moze tez lozysko oporowe byc juz podjechane i tez chalasowac albo wina mechanikagrzes283 pisze:Niby zawsze objawem jest sprzęgło i dwumas. Ja jakiś czas temu wymieniałem jedno i drugie. Teraz od pewnego czasu przy wyłączaniu silnika prawie zawsze jest zgrzyt i delikatne szrpnięcie. Druga sprawa, to lekkie charczenie, które ustaje przy wciśnięciu sprzęgła
Słyszałem, że to również może być coś ze skrzynią. Narazie jeżdzę i aż tak to mnie nie drażni, ale w końcu będzie trzeba się wybrać do mechanika. Gorzej jak się okaże, że dwumas nie został wymieniony - bo w PL i takie manewry robią mechanicy
PozdraVWiam
dziwny stukot w pracy silnika przy zatrzymywaniu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
lepiej za długo nie zwlekać, gdyż jak się sromotnie rozsypie, to może nawet uszkodzić obudowę skrzyni biegów, spotkałem się z takim przypadkiem w Touranie, gdzie obudowa poszła w kawałkilukker pisze: Ile z tym można jeździć zanim się do końca nie posypie?
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 09:32 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości