Witam.
Pisaliście o tym kilka razy ale nie znalazłem interesującej mnie odpowiedzi.
Mój problem polega na nie właściwej pracy wspomagania. Dokładnie chodzi o ciężką prace kierownicy po dłuższym postoju (noc) lub przy obecnych wieczorami temperaturach. Nie można swobodnie obrócić kierownicą zarówno w prawo jak i w lewo. Wyczuwalny jest duży opór tak jakby nie było wspomagania. Przy jego pokonywaniu należy użyć dużej siły i występuje coś takiego jak szarpnięcia i lekkie trzaski. Po pokonaniu tego oporu ( 2-4 razy ruch kierownicą w obie strony) wspomaganie działa dobrze. Wspomaganie było założone 2 tygodnie temu i przez 8 dni było ok. Płyn zalany to zielony febi i jest około max. Pasek jest nowy dobrze naciągnięy i się nie ślizga. Pompa pracuje cicho, bez zgrzytów i szumów. Nie ma luzów i wycieków. Wczoraj wymieniłem w niej zaworek i jeszcze raz płyn na ten sam.
Proszę o pomoc zanim wbiję się w jakieś duze koszta. Interesuje mnie czy może wymienić :
płyn na oryginalny z serwisu, pompę a może przekładnię.
Z góry dziękuję.
Problem ze wspomaganiem kierownicy.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wygląda na uszkodzenie zaworka przesuwnego w przekładni , on ma za zadanie przy przekręceniu kierownicy w prawo, otwierać prawy cylinder przekładni i odwrotnie , zaworek przesuwny jest połączony mechanicznie w przekładni od zębnika przekładni kierowniczej . Może być również zapapranie samych cylindrów przekładni , możesz spróbować rozebrać i przemyć , tak samo pompa wspomagania powinna dawać około 60 atmosfer ciśnienia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 67 gości