Mk3 zbyt wolno łapie temperature 90 stopni.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

winiar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 08, 2005 00:26
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Mk3 zbyt wolno łapie temperature 90 stopni.

Post autor: winiar » pn lut 13, 2006 16:25

Mam 1,8 AAM i silniczek potrzebuje bardzo duzo czasu aby zlapac temp 90 stopni.Mam nowy termostat wahlera i dopiero po jakims czasie łapie te 90 st. Ojciec ma taki sam motor i u niego jest to duzo szybciej. Prosze o pomoc bo jazda na niedogrzanym silniku robi swoje.



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » pn lut 13, 2006 16:31

Ciesz się że Ci wogóle łapie.Ja jak mam 70 stopni to się cieszę-czekam z wymianą termostatu aż się cieplej zrobi


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn lut 13, 2006 16:39

winiar pisze:bardzo duzo czasu aby zlapac temp 90 stopni
A co to znaczy "bardzo dużo czasu"?



marekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn cze 06, 2005 09:16
Lokalizacja: Lyski - Rybnik
Kontakt:

Post autor: marekk » pn lut 13, 2006 20:24

po jakis 5-7 km powinno byc 90 stopni przy jakis -5 na zewnatrz



winiar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 08, 2005 00:26
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: winiar » pn lut 13, 2006 20:43

Duzo czasu to znaczy np dzis zlapal 90 stopni po jakis 12 kilometrach tyle ze jechalem po trasie 100km/h a w miscie troszke szybciej jak jezdze na mniejszych biegach.



Awatar użytkownika
tomasz2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sie 31, 2005 22:30
Lokalizacja: Białystok okolice

Post autor: tomasz2000 » pn lut 13, 2006 20:49

winiar pisze:Duzo czasu to znaczy np dzis zlapal 90 stopni po jakis 12 kilometrach tyle ze jechalem po trasie 100km/h a w miscie troszke szybciej jak jezdze na mniejszych biegach.
u mnie temperature łapie podobnie



Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » pn lut 13, 2006 21:07

u mnie 90 lapie po 3-4km. Termostat wymienialem 2 tyg temu :)



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lut 13, 2006 21:37

kadet pisze:u mnie 90 lapie po 3-4km
a w korkach wtedy nie stoisz :grin:
winiar pisze:Duzo czasu to znaczy np dzis zlapal 90 stopni po jakis 12 kilometrach
A Twojemu ojcu po ilu kilometrach łapie. Bo mnie się wydaje, że wcale źle nie masz.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Marqs84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
Kontakt:

Post autor: Marqs84 » pn lut 13, 2006 21:45

u mnie po 12km ledwo wchodzi na 70 ;] ...ale ciepełko grzeje po 5min, wiec raczej terostat ok. co o tym sadzicie? (TDI)


http://www.vwslask.pl/

winiar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 08, 2005 00:26
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: winiar » pn lut 13, 2006 22:49

Marqs84 pisze:u mnie po 12km ledwo wchodzi na 70 ;] ...ale ciepełko grzeje po 5min, wiec raczej terostat ok. co o tym sadzicie? (TDI)
Raczej nie ok. Jak wogole nie zlapie 90 stopni to termostat do wymiany.



W3reWolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr lis 16, 2005 21:13
Lokalizacja: Bytów
Kontakt:

Post autor: W3reWolf » pn lut 13, 2006 22:55

Marqs84 pisze:u mnie po 12km ledwo wchodzi na 70 ;] ...ale ciepełko grzeje po 5min, wiec raczej terostat ok. co o tym sadzicie? (TDI)
Prawdopodobnie dlatego po 5 min masz ciepło, bo masz podgrzewacz płynu chłodniczego. Był ostatnio poruszany temat LINK.
A co osiągania przez TDi temperatury 90C to trzeba troche pojeździć niestety. Tak zawsze będzie, Diesel ma niższą temperaturę spalania w porównaniu do benzyny.
Ostatnio zmieniony pn lut 13, 2006 22:58 przez W3reWolf, łącznie zmieniany 1 raz.



r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » pn lut 13, 2006 22:56

zalezy jeszcze czy ogrzewanko dajecie na full i odrazu na 3 czy 4 stopien dmuchawy ?:)

aczkolwiek moj 1,9D ma problemy w ta zime ze zlapaniem 90C , raczej trzyma te 80 - 85C , a jest troche wysloniety przy chlodnicy, swoja droga termostat tez w sumie nowka sztuka jest :)


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

presario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: czw lis 03, 2005 08:35
Lokalizacja: stargard
Kontakt:

Post autor: presario » wt lut 14, 2006 08:52

hm jesli nie osiaga 90 stopni..i dolna rure masz zimna...to jakim cudem wskazujecie na termostat ???? w koncu jest on zamkniety..czyli silnik powinien sie "grzac", wymiana nic nie da...moze masz czujnik walniety..zreszta ja jak pojezdze mam max.80..no chyba ze robie sie w okolicach 0 na dworku i jezdze po miescie wowczas dochodzi do 85...a jak wjade na parking podziemny w jakims markecie ..wowczas przechodzi 90 ...do okolo 95 wlacza sie dmuchawa..i wraca do 90..i tak minus kilka stopni sie trzyma...wiec nie mowcie mu ze ma walniety termostat :/ jakby byl walniety to by byl caly czas otwarty czytaj. dolna rura tez by sie robila ciepla...albo caly czas zamkniety.....wowczas silnik by sie przegrzewal..czyli temp. osiagal by bez problemu ( acha jezdzac w trasie - 80 km w jedna strone..nagrzewa mi sie max do 80 stopni przy tej temp. zewnetrznej ) i czy to oznacza ze jest cos walniete ? nie sadze..moze jedynie czujnik temp. cos szwankuje..ale ogolnie jest gites



Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » wt lut 14, 2006 10:47

presario pisze:hm jesli nie osiaga 90 stopni..i dolna rure masz zimna...to jakim cudem wskazujecie na termostat ???? w koncu jest on zamkniety
....albo wręcz przeciwnie - cały czas otwarty jak sam później zauważyłeś :grin:
presario pisze:cha jezdzac w trasie - 80 km w jedna strone..nagrzewa mi sie max do 80 stopni przy tej temp. zewnetrznej ) i czy to oznacza ze jest cos walniete ? nie sadze..moze jedynie czujnik temp
Jeżeli termostat masz od 84 stopni to przy obecnej temperaturze zewnętrznej wychłodzi ci parę stopni przez grill i te 80 może trzymać. Jeżeli od 87 to trochę niska temperatura.

pozdro :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 297 gości