kopci na siwo niebiesko z rana i strzela z tłumika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

kopci na siwo niebiesko z rana i strzela z tłumika

Post autor: golfir » wt paź 06, 2009 13:40

jak w temacie gdy zapale z rana motor to kopci na siwqo niebiesko i strzela z tłumika jakby sie jakis zawór przycinał czyzby to byłu luzne prowadnice czy co????? pozdrawiam



Magik123

Post autor: Magik123 » wt paź 06, 2009 14:12

Strzelanie w wydech siadczy o nie domykajacym sie zaworze, badz nietaktami, czyli wybuchy następuja nie w tym czasei co trzeba, moze rorzad sie przestawił, wartało by sprawdzic.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt paź 06, 2009 15:35

rozrząd wykluczony jest dobry na 1000%



arwam

Post autor: arwam » śr paź 07, 2009 08:12

golfir,

podjedź do zakładu mechanicznego i NA ZIMNYM silniku sprawdźcie ciśnienie oleju bo może Ci podstawia zawory



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » śr paź 07, 2009 10:55

ciesnienie po 30,5 atm na kazdym cylindrze



arwam

Post autor: arwam » śr paź 07, 2009 15:24

golfir, nie mówiłem i ciśnieniu sprężania tylko o ciśnieniu oleju w silniku



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw paź 08, 2009 11:23

oki dziex za sugestie nier pomyslałem o tym czyli twierdzisz ze moze kucac pompa oleju? pozdro



Awatar użytkownika
Hielbi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1003
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:24
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Hielbi » czw paź 15, 2009 20:54

Też mam takie kopcenie i to jest wina wtrysków bo leją trzeba dać do pompiarza żeby przeczyścił i je wyregulował i nie będzie kopcenia :bajer:


Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt paź 16, 2009 10:40

a u mnie to nie jest wina wtrysków bo korekcje mam miodzio i na zimno pod pełnym obciazenie rowniez takze przypadków jest sporo ale musze spr to cisn

[ Dodano: Pon Paź 19, 2009 12:59 ]
zauważyłem równiez ze kontrolka oleju mruga mi pare razy z rana jak jest zimny motor i po chwili przestaje

[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 09:07 ]
i dalej lipa pompa oleju nowa wymieniłem wtrysk bo miał na jednym cylindrze 2,99!!! teraz po zmianie mam -1.80 ciekawi mnie ten drugi cylinder auto nadal kopci i nierówno pracuje i strzela a jak było -15 to jak juz odpalil po 4 próbach to przez 10sek po dodaniu gazu nie reagował nie chciał sie wkrecic na obroty i bardzo dymi dziwner objawy musze zaobserwowc czy mi płynu gdzie nie ubywa rozkładam juz rece 2 rok walcze i co zime to samo tylko odpala coraz gorzej cis miał spr fakt ze na zimnym ale latem i było ok po 30atm na kazdym swiece zarowe suche bez oleju apetyt na oliwe tez mały no chyba ze buta dostanie to trza troche dolac nosze sie z zamiarem wymiany uszczelki pod głowica i pierscieni wraz zuszczelniaczami zaworowymi moze wkoncu to cos pomoze bo wszystkie opcje juz mam przerobione kat 51 w BS korekcje wtrysków na ciepłym po 0.26 tyurbo zdrowe pompa ładnie steruje katem, swiece nowe 4 szt, olej valvoline i auto nadal kopci
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 10:08 przez golfir, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości