AHF Brak Turba?! spadła moc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
josef161
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 17, 2009 18:58
Lokalizacja: RLU / BE
Kontakt:

AHF Brak Turba?! spadła moc

Post autor: josef161 » pn paź 05, 2009 20:36

Opisywałem swoją sytuacje na troszke innym temacie ale teraz mam odrobinę gorszą pozycję Otóż nagły spadek mocy podczas jazdy po zgaszeniu silnika wracało do normy, teraz po wymianie N75 a w sumie troszke wczesnij tez gaszenie motoru juz nie dawało efektu z przyrostem mocy.
Prosze o pomoc poniewarz jestem za granicą i nie chce płacic grubych pieniedzy za mechanika koszt 1h,pracy to ok 300zł pozatym za Vag to chyba z 500zł wyjdzie
Pomozecie postawic diagnoze???
Auto nie kopciło wczesniej przed awaria zaczynało sie puszczanie chmurek przewarznie zaraz po większej chmurce brak mocy
Dzis usłyszałem w przedziale 2700 do 3000 tyś obrotów w silniku słychac cos jak przed burza jakies dudnienie, sam nie mam o tym pojecia a do PL 1600km i wolałbym miec troche wiecej kucyków na trase.
Oby nie turbina przebieg co prawda zacny 262tyś :foch:
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 20:38 przez josef161, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn paź 05, 2009 21:09

Bez vaga i diagnozy dynamicznej sie nie obejdzie, na poczatek grupy 003, 008, 011 i zczytanie błędów, poza tym kup przez allegro kabel - mam taki i jest ok http://www.allegro.pl/item761851618_naj ... w_24h.html programik jak ładnie sie usmiechniesz to koledzy podesla na maila a w diagnostyce jest film jak zrobic podstawowe logi i wyjdzie taniej. Bez kompa t jak wróżenie z fusów



Awatar użytkownika
josef161
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 17, 2009 18:58
Lokalizacja: RLU / BE
Kontakt:

Post autor: josef161 » pn paź 05, 2009 21:25

dzięki wielkie kolego :pub:
To na komputerek za 5tyg zjazd do domku dłuuuugo bede jechał :grrr:



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn paź 05, 2009 21:30

josef161 pisze:dzięki wielkie kolego :pub:
To na komputerek za 5tyg zjazd do domku dłuuuugo bede jechał :grrr:
Rozumiem ze auto wpada w tryb awaryjny , wpada na wyzszych biegach po przekroczeniu ok 3 tys obr, czy nawet na niskich biegach przy nizszych obrotach ?



Awatar użytkownika
josef161
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 17, 2009 18:58
Lokalizacja: RLU / BE
Kontakt:

Post autor: josef161 » pn paź 05, 2009 21:50

wczesniej spadała moc po mocnych przyspieszeniach, w pozniejszym czasie z miejsca mozna było szalec nastepnie odcinało juz przy wrzuceniu trójeczki odcięcie miało miejsce po przekroczeniu 2500tys czasem nawet na autostradzie 140km/h autko jedzie normalnie i nagle sruu i straszny muł nie mam zadnych błedów na liczniku jak sie objawia stan awaryjny u mnie nic nie pokazuje po zgaszeniu silnika nie ma żadnych lepszych efektów. bez znaczenia czy zimny czy ciepły
Jak sprawdzic przepływomierz czy jest ok.?? :food:

Golf kiedys Italiano

[ Dodano: 07 Lis 2009 15:47 ]
witam ponownie, jest prawdopodobna przyczyna dolegliwosci kopciuszka :jezor:
Grucha od turbiny wydmuchana :grin: dziura w mębranie czekam aktualnie na nową. używkę w dobrym stanie
Do tego wyczyszczony kolektor dolotowy, ogólnie cały dolot węze wszystko :grin: odizolowana odma, kierowniczki ładnie pracuja bez oporów turbo suche, czekam na gruszke a pozniej bedziemy logować :pub:

[ Dodano: 18 Lis 2009 12:56 ]
nowa grucha i drugie życie dla golfa :pub: smiga jak ta lala :green_fuck:
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 21:53 przez josef161, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości