rosnace obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ricki1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 16, 2009 13:14
Lokalizacja: Bialystok

rosnace obroty

Post autor: ricki1988 » pt paź 02, 2009 21:17

Witam mam problem z golfem 3 1.6 na wtrysku wielopunktowym.Polega to na tym ze gdy wruce samochod na luz to obroty ida mi w gore do ok.2 tysi.Tak samo rosna przy hamowaniu bez i ze sprzeglem choc z troche mniej.Jaki i w czym widzicie tutaj problem prosze o fachowe rady:)

[ Dodano: 02 Paź 2009 22:44 ]
Na usterke czego Wam to wyglad??


Nic

Awatar użytkownika
sewooo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: czw paź 25, 2007 10:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sewooo » sob paź 03, 2009 00:31

silniczek krokowy sprawdź



Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » sob paź 03, 2009 13:08

czujnik położenia przepustnicy


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » sob paź 03, 2009 13:17

Masz pewnie cudowny silnik 1.6 AEE tu masz linka który powinien Ci pomóc...http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224640 moim zdaniem to podjedź do jakiegoś mechanika z VAG-iem niech Ci wyczyści porządnie przepustnice i odnowa zaadaptuje ją...


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

ricki1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 16, 2009 13:14
Lokalizacja: Bialystok

Post autor: ricki1988 » sob paź 03, 2009 17:51

Wymienilem przpustnice na nowa orginalna vdo zaadaptowalem i nie pomoglo.Najgorzej obroty gdy wrzoce na luz rosna puszczam gaz spadaj daje luz leca do ponad2 tysi tak samoprzy chamowaniu.Narazie nie mam kasy ale podejrzewam czujnik powietrza kolektora ssacego.Moze ktos wie czy ten czujik moze to powodowac czy cos innego??


Nic

Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » sob paź 03, 2009 19:15

Zwróć uwagę podczas diagnostyki na napięcie ECU. Kiepski stan akumulatora protrafi sprawić przepustnica będzie piszczeć.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

ricki1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 16, 2009 13:14
Lokalizacja: Bialystok

Post autor: ricki1988 » sob paź 03, 2009 21:09

Aha to mowicie ze wszystko wyjasni diagnostyka komputerowa.Spoko juz dawno chcialem to zrobic tylko salaty nie ma ale treba bedzie.Dzieki za rady jak ktos jeszcze borykal sie z podobnym problemem niech pisze jak sobie z nim poradzil.Dzieki


Nic

Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » ndz paź 04, 2009 21:07

sHpAaKu pisze:Zwróć uwagę podczas diagnostyki na napięcie ECU. Kiepski stan akumulatora protrafi sprawić przepustnica będzie piszczeć.
Mi ciągle przepustnica piszczy po przekręceniu stacyjki na zapłon, to znaczy ze jest zwalona??? aku mam dobre zimą palił bez bólu....
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 21:31 przez ociu, łącznie zmieniany 1 raz.


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » ndz paź 04, 2009 23:29

Napisałem tak dlatego że miałem ten sam problem (piszczenie nowej) - wymieniłem w tym czasie baterie na nową. W vag-com porównałem napięcie ECU i były różnice.
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 23:29 przez sHpAaKu, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Zatochi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lis 28, 2007 14:56
Lokalizacja: Sulejów
Kontakt:

Post autor: Zatochi » pn paź 05, 2009 08:32

Sprawdź przewody podciśnienia czy gdzieś nie są dziurawe, zerwane lub niepodłączone... ja miałem podobny problem w 1.8 ABS i mechanik zrobił to i powiedział że był problem z wężykami podciśnienia...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 249 gości