Rp-ek nie odpala.. POMOCY
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Rp-ek nie odpala.. POMOCY
a wiec tak mam problem.. ostatnio jechałem swoim mk2 RP, bez gazu.. zrobiłem ok 15km, normalną prędkością (100-110) wiec auto było rozgrzane.
i ustawiłem się z kumplem na kreskę
a wiec tak jedynka do odcinki dwójka. odcinka przez chwile trójka i zgasł..
i już nie chce odpalić..
otworzyłem maskę przy gaźniku trochę paliwa rozlanego (na kolektorze).. i swąt paliwa spod maski..
i teraz trup nie chce odpalić.. co to może być.. paliwo jest w baku
świece wyczyszczone nie jest zalany
macie jakieś rady co zrobić??
i ustawiłem się z kumplem na kreskę
a wiec tak jedynka do odcinki dwójka. odcinka przez chwile trójka i zgasł..
i już nie chce odpalić..
otworzyłem maskę przy gaźniku trochę paliwa rozlanego (na kolektorze).. i swąt paliwa spod maski..
i teraz trup nie chce odpalić.. co to może być.. paliwo jest w baku
świece wyczyszczone nie jest zalany
macie jakieś rady co zrobić??
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 21:26 przez dm414, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
ukiloki-dobrze napisał- a poza tym RPek nigdy nie ciągnie juz przy odcince. lepiej zmieniac wczesniej bieg -przy 4500obr. max, wsadz węzyk do słoika i niech ktos kreci rozrusznikiem -jesli paliwpo nie poleci zacznik id bezpiecznika i przekażnika a pozniej pompe paliwa. pozdro. filtr paliwa przy tylnej belce a pompa paliwa w baku tez
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 22:19 przez bombel-g2, łącznie zmieniany 1 raz.
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
ok jutro będe szukał.. a powiedzcie mi czy ta guma pod gaźnikiem jest wymienna?? bo ma rozebrany to bym wymienił na nową.. ile to może kosztowac
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
podstawa pod monowtrysk jest wymienna-ale czemu chcesz wymienic -jesli masz sciągniety wtrysk mozesz obejżec z bliska- kosztuje ponad 100zł nowa. poducha.jesli jest nie równa ma cholernie nie równe obroty i silnik zle pracuje- prawienie mozliwa jazda- zalezy jakie mocnę uszkodzenie- z reguły pękają ze starosci....
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 22:35 przez bombel-g2, łącznie zmieniany 1 raz.
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
dm414, najpierw się zdecyduj czy masz RPeka czy gaźnikowca, a później będziemy radzić
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
panowie dalej jest problem. paliwo dochodzi. silnik kreci ale nie odpala i zalewa go za kazdym razem. w kopolce zrobilo dziure. to wymienilem kopulke, palec i kable WN. aha koszt gumy pod wtrysk 26zl. a nie ponad 100 jak pisaliscie wyzej.
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Ja się nie znam, ale zapłon masz dobrze ustawiony?
A co do gumy to pewnie ta za 100 była by dobra. Kumpel kupił parę miesięcy temu do AAMa taką za 30 zł i już jest spękana
A co do gumy to pewnie ta za 100 była by dobra. Kumpel kupił parę miesięcy temu do AAMa taką za 30 zł i już jest spękana
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
dm414 pisze:otworzyłem maskę przy gaźniku trochę paliwa rozlanego (na kolektorze).. i swąt paliwa spod maski..
dm414 pisze:w kopolce zrobilo dziure
- czyli rozumiem, ze przyczyuną wypalenia dziury w kopólce i wylanai się paliwa na kolektor ssący był spalony komputer - to ciekawe, co piszesz....dm414 pisze:i juz wszysko jasne.. spalony komputer cały. już wymieniony i jeździ..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 317 gości