem i napięciem ze stabilizatora w liczniku... masz w sumie 3 elementy... jak jednego zabraknie wskazanie pada...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr paź 07, 2009 15:03

Zdejmij wykładzinę w bagażniku, odkręć dekiel nad bakiem, wypnij wtyczkę - będziesz tam miał 3 przewody - jeden to pompy, jeden do wskaźnika i jeden do masy. Zewrzyj przewód od wskaźnika z masą - po przekręceniu zapłonu wskaźnik paliwa ma iść na maksa. Jak nie - to problem z licznikiem lub instalacją, jak pójdzie, to problem z pływakiem. Kolorów przewodów nie pamiętam - nie mam schematu przy sobie, ale ten od pompy może być grubszy, albo będzie rozgałęziony i będize szedł pod podwozie do drugiej pompy.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr paź 07, 2009 15:34

Lipek81 pisze:Kolorów przewodów nie pamiętam - nie mam schematu przy sobie, ale ten od pompy może być grubszy, albo będzie rozgałęziony i będize szedł pod podwozie do drugiej pompy.
jak już w innym poście dyskutowaliśmy BRĄZOWY to masa :chytry:
chyba jest tam czarno fioletowy do pomiaru ilości paliwa, a coś z czerwonym na zasilanie pompy...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 455 gości