Golf II 1.8RP 90km spadek mocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob paź 03, 2009 23:45

Tak ale wtedy profil opony daje sie mniejszy



Madison2667
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 22:45
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: Madison2667 » sob paź 03, 2009 23:49

obecnie mam zamontowane 175 65/14 (chyba dobrze napisałem) odpowiednio dobrane czy jednak to moze byc przyczyna zmuły??



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz paź 04, 2009 01:11

a nie masz przypadkiem za malego miksera? albo dodatkowo zdlawionego dolotu w postaci jakies tulejki w rurze dolotowej o malej srednicy wewnetrznej? - masz lpg i szukalbym w tym kierunku przyczyny... wydje mi sie, ze ktos kto montowal ci lpg nachrzanil glupot w dolocie ( bo nie tak latwo ustawic ten silnik na zwyklej instalce podcisnieniowej), pewnie powietrze ustawione tylko na cieple - ale to maly szczegol..

jesli ori katalizator sie tam uchowal, to na pewno jest zapchany i niezbedna jest jego wymiana

najlepiej to jakbys wywalil mikser i wstawil tam ori uszczelke, zmontowal wszystko, sprawdzil czy nie ma "lpg tuningu" w rurze od filtra powietrza do czapki przepustnicy, zdjal klemy z aku na 2-3minutki, odpalil i sie przejechal na PB i napisal czy auto ma kite...



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz paź 04, 2009 09:31

Moze byc tez ze ktos kiedys wlozyl caly wtrysk od Polo cupe np 92 rok Wtrysk jest taki sam jak w MK2 tylko sie rozni wielkoscia przepustnicy w polo jest mniejsza jak w MK2



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » pn paź 05, 2009 09:30

Daj głowicę do sprawdzenia. Kumpel miał podobne objawy w 1.8 ABS i okazało się że ma głowicę do robienia. Zrobił i silnik odżył - nawet dźwięk silnika się zmienił.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości