Silnik Krokowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dla wszystkich zainteresowanych:
mechanik ma swoja siedzibe w Namyslowie kolo Rawicza.zaklad znajduje sie przy glownej drodze.Namyslow jest polaczony z Rawiczem,te dwie miejscowosci dziela tylko znaki:)
Za diagnostyke autka skasowal mnie tylko 50zl.Podlaczal mojego passka do trzech komputerow.czulem sie jakbym go na ostry dyzur odstawil:):):)
.pozniej napisze jeszcze dokladniejsze namiary.Podam nr tel i Nazwisko tego Goscia oraz dokladny adres,tylko musze zejsc do garazu po wizytowke, bo zostawilem w schowku w aucie.
mechanik ma swoja siedzibe w Namyslowie kolo Rawicza.zaklad znajduje sie przy glownej drodze.Namyslow jest polaczony z Rawiczem,te dwie miejscowosci dziela tylko znaki:)
Za diagnostyke autka skasowal mnie tylko 50zl.Podlaczal mojego passka do trzech komputerow.czulem sie jakbym go na ostry dyzur odstawil:):):)
.pozniej napisze jeszcze dokladniejsze namiary.Podam nr tel i Nazwisko tego Goscia oraz dokladny adres,tylko musze zejsc do garazu po wizytowke, bo zostawilem w schowku w aucie.
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
a wiec silniczek: wewnatrz zawiera w sobie maly silniczek elektryczny, ktory napedza poprzez slimacznice kolo zebate, ono obracajac sie wusywa lub wsuwa trzpien ktory steruje przepustnica. Jak zimny to wysuwa i otwiera, jak cieplej to sie chowa i obroty ustawia zgodnie z kompem i czujnikem temp. na okolo 1000. Tak dziala. Pozatym wewnatrz miesci sie jeszcze taki wystajacy trzpien i na nim sa blaszki miedziane czesto sie wycieraja poprzez dotyk drugich. Niestety zamocowane to jest tak ze trzeba bardzo delikatnie sie obchodzic podczas rozbierania, gdyz latwo uszkodzic i obroty sie wtedy zacinaja. Drobenm zanieczyszczenia nie maja wplywu na prace. Tam sie wycieraja styki i co najwyzej ktorej kolko z tw. sztuczego. Ale sproboj wymyc tak jak tam pisze wyzej, ale mowie ostroznie. A za 100 zl to warto kupic uzywany, tylko zerknij na takie zarzaski plastykowe, jezeli beda ulamane lub uszkodzone to go nie bierz!!!. byl rozbierany, gdyz prawie zawsze sie lamia ( sa naokoło silnika krokowego). Powodzenia
Witam!!!!!!
wymienilem wczoraj silniczek krokowy tak jak planowalem i teraz wszystko jest wporzadku.autko chodzi super.ma o wiele lepszego kopa.i elegancko sie zbiera.wczesniej myslalem ze juz mi gdzies ucieklo pare koni z tych 90 ktore tkwia pod maska:):):) ale teraz wszystko oki.dzieki za rady
wymienilem wczoraj silniczek krokowy tak jak planowalem i teraz wszystko jest wporzadku.autko chodzi super.ma o wiele lepszego kopa.i elegancko sie zbiera.wczesniej myslalem ze juz mi gdzies ucieklo pare koni z tych 90 ktore tkwia pod maska:):):) ale teraz wszystko oki.dzieki za rady
....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202
jak powinien brzmiec silniczek krokowy ??
U mnie przy wlaczonym zaplonie - silniek nie odpalony - slysze go tak: zzzzzz.....zzz.zzzzz....zzzzz.zzzzzzzz.zz........zzz...zzz.zz..
(zzzz-"pracuje", lub jakby bylo jakies zwarcie; ....... - cisza)
Na moj leb cos jest z nim nie tak.
Ile moze takie cudenko do 16 kosztowac??
(czy ten silniczek krokowy w 1.8 16v to jest to cudo z prawej strony silnika w okolicach aparatu zaplonowego, do ktoreo podlaczona jest wtyczka z 3 kabelkami, a z drugiej strony 2 gumowe weze??
Czy zla praca tego silniczka moze spowodowac zla prace zimnego silnika, gasniecie, zla reakcja na gaz, gasniecie silnika)
U mnie przy wlaczonym zaplonie - silniek nie odpalony - slysze go tak: zzzzzz.....zzz.zzzzz....zzzzz.zzzzzzzz.zz........zzz...zzz.zz..
(zzzz-"pracuje", lub jakby bylo jakies zwarcie; ....... - cisza)
Na moj leb cos jest z nim nie tak.
Ile moze takie cudenko do 16 kosztowac??
(czy ten silniczek krokowy w 1.8 16v to jest to cudo z prawej strony silnika w okolicach aparatu zaplonowego, do ktoreo podlaczona jest wtyczka z 3 kabelkami, a z drugiej strony 2 gumowe weze??
Czy zla praca tego silniczka moze spowodowac zla prace zimnego silnika, gasniecie, zla reakcja na gaz, gasniecie silnika)
Wuzel pisze:jak powinien brzmiec silniczek krokowy ??
U mnie przy wlaczonym zaplonie - silniek nie odpalony - slysze go tak: zzzzzz.....zzz.zzzzz....zzzzz.zzzzzzzz.zz........zzz...zzz.zz..
(zzzz-"pracuje", lub jakby bylo jakies zwarcie; ....... - cisza)
Na moj leb cos jest z nim nie tak.
Ile moze takie cudenko do 16 kosztowac??
(czy ten silniczek krokowy w 1.8 16v to jest to cudo z prawej strony silnika w okolicach aparatu zaplonowego, do ktoreo podlaczona jest wtyczka z 3 kabelkami, a z drugiej strony 2 gumowe weze??
Czy zla praca tego silniczka moze spowodowac zla prace zimnego silnika, gasniecie, zla reakcja na gaz, gasniecie silnika)
pewnie tak
2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS
Może ma ktoś jakieś fotki z operacji czyszczenia silnika krokowego?
Od jakiegoś czasu zabieram się do wyczyszczenia ale mam obawy, że całkiem go sp...
Na forum było dużo wypowiedzi, niektórzy mówią żeby wyczyścić, inni że absolutnie nie powinno się tego robić bo tego silniczka się nie rozbiera.
No i nie wiem co mam robić.
Aha i jeszcze jedno. Za każdym razem przed założeniem silniczka powinno się go opuścić, czyli cofnąć napięciem 6V?
Mówimy o silniczku jak na zdjęciu
Od jakiegoś czasu zabieram się do wyczyszczenia ale mam obawy, że całkiem go sp...
Na forum było dużo wypowiedzi, niektórzy mówią żeby wyczyścić, inni że absolutnie nie powinno się tego robić bo tego silniczka się nie rozbiera.
No i nie wiem co mam robić.
Aha i jeszcze jedno. Za każdym razem przed założeniem silniczka powinno się go opuścić, czyli cofnąć napięciem 6V?
Mówimy o silniczku jak na zdjęciu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
pozdro!
no ja tez sie zbieram do wyczyszczenie silniczka bo ostatnio lubia mi sie wolne obroty zawiesic tak w okolicy 500-600, tez mam pytanie jak czyslił ktoś taki silnik jak wyżej na zdjęciu, bo on mi wyglada na nierozbieralny, no może uda sie go rozebrac ale tylko raz bo wszystko jest w plastiku na takie małe zatrzaski które latwo złamać!
Dokładnie. Mam ten sam problem a nasilił sie po mrozach, generalnie wolno mi spad z obrotów i teraz to już wogóle nie spadał po mrozach. Pytanie brzmi: Gdzie jest ten silnik i czy rzeba rozebrać þół silnika żeby go wyciagnąć????????? pozdrawiam
[ Dodano: Sro Sty 25, 2006 21:52 ]
hehe nie zerknąłem na drugą stronke z postami sorki już wiem i sie za to wezme dzięĸi
[ Dodano: Sro Sty 25, 2006 21:54 ]
a co do pana WUZELA to takie zzzzzzz zzzzzzzzz zzzzz przed włączeniem rozrusznika to jest wtrysk -pracuje pompa paliwa;d;d;d
[ Dodano: Sro Sty 25, 2006 21:52 ]
hehe nie zerknąłem na drugą stronke z postami sorki już wiem i sie za to wezme dzięĸi
[ Dodano: Sro Sty 25, 2006 21:54 ]
a co do pana WUZELA to takie zzzzzzz zzzzzzzzz zzzzz przed włączeniem rozrusznika to jest wtrysk -pracuje pompa paliwa;d;d;d
Może mi ktoś podpowie.W moim mk3 gt 1.8+gaz szalały obroty.
Zrobiłem tak jak pisaliście zdjęłem, rozebrałem(ułamałem tylko jeden zatrzask) i wyczyściłem w środku silniczek krokowy bo obroty mi się zawieszały a nawet sam wchodził na wysokie.W międzyczasie zresetowałem komputer(klema+).Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się że jest "gitara", obroty opadają jak trzeba tylko po odpuszczeniu gazu obroty spadają na chwilę tak że aż prawie gaśnie i wracają na około 1000, a jadąc na 1 biegu bez gazu szarpie samochodem(wolne obroty są niestabilne). co się stało? Może to kwestia regulacji albo coś żle złożylem. Czytałem że po rozebraniu silniczka przed zamontowaniem trzeba go cofnąć może to prawda bo ten element który się wysuwa powinien chyba mieć jakiś punkt startowy :niewiem:
Prośba pomużcie jak wiecie co może być nie tak
Jak ktoś chce mogę dokładnie opisać gdzie się znajduje jak wymontować i rozebrać silnik krokowy, krok po kroku
Zrobiłem tak jak pisaliście zdjęłem, rozebrałem(ułamałem tylko jeden zatrzask) i wyczyściłem w środku silniczek krokowy bo obroty mi się zawieszały a nawet sam wchodził na wysokie.W międzyczasie zresetowałem komputer(klema+).Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się że jest "gitara", obroty opadają jak trzeba tylko po odpuszczeniu gazu obroty spadają na chwilę tak że aż prawie gaśnie i wracają na około 1000, a jadąc na 1 biegu bez gazu szarpie samochodem(wolne obroty są niestabilne). co się stało? Może to kwestia regulacji albo coś żle złożylem. Czytałem że po rozebraniu silniczka przed zamontowaniem trzeba go cofnąć może to prawda bo ten element który się wysuwa powinien chyba mieć jakiś punkt startowy :niewiem:
Prośba pomużcie jak wiecie co może być nie tak
Jak ktoś chce mogę dokładnie opisać gdzie się znajduje jak wymontować i rozebrać silnik krokowy, krok po kroku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 333 gości