[mk3]Popychacze czy panewki??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lgruszkos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 835
Rejestracja: wt paź 05, 2004 22:15
Lokalizacja: KROSNO/Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

[mk3]Popychacze czy panewki??

Post autor: lgruszkos » sob lut 11, 2006 22:52

Mam taki proglem, mianowicie ostatnio miałem problem z pompa paliwowa i przejechałem kawałem bez ciśnienia oleju. ALe przed i po naprawie miałem czasami takie tykanie jak w zegarku, tyle ze to było w silniku. Przeważnie dzieje się to jak się silnik troszke zagrzeje i słychac to przeważnie tylko na wolnych obrotach i nie zawsze. Martwie się trochę, bo nie wiem czy to może być popychacz czy raczej panewka. Jak to mozna sprawdzić?? Dziękuje za porady

proszę na przyszlosc o precyzowanie w nazwie tematu o jakie auto chodzi.
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 23:51 przez lgruszkos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » sob lut 11, 2006 22:55

Sproboj podjechac do jakiegos dobrego warsztatu to powinni to wysluchac. Ja mialem taki przypadek jeden koles wskoczyl do kanalu drugi robil przegazowke po chwili powiedzial panweka. Po rozebraniu silnika pokazal mi ta panewke ;)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
lgruszkos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 835
Rejestracja: wt paź 05, 2004 22:15
Lokalizacja: KROSNO/Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: lgruszkos » sob lut 11, 2006 23:14

A kolego powiedz mi ile cie to kosztowało, taka wymiana panewki i czy trzeba wszystkie



Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » sob lut 11, 2006 23:23

info.--- panewki nie słychac na biegu jałowym możemy je usłyszec przy obciążeniu czyli gwałtownie dodać "gazu" na biegu jałowym, jesli zacznie terkotac mozemy spodziewac sie wywalonej panewki lub przy zagrzanym silniku zwiekrzyć obroty do 2000 i delikatne falować obrotami jesli zas halas jest cykliczny na biegu jałowym bez obciążenia to wątpie żeby było to panewa raczej samoregulator......z doświadczenia......


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lut 11, 2006 23:28

Jkak masz pełny wtrysk to może być wtryskie=wacz,jak nie to może być elektrozawór przy gażniku ,jak nie to to może być tylko popychacz chydrauliczny a wtedy ja bym wymienił wszystkie.



Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » sob lut 11, 2006 23:32

martini44 ma rację panewę słychać przy gwałtownym dodaniu gazu najlepiej na jałowym biegu. A u ciebie to raczej popychacz.



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » ndz lut 12, 2006 00:11

Robocizna 300 zl olej filtr uszczelka itp kolo 400 wiec razem 700 zl. Tak trzeba wszystkie.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

fibolek

Post autor: fibolek » pn lut 13, 2006 12:35

U nas za wymine popychaczy w Mk2 wołają 100 zeta za zestaw.



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn lut 13, 2006 12:42

panowie , nie robie jaj z tymi panewkami , wiadomo ze silniczek nie jest za nowy wiec bedzie "cykal " troszke . ale i na to jest rada , wez sciag miske i w pompie olejowej bedzie taka zawlecza a pod nia tloczek- to zawor cisnienia oleju , daj pod zawleczke podkladke i juz , porprostu zwiekszysz mu cisnienie oleju i przystanie juz cykac , a cyka dlatego ze olej ci sie rozrzedza jak jest nagrzany i dlatego nie dostaje cisnienia odpowiedniego , zrob tk jak ci mowie.



Awatar użytkownika
lgruszkos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 835
Rejestracja: wt paź 05, 2004 22:15
Lokalizacja: KROSNO/Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: lgruszkos » czw lut 16, 2006 08:15

Kolego, jak mam olej rozgrzany mocno tzn, temp silnika koło 90 stopnie to wszystko chodzi równiutko, tylko cypa jak mam koło 70 stopni przez chwile pozniej w miare jazdy przestaje



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw lut 16, 2006 08:55

lgruszkos pisze:Kolego, jak mam olej rozgrzany mocno tzn, temp silnika koło 90 stopnie to wszystko chodzi równiutko, tylko cypa jak mam koło 70 stopni przez chwile pozniej w miare jazdy przestaje
To chyba raczej popychacz. Panewki mocniej się tłuką jak silnik jest rozgrzany bardziej.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw lut 16, 2006 09:51

I tak jak jeden cyka popuchacz to trza wszystkie bo niewiesz który .Moze masz na oleju dużo najechane to też może być przyczyną takiego cykania.Jka wymienisz olej to przestanie a jak nie to ewidentnie do wymiany



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości