Wtrysk elektorniczny w Mk1 DX

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Wtrysk elektorniczny w Mk1 DX

Post autor: Macior » ndz lut 12, 2006 18:17

Witam, jestem w trakcie budowy Mk1 1.8 Dx i poszukuje informacji o przejściu z mechanicznego na elektorniczny wtrysk, do auta chce też włożyć jakiś ostrzejszy wałek, auto głównie do jazdy torowej, czasem miasto. Niektórzy powiedzą aby sprzedać dx i wsadzić Kr czy coś pokrewnego niestety to nie wchodzi w gre, w silniku mam zrobione już wszystko na nowych tłokach, korbach, większych zaworach, pompie itp. Jaka jest wytrzymałość tego silnika w przypadku założenia turbosprężarki, 0.7b wytrzyma ?? Co ze skrzynią (5 biegówka). Za wszelkie informacje będe bardzo wdzięczny.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lut 12, 2006 18:34

nie chce cie martwic ale do tego zestawu lepszy jest k-jetronic i w to bym sie bawil nie w digi i pisanie programu do niego


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Macior » ndz lut 12, 2006 18:35

Tak czy siak planuje wsadzenie jeszcze SMT6 i wystroje nie tego, sonde EGT i AFR mamy, myśle że da sobie rade.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lut 12, 2006 18:45

nie kombinuj z digi i smt6 tylko zestroj k-jeta moim zdaniem najleppsze dla silnika jest zestrojenie wszystkiego na k_jetronic bo to potega jest


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Wtrysk elektorniczny w Mk1 DX

Post autor: Borys » pn lut 13, 2006 08:46

Macior pisze:Witam, jestem w trakcie budowy Mk1 1.8 Dx i poszukuje informacji o przejściu z mechanicznego na elektorniczny wtrysk, do auta chce też włożyć jakiś ostrzejszy wałek, auto głównie do jazdy torowej, czasem miasto. Niektórzy powiedzą aby sprzedać dx i wsadzić Kr czy coś pokrewnego niestety to nie wchodzi w gre, w silniku mam zrobione już wszystko na nowych tłokach, korbach, większych zaworach, pompie itp. Jaka jest wytrzymałość tego silnika w przypadku założenia turbosprężarki, 0.7b wytrzyma ?? Co ze skrzynią (5 biegówka). Za wszelkie informacje będe bardzo wdzięczny.
ja nie widzie problemu, szukasz zestawu z G60 jak chcesz pod turbo, 2 dni pracy i wszystko działa na elektronice.

kolega w scirocco zastąpił mechanika czys takim, ale to tylko i wyłacznie z powodu braku fachowców do ustawienia odpowiednio wtrysku mechanicznego
Digifant II i po klopocie

Obrazek
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw lut 16, 2006 00:13

Obrazek
Obrazek
Obrazek


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

Post autor: 15XI80 » śr mar 01, 2006 10:47

Panowie potrzebuje rady- chce wymienic 2e2 na wtrysk, silnik RF.
Moje pytania
1) co najlepiej zalozyc- digi, jeta, czy cos innego
2) co potrzebuje zakupic zeby dokonac przekladki
3) jakie sa szacowane koszty czesci
4) ile moge dac za przelozenie i zgranie tego wszystkiego? Sam nie jestem w stanie tego zrobic.

Z gory dzieki za odp



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw mar 02, 2006 08:59

Cockney pisze:Panowie potrzebuje rady- chce wymienic 2e2 na wtrysk, silnik RF.
Moje pytania
1) co najlepiej zalozyc- digi, jeta, czy cos innego
2) co potrzebuje zakupic zeby dokonac przekladki
3) jakie sa szacowane koszty czesci
4) ile moge dac za przelozenie i zgranie tego wszystkiego? Sam nie jestem w stanie tego zrobic.

Z gory dzieki za odp
poczytaj tu powinno naświetlic ci sprawe
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=672


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Michu-HST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 20:56
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Re: Wtrysk elektorniczny w Mk1 DX

Post autor: Michu-HST » pt mar 17, 2006 02:05

Macior pisze:Witam, jestem w trakcie budowy Mk1 1.8 Dx i poszukuje informacji o przejściu z mechanicznego na elektorniczny wtrysk, do auta chce też włożyć jakiś ostrzejszy wałek, auto głównie do jazdy torowej, czasem miasto. Niektórzy powiedzą aby sprzedać dx i wsadzić Kr czy coś pokrewnego niestety to nie wchodzi w gre, w silniku mam zrobione już wszystko na nowych tłokach, korbach, większych zaworach, pompie itp. Jaka jest wytrzymałość tego silnika w przypadku założenia turbosprężarki, 0.7b wytrzyma ?? Co ze skrzynią (5 biegówka). Za wszelkie informacje będe bardzo wdzięczny.
A myslales o wysterowaniu tego megasquirtem ?? Ma ktos wogole doswiadczenia z megasquirtem ??


[b]AST-garage.com elektromechanika pojazdowa, car-audio, zabezpieczenia... [/b]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Wtrysk elektorniczny w Mk1 DX

Post autor: Borys » pt mar 17, 2006 11:39

Michu-HST pisze:
Macior pisze:Witam, jestem w trakcie budowy Mk1 1.8 Dx i poszukuje informacji o przejściu z mechanicznego na elektorniczny wtrysk, do auta chce też włożyć jakiś ostrzejszy wałek, auto głównie do jazdy torowej, czasem miasto. Niektórzy powiedzą aby sprzedać dx i wsadzić Kr czy coś pokrewnego niestety to nie wchodzi w gre, w silniku mam zrobione już wszystko na nowych tłokach, korbach, większych zaworach, pompie itp. Jaka jest wytrzymałość tego silnika w przypadku założenia turbosprężarki, 0.7b wytrzyma ?? Co ze skrzynią (5 biegówka). Za wszelkie informacje będe bardzo wdzięczny.
A myslales o wysterowaniu tego megasquirtem ?? Ma ktos wogole doswiadczenia z megasquirtem ??
jedynie GTO moze cos powiedziec wiecej na ten temat


www.vrservice.pl

Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Re: Wtrysk elektorniczny w Mk1 DX

Post autor: Macior » sob mar 18, 2006 00:57

Michu-HST pisze:
Macior pisze:Witam, jestem w trakcie budowy Mk1 1.8 Dx i poszukuje informacji o przejściu z mechanicznego na elektorniczny wtrysk, do auta chce też włożyć jakiś ostrzejszy wałek, auto głównie do jazdy torowej, czasem miasto. Niektórzy powiedzą aby sprzedać dx i wsadzić Kr czy coś pokrewnego niestety to nie wchodzi w gre, w silniku mam zrobione już wszystko na nowych tłokach, korbach, większych zaworach, pompie itp. Jaka jest wytrzymałość tego silnika w przypadku założenia turbosprężarki, 0.7b wytrzyma ?? Co ze skrzynią (5 biegówka). Za wszelkie informacje będe bardzo wdzięczny.
A myslales o wysterowaniu tego megasquirtem ?? Ma ktos wogole doswiadczenia z megasquirtem ??

Narazie pojeździ na k-jecie, a za rok nowy silnik.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości