Problemy z obrotami na zimnym silniku:(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z obrotami na zimnym silniku:(
Witam właśnie zakupiłem golfa 4 1.6 z gazem. Jednak dopiero teraz zauwazylem ze przy zapalaniu po dłuższym postoju-kiedy juz dobrze wystygnie- przez jakies 3 min silnik dziwnie pracuje- straszenie skaczą mu obroty na luzie... Czego to może byc wina? Aha zapalam na benzynie oczywiście...
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
nie ten silnikprezesso pisze:kopułka i palec
co do czujnika to podaj kod silnika
w ASO Skody kupiłem za 108PLNów,limakz pisze:CENY też są różne
najprościej sprawdź jaka masz wtyczkę na czujniku - główna różnica - czy zaokrąglona czy kwadrat i czy 2czy 4piny
jak silnik 1.6 AKL to: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=41251&start=690
masz miejsce czujnika
nie mow HOP a tak na serio to szczesciarz z Ciebie albo wiesz co jest grane z tymi motorami. Jak tak to sie podziel z nami.Jazz_Blue pisze:Czy ja wiem czy taki standard, u mnie ten problem nie występuje.
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Póki co jest OK, z tym, że wymieniłem sonde lambda (bo był błąd), świece i przewody + czyszczenie przepustnicy i przepływomierza. Po tych zabiegach jest nie mam mu nic do zarzucenia, jeżeli chodzi o obroty, przyspieszanie itd.
Ostatnio także czujnik temp cieczy i termostat, bo za szybko się otwierał.
Z tym, że przebieg, który jest u mnie jest udokumentowany i sprawdzany przez znajomego w ASO i co do tego jestem pewien.
Jedynym mankamenetem jest to, że czasem po przejechaniu krótkiego odcinku w sumie nie ma reguły, trzeba go dłużej pokręcić, wtedy wyłączam zapłon i dopiero za drugim razem odpala normalnie, dzieję się tak może raz na tydzień, nie ma reguły, ale jakaś przyczyna tego musi być.
Akumulator, alternator, rozrusznik OK, błędów żadnych nie ma. Tak sobie myśle, czy to może być wina pompy paliwa, na dniach będe wymieniał filtry, może coś pomoże po wymianie filtru paliwa, chociaż wątpię, żeby to był taki błahy problem.
No to tyle co mnie bolie hehe
Ostatnio także czujnik temp cieczy i termostat, bo za szybko się otwierał.
Z tym, że przebieg, który jest u mnie jest udokumentowany i sprawdzany przez znajomego w ASO i co do tego jestem pewien.
Jedynym mankamenetem jest to, że czasem po przejechaniu krótkiego odcinku w sumie nie ma reguły, trzeba go dłużej pokręcić, wtedy wyłączam zapłon i dopiero za drugim razem odpala normalnie, dzieję się tak może raz na tydzień, nie ma reguły, ale jakaś przyczyna tego musi być.
Akumulator, alternator, rozrusznik OK, błędów żadnych nie ma. Tak sobie myśle, czy to może być wina pompy paliwa, na dniach będe wymieniał filtry, może coś pomoże po wymianie filtru paliwa, chociaż wątpię, żeby to był taki błahy problem.
No to tyle co mnie bolie hehe
Bicker83 ten link mi nie chodzi niestety:( Może coś innego podeślesz;) Ale tak się zastanawiam nad tym czujnikiem temp. .. Bo trochę poczytałem i ludzie którzy mieli z nim problem dosc czesto skarzyli sie na szalejący wskaźnik temperatury silnika. A u mnie tego akurat nie ma-temp normalnie rośnie az do 90 - po prostu przez 2-3min pochodzi sobie dość dziwnie-ale tylko na luzie- jak jade to tego wogóle nie czuć... Więc to na pewno będzie ten czujnik?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 169 gości