jak to w końcu jest z turbinami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
jak to w końcu jest z turbinami
jako że jest pomysł na wsadzenie większej turbiny (hybrydy) do ALH pytanie jest następujące :
- czy jakaś turbina ze 130 podchodzi p&p, czy w każdym przypadku trzeba zmienić spływ oleju, ewentualnie zasilanie. pomijam całkowicie kwestie szybkozłączki, bo to sie wie.
bo sam już nie wiem jak to w końcu jest, czy taka z g4 ASZ pasuje, czy lepsza bedzie passat AWX ( pod względem przeróbek )
generalnie środek ma być ARL, ale jeżeli sie okaże że przeróbki do włożenia obudowy ze 130 bedą takie same jak do 150, to lepsza bedzie ta większa ze środkiem z 18 powiedzmy.
na razie nie biore pod uwage zupełnie jeszcze większych, typu 20 czy 22 bo nie ma takiej potrzeby jeszcze
- czy jakaś turbina ze 130 podchodzi p&p, czy w każdym przypadku trzeba zmienić spływ oleju, ewentualnie zasilanie. pomijam całkowicie kwestie szybkozłączki, bo to sie wie.
bo sam już nie wiem jak to w końcu jest, czy taka z g4 ASZ pasuje, czy lepsza bedzie passat AWX ( pod względem przeróbek )
generalnie środek ma być ARL, ale jeżeli sie okaże że przeróbki do włożenia obudowy ze 130 bedą takie same jak do 150, to lepsza bedzie ta większa ze środkiem z 18 powiedzmy.
na razie nie biore pod uwage zupełnie jeszcze większych, typu 20 czy 22 bo nie ma takiej potrzeby jeszcze
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Do założenia turbo od ARL do ALH potrzebujemy tylko wspornik do turbiny ARL jeśli go nie ma razem z turbiną (nowy w serwisie kosztuje ok 15zł) i wspomnianą szybkozłączkę - wiekszość osób doradza kupienie czerwonego węża - z mojego doświadczenie to nie ma sensu - potrzeban nam jest tylko szybkozłączka - na którą najlepiej pasuje oryginalny przewód od ALH. Zostaje jeszcze przekręcenie zimnej muszli i to wszystko.
ja mierzyłem AWX i ARL (AJM jest jeszcze mniejszy)jarucki pisze:a ja mam takie pytanie:
czy ktoś mierzył wirniki w turbo od ARLa AWXa i AJMa ?
AWX
ARL
tu masz wymiary wałków, wirników itd
http://www.turbointernational.com/produ ... ntType.asp
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Ja mam pytanie z troszkę innej beczki;
Co znaczy końcówka oznaczenia "VK" przy turbinach Garrett'a?
ja właśnie dzisiaj dorwałem GTB 1756 VK z AUDI 2.7 TDI V6
[ Dodano: 04 Paź 2009 14:56 ]
czyli mam rozumieć że nikt nic o tym nie wie?
Co znaczy końcówka oznaczenia "VK" przy turbinach Garrett'a?
ja właśnie dzisiaj dorwałem GTB 1756 VK z AUDI 2.7 TDI V6
[ Dodano: 04 Paź 2009 14:56 ]
czyli mam rozumieć że nikt nic o tym nie wie?
Ostatnio zmieniony sob paź 03, 2009 18:15 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości