Centralny zamek Golf IV
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
- Lokalizacja: Świdnica
Moze podpowiesz? Jak sprawdzic które to dzrzwi? Czy to napewno te co zamykaja sie na dwa razy dopiero?
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 08:53 przez Bogdan_Banasins, łącznie zmieniany 1 raz.
przejrzales chociaz ten temat? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122053
bo mam wrazenie, ze nie...
bo mam wrazenie, ze nie...
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
- Lokalizacja: Świdnica
Jedno ostatnie pytanie! Rozebrać dzwi ktore zamykaja sie na dwa razy tzn. w moim przypadku lewe tylne? Czy lewe przednie (od kierowcy) bo dużo ludzi pisze o tych od kierowcy! ??? W ktorych dzwiach znajduje sie dioda? Chcialbym zrobic wszystko za jednym razem!!!
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 13:56 przez Bogdan_Banasins, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
- Lokalizacja: Świdnica
Zaczne od tych które szfankują!!! To dobrze rozumiem że zaglądałeś u siebie do wszystkich zamków? Czy przyczyna moze być równiez w ciezko chodzącym ryglu? bo po wyjeciu zamka na zewnątrz wszystko śmiga aż miło!!! Oczywiście poprawiając w tym zamku wszystkie luty! Poradcie!!!
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 14:26 przez Bogdan_Banasins, łącznie zmieniany 2 razy.
jak juz luty poprawiles to bedzie smigac...Bogdan_Banasins pisze:Zaczne od tych które szfankują!!! To dobrze rozumiem że zaglądałeś u siebie do wszystkich zamków? Czy przyczyna moze być równiez w ciezko chodzącym ryglu? bo po wyjeciu zamka na zewnątrz wszystko śmiga aż miło!!! Oczywiście poprawiając w tym zamku wszystkie luty! Poradcie!!!
w kazdym zamku sa dwie rzeczy - zimneluty i uszkodzenie mikrostyku... jakmaszzamek wyjety to robisz obie rzeczy za jednym zamachem...
a zacznij od tego, ktory nie doryglowuje... czyli lewy tylny u Ciebie...
aczkolwiek niewykluczone, ze nie tylko ten jeden... dlatego opisalem Ci jak to na szybko sprawdzic - otwarte szyby i probuj otwierac po jednokrotnym nacisnieciu pilota... ew. mozesz VAGiem bawic sie w odczyty kolejnych blokow...
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 14:34 przez adpap, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
- Lokalizacja: Świdnica
luty poprawione i zle złożyłem ciegno ze ciezko chodziło a teraz już poprawiłem i wszystko OK!!! WIELKIE DZIEKI!!!
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 17:51 przez Bogdan_Banasins, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
- Lokalizacja: Świdnica
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
- Lokalizacja: Świdnica
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
być może sam brzęczyk zepsuty. Jak masz VAGa to wchodzisz w 17 instruments -> 08 (chyba) output test...któryś test z kolei to jest test buzzera, jak nie zadziała to przyczyna leży w zegarach.Wszystko działa jak trzeba oprócz tego brzeczka i dzwięku przy zapaleniu rezerwy paliwa! Gdzie szukać i czy można samemu coś zrobić?
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
- Lokalizacja: Świdnica
Jak sie troche na elektornice znasz i lutownica sie umiesz poslugiwac to mozesz sam naprawic. Znajdziesz gdzies licznik z dzilajacym i przloz z jednego do drugiego-proste.Bogdan_Banasins pisze:Jeśli nie zadziała! to zegary do wymiany czy można to naprawić w jakiś sposób?
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości