[mk4]Problem z uruchomieniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bojan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 19:40
Lokalizacja: warszawa

[mk4]Problem z uruchomieniem

Post autor: bojan » ndz lut 12, 2006 20:03

Witam. Mam problem z uruchomieniem golfa 4 1.6. 16V 2001r. Dojeżdżałem już do miejsca parkingowego i nagle zgasł. Odpalił za 4 razem, ale na ok. 5 sek. i zgasł. Potem to samo, kilka razy nic i ponownie zaskoczył na kilka sekund. Odpaliłem go znowu, wjechałem na miejsce parkingowe pochodził bez problemu ok. 2 minut, równe obroty wszystko cacy. Zgasiłem go i spróbowałem ponownie. Kilka razy nic aż nagle zaskoczył, obroty równe ale wskazówka od obrotów nawet nie ruszyła (cały czas na zero), na chwilę zgasło podświetlanie zegarów, pochodził kilka sekund i znowu padł. Co to może być?
Ostatnio zmieniony pn lut 13, 2006 00:24 przez bojan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » ndz lut 12, 2006 20:27

o to ciekawe , wsumie nie maoilaem jescze mk4 ale cos tem sie znam na tych badziewiatkach , a teraz to auto zapali , napisales tam ze silnik pracowal ale obrotomierz nie dzilal , czy tak ?



bojan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 19:40
Lokalizacja: warszawa

Post autor: bojan » ndz lut 12, 2006 20:37

Zgada się, przy ostatniej próbie odpalił, obroty równe ale wskazówka się nawet nie ruszyła i do tego zgasło podświetlanie zegarów na chwilę a potem wróciło i znowu silnik zgasł. Potem już nie próbowałem, ale po skokach(małysz) idę znowu próbować.



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » ndz lut 12, 2006 20:51

Suchaj na moje oko cos jest nie tak ze zasilaniem za uklad zaplonowy dlatego auto gasnie ,a obrotomierz nie bedzie dzilal bez pradu na cewce, ale o tym juz pewnie wiesz , wiec musisz szukac cos na zasilnaniu , obrotonierz zbiera zasilanie z cewki zaplonowej , wiec proboj podlaczyc jakis mala zarowke do cewki , miedzy cewka i modolem zaplonowym , to bedza 2 grube styki , i jak bedziesz kracil zarowka ma lekko mrogac ,jak zapali to ma prawie swiecic, jezeli zarowczeka ci sie nie zapli to masz gdzies jakisproblem z elektryka ,byc moze to spiecie z wilgoci. tak to mozesz najszybciej sprawdzic.



bojan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 19:40
Lokalizacja: warszawa

Post autor: bojan » ndz lut 12, 2006 22:18

Próbowałem ponownie go uruchomić i udało się. Niestety tylko 2 razy. Odpalałem, chodził ok, obroty też ok. Za trzecim razem już du... Potem znowu jak wcześniej zaskoczył ale obroty się nie ryszyły a do tego zapaliła się kontrolka check i chodził jakoś nierówno. Na chwilę zapaliła się też kontrolka od oleju. Sprawdziłem poziom i ok.



wara99

Post autor: wara99 » ndz lut 12, 2006 23:01

jec na vaga i wyjdzie co jest grane . check to sygnal o jakims bledzie lub awarji czegos



rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » ndz lut 12, 2006 23:40

możliwe że pompa paliwa nie podaję



bojan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 19:40
Lokalizacja: warszawa

Post autor: bojan » pn lut 13, 2006 23:16

Dzisiaj dowiedziałem się, że to najprawdopodobniej padnięty czujnik położenia wału korbowego. Marne 300 PLN za sam czujnik plus diagnoza i wymiana :shock:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości