[Rallye G60] by jarecki & barteKKK03
Moderator: G0 Karcio
[Rallye G60] by jarecki & barteKKK03
witam. rzadko zaglądam na forum z braku czasu, ale dzisiaj troche pobuszowałem na vw projektach i postanowiłem też się podzielić swoimi "dokonaniami "...
ale od początku:
zawsze chorowałem na golfy, na początku lat 90-tych miałem mk2 1,6 diesel 84 rok, jak go kupiłem miał 160 tys. km a jak sprzedawałem 450 tys ... golfik naprawde dostawał ostro w kość, m.in. przez 2,5 roku rozwoził paczki w pocztexie, poza normalnymi naprawami zawieszenia żadnych problemów, a były to złote czasy "oranżady" , ... widuje go czasami i wiem że do dnia dzisiejszego jeździ ... wcześniej i potem były różne marki samochodów, ale jednak nie ma to jak vw golf ... zawsze chciałem mieć drugi samochód, oczywiście golfa mk2, tak żebym mógł w nim podłubać, pobawić się w tuning ...
w roku 2004 dostałem służbowy samochód ( notabene vw ... tyle że passat) no i dojrzałem do momentu kiedy zacząlem rozglądać się za golfikiem ... miał to być gti 16v lub rallye, i o ile gti można było jakieś znależć to rallye były albo schroty albo bajońskie ceny za nie chcieli, albo i jedno i drugie ... w grudniu 04" wyczaiłem świeżo sprowadzonego gti 16v KR z 89" za nieduże pieniądze, 150 tys. km, buda w orginale (są na nim dookoła na przetłoczeniach orginalne paski !) stan igła !! więc kupiłem ...
za tydzień po tym fakcie dostałem namiar na rallye z trójmiasta , pojechałem z "ciekawości" go zobaczyć i ........... zachorowałem i KUPIŁEM !!! tak wyglądał ( prawie, bo przyjechał na borbetach t ...) na początku 2005 roku :
pierwsze co zrobiłem to postawiłem rallye na azevach A ; 16 cali, 7,5 przód i 9 tył ...
zderzaki w nim jak widzicie były koszmar więc zacząłem się za nimi rozglądać, ale nie bardzo wierzyłem że mi się uda je kupić ... więc skończyło się na tym że kupiłem następnego rallye, w którym był przedni orginał z halogenami, tył też ok., przy okazji super rally froncik orginalny, , notabene ten drugi rallye przyjechał sam 300 km, jego wada to kiepska blacha i brak kompresora, miał założony krótszy pasek ... a jadna z jego zalet to orginalny silnik 1H !! , po przeszczepie przodu rallye zaczął wyglądać tak :
w tylnym zderzaku zostały zaklejone dziury po podwójnym ( porażka !!) wydechu, wydech został wypuszczony przed tylnim, lewym kołem, brak jest tylnego i środkowych tłumików, w to miejsce jest wstawiona przelotowa puszka a na końcu , spod progu wystaje szeroka końcówka ultera. tak, macie racje jest głośny ... ale do 2500 obrot. jest w miare na tyle że przejeżdżając obok policji jeszcze mnie nie zatrzymali, ale powyżej 2500 - ogień i dym !!! ogień dosłownie, naturalny flamer ...
tylna klapa czysta, brak wycieraczki, rejestracja w zderzaku,orginalny napis rallye golf + mały emblemat g60 (dokupione) i tak zostanie ...
no prawie, bo mam pomysł , nie powiem jeszcze jaki ( jaqb wie a kolega olozwirski ma chyba też taki pomsł bo widze że chce kupić klape od caddy ...) ale poniższe zdjęcie niech będzie podpowiedzią
z tą klapą też była jazda, nie mogłem kupić samej klapy to kupiłem ... całego caddy, ale jest już sprzedany, trafił w dobre ręce, jest nawet w vw projektach...
jest teraz pojedyńcza wycieraczka z przodu, wygładzone otwory w przednich błotnikach po emblematach, wygładzone łączenia na progach ...
w planach - wlot od T4 ( już czeka), klamki od audi (idą), motocyklowy wlew paliwa od hondy (jest) :
i na tym narazie z zewnątrz zostanie ... aha, jeszcze będzie gwint, jestem już na etapie poszukiwania ... czyli ma być nisko ! szeroko ! gładko !
w środku elektryczne recaro rallye które beda podgrzewane (maty juz są), orginalne boczki skóra, elektryczne lusterka i szyby - elektryka szyb jest nie orginalna ale będzie orginał ...
narazie jest orginalna muza - gamma ( jakoś sporo mi się ich zrobiło, );
w przyszłości będzie coś lepszego, ale nie powiem co dopóki nie kupie... !
orginalna kierownica ustąpi miejsca sparco, tylko klakson jeszcze nie ten co ma być;
szyberdach zostanie przerobiony na elektryczny, silniczek już jest ;
obok tunelu zamontowałem wskaźnik ciśnienia kompresora, ole to tylko prowizorka, będą trzy vdo + inny tunel... mysle też o obszyciu deski skórą...
silnik był kiedyś tam wymieniany , jest teraz PG ale będzie 1H, kompresor jest po regeneracji, jest założony szeroki pasek w g, mniejsze kółko + chip, dmucha 0,8 - 0,9 bara ... w przyszłości pewnie wałek schricka + wydajniejsza pompa i regulator ciśnienia paliwa.
napęd działa ok., opony 16 przód 195/45 tył 225/40 ...
i tak to mniej więcej wygląda, postaram się w miare postępu prac podrzucać fotki, jest u mnie kiepsko z czasem, ale jeśli nie będe mógł to wyręczy mnie barteKKK03.
pozdr.
ale od początku:
zawsze chorowałem na golfy, na początku lat 90-tych miałem mk2 1,6 diesel 84 rok, jak go kupiłem miał 160 tys. km a jak sprzedawałem 450 tys ... golfik naprawde dostawał ostro w kość, m.in. przez 2,5 roku rozwoził paczki w pocztexie, poza normalnymi naprawami zawieszenia żadnych problemów, a były to złote czasy "oranżady" , ... widuje go czasami i wiem że do dnia dzisiejszego jeździ ... wcześniej i potem były różne marki samochodów, ale jednak nie ma to jak vw golf ... zawsze chciałem mieć drugi samochód, oczywiście golfa mk2, tak żebym mógł w nim podłubać, pobawić się w tuning ...
w roku 2004 dostałem służbowy samochód ( notabene vw ... tyle że passat) no i dojrzałem do momentu kiedy zacząlem rozglądać się za golfikiem ... miał to być gti 16v lub rallye, i o ile gti można było jakieś znależć to rallye były albo schroty albo bajońskie ceny za nie chcieli, albo i jedno i drugie ... w grudniu 04" wyczaiłem świeżo sprowadzonego gti 16v KR z 89" za nieduże pieniądze, 150 tys. km, buda w orginale (są na nim dookoła na przetłoczeniach orginalne paski !) stan igła !! więc kupiłem ...
za tydzień po tym fakcie dostałem namiar na rallye z trójmiasta , pojechałem z "ciekawości" go zobaczyć i ........... zachorowałem i KUPIŁEM !!! tak wyglądał ( prawie, bo przyjechał na borbetach t ...) na początku 2005 roku :
pierwsze co zrobiłem to postawiłem rallye na azevach A ; 16 cali, 7,5 przód i 9 tył ...
zderzaki w nim jak widzicie były koszmar więc zacząłem się za nimi rozglądać, ale nie bardzo wierzyłem że mi się uda je kupić ... więc skończyło się na tym że kupiłem następnego rallye, w którym był przedni orginał z halogenami, tył też ok., przy okazji super rally froncik orginalny, , notabene ten drugi rallye przyjechał sam 300 km, jego wada to kiepska blacha i brak kompresora, miał założony krótszy pasek ... a jadna z jego zalet to orginalny silnik 1H !! , po przeszczepie przodu rallye zaczął wyglądać tak :
w tylnym zderzaku zostały zaklejone dziury po podwójnym ( porażka !!) wydechu, wydech został wypuszczony przed tylnim, lewym kołem, brak jest tylnego i środkowych tłumików, w to miejsce jest wstawiona przelotowa puszka a na końcu , spod progu wystaje szeroka końcówka ultera. tak, macie racje jest głośny ... ale do 2500 obrot. jest w miare na tyle że przejeżdżając obok policji jeszcze mnie nie zatrzymali, ale powyżej 2500 - ogień i dym !!! ogień dosłownie, naturalny flamer ...
tylna klapa czysta, brak wycieraczki, rejestracja w zderzaku,orginalny napis rallye golf + mały emblemat g60 (dokupione) i tak zostanie ...
no prawie, bo mam pomysł , nie powiem jeszcze jaki ( jaqb wie a kolega olozwirski ma chyba też taki pomsł bo widze że chce kupić klape od caddy ...) ale poniższe zdjęcie niech będzie podpowiedzią
z tą klapą też była jazda, nie mogłem kupić samej klapy to kupiłem ... całego caddy, ale jest już sprzedany, trafił w dobre ręce, jest nawet w vw projektach...
jest teraz pojedyńcza wycieraczka z przodu, wygładzone otwory w przednich błotnikach po emblematach, wygładzone łączenia na progach ...
w planach - wlot od T4 ( już czeka), klamki od audi (idą), motocyklowy wlew paliwa od hondy (jest) :
i na tym narazie z zewnątrz zostanie ... aha, jeszcze będzie gwint, jestem już na etapie poszukiwania ... czyli ma być nisko ! szeroko ! gładko !
w środku elektryczne recaro rallye które beda podgrzewane (maty juz są), orginalne boczki skóra, elektryczne lusterka i szyby - elektryka szyb jest nie orginalna ale będzie orginał ...
narazie jest orginalna muza - gamma ( jakoś sporo mi się ich zrobiło, );
w przyszłości będzie coś lepszego, ale nie powiem co dopóki nie kupie... !
orginalna kierownica ustąpi miejsca sparco, tylko klakson jeszcze nie ten co ma być;
szyberdach zostanie przerobiony na elektryczny, silniczek już jest ;
obok tunelu zamontowałem wskaźnik ciśnienia kompresora, ole to tylko prowizorka, będą trzy vdo + inny tunel... mysle też o obszyciu deski skórą...
silnik był kiedyś tam wymieniany , jest teraz PG ale będzie 1H, kompresor jest po regeneracji, jest założony szeroki pasek w g, mniejsze kółko + chip, dmucha 0,8 - 0,9 bara ... w przyszłości pewnie wałek schricka + wydajniejsza pompa i regulator ciśnienia paliwa.
napęd działa ok., opony 16 przód 195/45 tył 225/40 ...
i tak to mniej więcej wygląda, postaram się w miare postępu prac podrzucać fotki, jest u mnie kiepsko z czasem, ale jeśli nie będe mógł to wyręczy mnie barteKKK03.
pozdr.
Ostatnio zmieniony pn wrz 15, 2008 20:57 przez jarecki, łącznie zmieniany 41 razy.
no widze Jarku, ze wreszcie sie zdecydowales na "pochwalenie" sie
ja powiem tylko tyle, ze widzialem to z bliska i zdjecia nie oddaja wogole tego auta, na zywo to wszystko wyglada fenomenalnie a najbardziej chyba wnetrze i fotele
drugie rallye tez jest fajne
ja powiem tylko tyle, ze widzialem to z bliska i zdjecia nie oddaja wogole tego auta, na zywo to wszystko wyglada fenomenalnie a najbardziej chyba wnetrze i fotele
drugie rallye tez jest fajne
projekt caddy:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=36590
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=36590
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 40 gości