Opinie o 2.5 Tdi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Opinie o 2.5 Tdi
Witam,mam pytanie do zorientowanych forumowiczów.Zamierzam zmienić auto (obecnie VW Golf III 1.9Tdi )Mam na oku audi A4 tylko z silnikiem 2.5 Tdi 2000rok .I właśnie tego silnika dotyczy moje pytanie,jak wygląda sprawa awaryjności w tych silnikach, jakie są najczęstrze awarie w tych jednostkach, i czy wogóle warto kupować auto z tym silnikiem,czy zostać przy 1.9Tdi.N co zwrócić uwagę(chodzi mi o prace silnika) przy zakupie.Z góry dziękuje
Dokładnie tak jak piszą koledzy + dodam od siebie bardzo słabe jak na nasze warunki zawieszenie. Choć komfortowe- to system wielowahaczy z aluminium to porażka na naszych drogach..
Jeśli szukasz fajnej A6 to polecam coś czym śmiga mój brat.
Audi A6 2.5Tdi V5 w pakiecie S-Line z roku 95... REWELKA ,ale ciężko je trafić.
Jeśli szukasz fajnej A6 to polecam coś czym śmiga mój brat.
Audi A6 2.5Tdi V5 w pakiecie S-Line z roku 95... REWELKA ,ale ciężko je trafić.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Tylko ze to stary trupHaki pisze: Audi A6 2.5Tdi V5 w pakiecie S-Line z roku 95... REWELKA ,ale ciężko je trafić.
A kolega chce cos z 2000 rok. No i te silniki juz co piszesz troche stare są technologicznie.
To fakt ze 2,5 tdi v6 to szkoda słów ale przez to ze był stos w młodości oleje typu LL. To je zniszczyło. Jak znajdziesz taki silnik co był olej normalnej klasy czyli wymieniany max co 15 k km to mozna by sie zastanowić. Tak na prawde sa ta całkiem ciekawe silniki, które maja wspaniałą kulture pracy, lecz trafić silnik który bedzie hulał to jak trafić 6 w DL. Wiele maja mankamentów typu wałki, pompa, turbina. No chyba ze masz kase to mozesz szarpnąć sie na taki silnik i jak padnie to kapitalka typu nowe wałki, pompa oleju, zaworki zwrotne to przez nie własnie głowica jest niedosmarowana i padaja wałki, i pózniej to co będzie wymagało regeneracji. Ale jak to zrobisz i bedziesz wymieniał olej co 10 k km to posmigasz az miło.
Pozdro
ZC
P.S. A dla swietego spokoju zastanowiłbym sie nad jakimś mocnejszym 1,9 tdi.
Tylko ze to stary trup
A kolega chce coś z 2000 rok. No i te silniki juz co piszesz troche stare są technologicznie.
Fakt -faktem- autka stare- ale chyba właśnie dzięki temu ,że robione lepiej nie na odp.. śmigają do dziś a ich właściciele nie chcą się ich pozbywać. To już o czymś świadczy
ale kłócić się przecież nie będziemy i przyznam ,że kol. Zimny Chirurg ma rację.
Szukaj czegoś z mocniejszym 1.9 w TDI
A kolega chce coś z 2000 rok. No i te silniki juz co piszesz troche stare są technologicznie.
Fakt -faktem- autka stare- ale chyba właśnie dzięki temu ,że robione lepiej nie na odp.. śmigają do dziś a ich właściciele nie chcą się ich pozbywać. To już o czymś świadczy
ale kłócić się przecież nie będziemy i przyznam ,że kol. Zimny Chirurg ma rację.
Szukaj czegoś z mocniejszym 1.9 w TDI
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości