Wałek zwrotny lewarka zmiany biegów.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wałek zwrotny lewarka zmiany biegów.
Witam mam takie pytanie, jak wymienić wałek zwrotny zmiany biegów ? , ponieważ zrobił mi się lub na boki i góra:dół ,bardzo spory , przeszukałem tematy na temat tego wałka, ale w tematach wszędzie było tylko opisane jak to się nazywa i gdzie on się znajduje , a te rzeczy to ja wiem.Pytanie jak się go wymienia ? czy trza mieć do tego kanał ? i demontować tłumik ? i jakąś tam skrzyneczkę od biegów mechanizm ? bo tak mi powiedział mechanik i że kupa z tym roboty.Na moje oko to coś przesadził, więc proszę o pomoc , jak wałek ten się wymienia.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jawirax, mamy niejasność. Wałek zwrotny to element z plastykową kulką który jest w mechaniźmie przy skrzyni i jego wymienia się bez odkręcania wydechu, najłatwej od spodu. Z koleri większa kulka co jest na dole lewarka zmiany biegó dla wymiany wymaga niestety wyjęcia wydechu, osłony i odkręcenia skrzyneczki z mechanizmem lewarka i opuszczenia jej w dół
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ewentualnie masz wyrypana taka tulejke, zobacz u siebie..
oto link: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267654
oto link: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267654
[img]http://img519.imageshack.us/img519/8340/vwban2jq9af7.jpg[/img]
narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253
narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253
Dzięki posprawdzałem to sam tak jak pisaliście i wałek zwrotny tak jak psiałem mała kulka plastikowa poszła się rypać, cała była rozwalona mechanik ją widział nową i mówił ze trza wymontować tłumik i mechanizm wiec z balona mnie chciał zrobić.Wymieniłem ten wałek, ale o dziwo luz dalej też był,. okazało się że łączniki tych cięgien wybieraków biegów ten jeden krótki plastikowy zaczepiany na kulki, i ten drugi długi z końcówkami plastykowymi były wyrobione, wymieniłem je też i luz zanikł , sprawdzę jeszcze tą gumę okrągłą co kolega tu napisał w kabinie.A wiec okazuje się ze warto wymienić wszystkie cięgna i elementy łączące cięgna zmiany biegów daje to lepsze .efekty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 364 gości