Jak podnieść dawkę paliwa na b.jałowym??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak podnieść dawkę paliwa na b.jałowym??
Da się za pomocą Vag-a w adaptacjach ??? Temat wyłącznie pod kątem silników PD
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 18:24 przez MarcinRoz, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
prosto
otwierasz silnik login i tam wpisz 12233 i akceptuj
potem wchodzisz w adaptacje
bierzesz kanał 1 i pomału zmieniasz najlepiej ręcznie w góre lub w dół
najważniejsze że 2mgr jest większą dawką np od 4mgr
czym mniejsza wartośc tym dawka wieksza
na przyszłość pozycja:
2-obroty na biegu jałowym
3- wypełnienie zaworu egr
5- dawka startowa
a i nie ustawiaj za wysokiej dawki
poniżej 1mgr silnik moze sam zacząć sie nakręcać
otwierasz silnik login i tam wpisz 12233 i akceptuj
potem wchodzisz w adaptacje
bierzesz kanał 1 i pomału zmieniasz najlepiej ręcznie w góre lub w dół
najważniejsze że 2mgr jest większą dawką np od 4mgr
czym mniejsza wartośc tym dawka wieksza
na przyszłość pozycja:
2-obroty na biegu jałowym
3- wypełnienie zaworu egr
5- dawka startowa
a i nie ustawiaj za wysokiej dawki
poniżej 1mgr silnik moze sam zacząć sie nakręcać
W tym sęk, że już zmieniałem te wartości j.w. opisałeś lecz nie przekłada się to zupełnie na jakiekolwiek widzialne(odczuwalne) zmiany.Zmieniałem wartości skrajnie i nic.... Myślę, że metoda ta nadaje się wyłącznie do silników VP, a nie ma nic wspólnego z PD
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
W jakim celu chcesz zmienic te wartości??? Podnieść nieznacznie moc??
Powiedzcie mi w jakim zakresie regulowac dawke startowa moj pasek AFN cos ciezej zaczal ostatnio palic.
Powiedzcie mi w jakim zakresie regulowac dawke startowa moj pasek AFN cos ciezej zaczal ostatnio palic.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
ano w takim celu, że dawka paliwa na b. jałowym jest mniejsza niż min. żądana. Trzęsie silnikiem i "budą" lecz gdy obciążę silnik (klima, światła) drgania ustają, a dawka się zwiększa co widać ładnie w kanale 01 poz. 2marcin999 pisze:W jakim celu chcesz zmienic te wartości??? Podnieść nieznacznie moc??
[ Dodano: 06 Paź 2009 20:07 ]
Zrobiłem ponownie logi stat. po wymianie rozrządu :
http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2536.html
http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2537.html
http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2538.html
http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2539.html
http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2540.html
Drgania silnika się zmniejszyły, jak również odczuwam mniejsze drgania karoserii
[ Dodano: 06 Paź 2009 20:14 ]
u mnie w golfie objaw ten pojawił się po zmianie rozrządu... ustawiłem odpowiedni kąt wtrysku i palił od strzała. Polecam sprawdzić też świecemarcin999 pisze:moj pasek AFN cos ciezej zaczal ostatnio palic.
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 00:27 przez MarcinRoz, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości