[mk3]Popychacze czy panewki??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lgruszkos
- Gadatliwa bestia
- Posty: 835
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 22:15
- Lokalizacja: KROSNO/Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
[mk3]Popychacze czy panewki??
Mam taki proglem, mianowicie ostatnio miałem problem z pompa paliwowa i przejechałem kawałem bez ciśnienia oleju. ALe przed i po naprawie miałem czasami takie tykanie jak w zegarku, tyle ze to było w silniku. Przeważnie dzieje się to jak się silnik troszke zagrzeje i słychac to przeważnie tylko na wolnych obrotach i nie zawsze. Martwie się trochę, bo nie wiem czy to może być popychacz czy raczej panewka. Jak to mozna sprawdzić?? Dziękuje za porady
proszę na przyszlosc o precyzowanie w nazwie tematu o jakie auto chodzi.
proszę na przyszlosc o precyzowanie w nazwie tematu o jakie auto chodzi.
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 23:51 przez lgruszkos, łącznie zmieniany 1 raz.
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Sproboj podjechac do jakiegos dobrego warsztatu to powinni to wysluchac. Ja mialem taki przypadek jeden koles wskoczyl do kanalu drugi robil przegazowke po chwili powiedzial panweka. Po rozebraniu silnika pokazal mi ta panewke
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
info.--- panewki nie słychac na biegu jałowym możemy je usłyszec przy obciążeniu czyli gwałtownie dodać "gazu" na biegu jałowym, jesli zacznie terkotac mozemy spodziewac sie wywalonej panewki lub przy zagrzanym silniku zwiekrzyć obroty do 2000 i delikatne falować obrotami jesli zas halas jest cykliczny na biegu jałowym bez obciążenia to wątpie żeby było to panewa raczej samoregulator......z doświadczenia......
...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
panowie , nie robie jaj z tymi panewkami , wiadomo ze silniczek nie jest za nowy wiec bedzie "cykal " troszke . ale i na to jest rada , wez sciag miske i w pompie olejowej bedzie taka zawlecza a pod nia tloczek- to zawor cisnienia oleju , daj pod zawleczke podkladke i juz , porprostu zwiekszysz mu cisnienie oleju i przystanie juz cykac , a cyka dlatego ze olej ci sie rozrzedza jak jest nagrzany i dlatego nie dostaje cisnienia odpowiedniego , zrob tk jak ci mowie.
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości