Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
-
Kontakt:
Post
autor: majekMK2 » sob wrz 19, 2009 10:05
marcinas1983 pisze:majekMK2, dzisiaj pokażę Tobie zdj. instalki od 1.3 NZ'ta, którą wyciągałem ze swojego auta a w jej miejsce wpinałem w skrzynkę instalkę od diesla
. Też myślałem na początku, że będzie mega rzeźba, że trzeba będzie wiązkę pruć a tu niespodzianka. Wiązka ta co idzie do świateł + kierunków + wentylatora jest osobną częścią od tej co idzie do osprzętu silnika. Zresztą jak się przyjrzysz skąd wychodzą wiązki pod maska to zauważysz, że ta do świateł + reszty osprzętu jest niżej niż ta od zasilania silnika
.
ok wiec czekam na fotki wiec demontuje instalke wtedy silnika i osprzetu i wkładam do siebie ??
a ta instalka od swiateł i innych rzeczy jest osobna inna i ja zostawiam tak??
tutaj jest fotka niewiem czy to przypadkiem stara skrzynka
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2009 10:06 przez
majekMK2, łącznie zmieniany 1 raz.
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
-
marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » sob wrz 19, 2009 10:41
majekMK2, te foto co pokazałeś to jest stara skrzynka bezpiecznikowa. Nowa ma wtyczki inne. Dokładnie tak jak piszesz... wyciągasz wiązkę od osprzętu silnika a reszta instalacji pozostaje w aucie. Wiązki od osprzętu silnika podmieniasz ( ta z RP na tą z PF'a ) i wszystko będzie działać. Wtyczek przy przekładaniu instalacji nie pomylisz, bo są tak zrobione, żeby inaczej ich nie szło wsadzić. Zrobię zdj to będziesz wiedział o co biega
. Za 2h zdj. podeślę
[ Dodano: 19 Wrz 2009 12:42 ]
Oto zdj.
Cała instalka zasilania silnika z NZ'ta
Wtyczki koloru białego od instalacji zasilania silnika
Tak jak widzisz dużego problemu nie będzie ze swapem
grunt to mieć instalację do nowszej skrzynki bezpiecznikowej jak i mieć w aucie nowszą skrzynkę
. 4 kostki wyciągasz wkładasz nowe 4 kostki i auto będzie chodzić
.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586
-
majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
-
Kontakt:
Post
autor: majekMK2 » sob wrz 19, 2009 20:42
aha wiec teraz pozostaje mi tylko zakupic nowsza instalke od PF tak??bo ta jest stara i nie da rady zamontowac??
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
-
marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » sob wrz 19, 2009 21:50
majekMK2, może inaczej.... z którego roku Ty masz auto, a z którego roku jest dawca silnika?? Jeśli jedno auto ma starszy typ skrzynki bezpiecznikowej, a drugie auto ma nowszy typ... to lepiej zakupić sobie wiązkę i przełożyć. Mniej problemowe rozwiązanie to jest, ale zawsze można przerobić tą wiązkę starszego typu.... tylko czy będzie się Tobie chciało?? Ja mogłem u siebie przerobić wiązkę tą od NZ'ta pod diesla, ale... chciałem mieć tak jak oryginał więc kupiłem ori od diesla i sobie przełożyłem. Minuta pięć i po robocie bo tylko wtyczki włożyłem w miejsca po starej instalce... a co ori to ori
.
[ Dodano: 19 Wrz 2009 21:51 ]
edyta.... widziałem, że Ty masz 90r. a dawca 89r ... nie powinien mieć już nowszej skrzynki bezpieczników??
Sprawdziłem.... od 8.89 jest nowsza skrzynka wkładana do golfów... wcześniej była taka jaką Ty pokazałeś na zdj. czyli albo rzeźba instalki, albo poszukać innej od PF'a pod nową skrzynkę bezpieczników.
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2009 21:53 przez
marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586
-
majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
-
Kontakt:
Post
autor: majekMK2 » sob wrz 19, 2009 21:54
marcinas1983 pisze:majekMK2, może inaczej.... z którego roku Ty masz auto, a z którego roku jest dawca silnika?? Jeśli jedno auto ma starszy typ skrzynki bezpiecznikowej, a drugie auto ma nowszy typ... to lepiej zakupić sobie wiązkę i przełożyć. Mniej problemowe rozwiązanie to jest, ale zawsze można przerobić tą wiązkę starszego typu.... tylko czy będzie się Tobie chciało?? Ja mogłem u siebie przerobić wiązkę tą od NZ'ta pod diesla, ale... chciałem mieć tak jak oryginał więc kupiłem ori od diesla i sobie przełożyłem. Minuta pięć i po robocie bo tylko wtyczki włożyłem w miejsca po starej instalce... a co ori to ori
.
[ Dodano: 19 Wrz 2009 21:51 ]
edyta.... widziałem, że Ty masz 90r. a dawca 89r ... nie powinien mieć już nowszej skrzynki bezpieczników??
no dokladnie tak jak ty napisałes ja mam 90r. a dawca ma 89r.powinien miec nowsza instalke a teraz tego nie rozumie czemu taka jest sam zdziwiłem sie jak zobaczyłem
a ile mozna dac za instalcje ten kawałek tylko???
[ Dodano: 20 Wrz 2009 00:55 ]
i jaka rzeźbę trzeba przeprowadzić żeby to grało jak powinno w instalacji??
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
-
jeryk10
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2745
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
- Lokalizacja: pomorskie
Post
autor: jeryk10 » pn wrz 21, 2009 13:41
majekMK2 pisze:Leon_Wechtel pisze:pompy z GTI maja większą wydajność....
popytaj Zająca ,robił swap z RPka na PF to ci powie co i jak
gumiś pisze:pompa do zmiany bo z rp za mało ładuje,wiazke silnikową z kompem tez trzeba dać z pf,podejdzie p&p z 89 roku.
aha dzieki wielkie wyslałem wlasnie do niego wiadomosc ale czekam dalej na info od niego
wiec pompy musze wymienic i instalacje i tyle??
Pope wystarczy jedna zmienic Ta ktora jest pod autem na 3 barowa Ta w zbiorniku jest taka sama jak ma PF
-
Piotrmwwo
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr maja 14, 2008 16:13
- Lokalizacja: Wejherowo
Post
autor: Piotrmwwo » pn wrz 21, 2009 13:49
pompa pasuje też od 1.3 NZ (pełny wtrysk) też ma 3 bary... sprawdzone bo sam robilem swapa i tak śmigam
-
majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
-
Kontakt:
Post
autor: majekMK2 » pn wrz 21, 2009 15:34
jeryk10 pisze:
Pope wystarczy jedna zmienic Ta ktora jest pod autem na 3 barowa Ta w zbiorniku jest taka sama jak ma PF
aha ok spoko to sobie ja tez wymienie
Piotrmwwo pisze:pompa pasuje też od 1.3 NZ (pełny wtrysk) też ma 3 bary... sprawdzone bo sam robilem swapa i tak śmigam
a tutaj mam troszke ulatwiona sprawe bo mam całe auto wiec co potrzebne odrazu montuje do swojego golfa
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
-
marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » pn wrz 21, 2009 15:40
majekMK2, skoro masz całe auto to przekładaj całą instalację i po sprawie
minus taki, że przełącznik awaryjnych będziesz miał w innym miejscu
. W dziale giełda jest do kupienia GTI z PF'em chyba może instalka z niego jest do kupienia??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586
-
krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
-
Kontakt:
Post
autor: krzysio1985 » pn wrz 21, 2009 16:34
panowie...czasami pompa w rp nie miala 3 bary??a w jakichs latach byly nawet i wieksze...
-
gumiś
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
- Lokalizacja: Kiełczów
-
Kontakt:
Post
autor: gumiś » pn wrz 21, 2009 17:20
nietrzeba wypinać przy skrzyne bezpieczników wiazki,wystarczy przepiać ta czesc wiazki co idzie do podszybia komp i 3 inne wtyczki,a jak nie pasuje rocznikowo to idzie przelutować bo to jest niewiele kabli,ja przelutowywałem jak swapowałem pfa.
Ostatnio zmieniony pn wrz 21, 2009 17:22 przez
gumiś, łącznie zmieniany 1 raz.
-
majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
-
Kontakt:
Post
autor: majekMK2 » pn wrz 21, 2009 19:46
marcinas1983 pisze:majekMK2, skoro masz całe auto to przekładaj całą instalację i po sprawie
minus taki, że przełącznik awaryjnych będziesz miał w innym miejscu
. W dziale giełda jest do kupienia GTI z PF'em chyba może instalka z niego jest do kupienia??
pytałem juz i tylko komplet wiec ciezko bedzie a wole miec nowszy typ niz starszy
gumiś pisze:nietrzeba wypinać przy skrzyne bezpieczników wiazki,wystarczy przepiać ta czesc wiazki co idzie do podszybia komp i 3 inne wtyczki,a jak nie pasuje rocznikowo to idzie przelutować bo to jest niewiele kabli,ja przelutowywałem jak swapowałem pfa.
mozesz dokladnie napisac kture kable to by mi ułatwiło przekladke kabli aha i kture potem kable mam przelutowac??najlepiej rysunki jakbys miał to by było super
Ostatnio zmieniony pn wrz 21, 2009 19:47 przez
majekMK2, łącznie zmieniany 1 raz.
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
-
zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
-
Kontakt:
Post
autor: zajac » śr wrz 23, 2009 12:14
tu jest link do mojej rzeźby z kablami zeby cie ciagnąc całej wiązki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
[ Dodano: Sro Wrz 23, 2009 12:15 ]
w FAQ tez jest mój temat z kilka radami
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 12:14 przez
zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
-
dedus
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 02:45
- Lokalizacja: Katowice
-
Kontakt:
Post
autor: dedus » pn paź 05, 2009 11:51
Sorry ze odświeżam ale mam pytanie czy są jakieś inne (LEPSZE) wtryski aby móc założyć do NZ i czy ma to sens...w sensie żeby coś podniosło mocy? tylko proszę mnie nie zlinczować za tą odpowiedź..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości