Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
gratuluje, gratuleje.
hm ja mam na dzien dzisiejszy dwie pompy ori nie modzone z pinem agresywnym. jedna ustawie na normalna jazde
a druga pod tlokorozdzielacz od tdi jak sie trafi.
w tej mojej nie ma mocy powyzej 3000 tys ciagnie rownomiernie do konca.
a michas 1977 grzebales cos przy timingu tzn zmieniales ilosc podkladek ew sprezyne?
hm ja mam na dzien dzisiejszy dwie pompy ori nie modzone z pinem agresywnym. jedna ustawie na normalna jazde
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
a druga pod tlokorozdzielacz od tdi jak sie trafi.
w tej mojej nie ma mocy powyzej 3000 tys ciagnie rownomiernie do konca.
a michas 1977 grzebales cos przy timingu tzn zmieniales ilosc podkladek ew sprezyne?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie nie grzebałem.Wszystko jest tak jak wziąłem od arwama.Zmieniłem w tej pompie tylko tłoko-rozdzielacz z falą od TDI i zaworek ciśnienia wewnętrznego od innej pompy 1,9TD.Ogólnie to timing jest zrobiony.Jeżeli potrzebujesz szczegółów,to napisz do niego.JABcok20 pisze:grzebales cos przy timingu tzn zmieniales ilosc podkladek ew sprezyne?
Dzisiaj dzwoniłem do dobrego pompiarza i ten mi powiedział,że zegarem lub lampą można ustawiać kąt wtrysku wtedy,gdy dawka jest ustawione jak w serii.W przeciwnym razie nie ma takiej opcji.Nie wiem od czego to zależy,ale najwidoczniej tak jest
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Ostatnio zmieniony sob paź 03, 2009 11:43 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie,jeszcze nie kupiłem K-14.Na razie K-24 suszy,ale mówię Ci marcinas1983, -podkręciłem dzisiaj jeszcze trochę dawkę i to nie to auto.Zapi*****a jak głupi,ale jest spora różnica między jazdą w dzień,a wieczorem.Ciepłe powietrze w dzień robi ciulowatą robotęmarcinas1983 pisze:jaką turbinką w końcu pędzisz swoje auto K14?? Tak jak kilka stron wcześniej pisałeś??
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Michaś_1977, wiem coś o tym, jak jedziesz podczas opadów deszczu to też furka się o wiele lepiej zbiera
i dodatkowo masz IC chłodzony wodą
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ostatnio zmieniony sob paź 03, 2009 17:12 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
to akurat ni jest prawda tylko przesąd wielu pompiarzy. inna bajka jest jeśli zmienisz falę lub cały tłokorozdzielacz.t0mal pisze:Dzisiaj dzwoniłem do dobrego pompiarza i ten mi powiedział,że zegarem lub lampą można ustawiać kąt wtrysku wtedy,gdy dawka jest ustawione jak w serii.W przeciwnym razie nie ma takiej opcji.Nie wiem od czego to zależy,ale najwidoczniej tak jest
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
Michaś_1977 pisze:Dzisiaj dzwoniłem do dobrego pompiarza i ten mi powiedział,że zegarem lub lampą można ustawiać kąt wtrysku wtedy,gdy dawka jest ustawione jak w serii.W przeciwnym razie nie ma takiej opcji.Nie wiem od czego to zależy,ale najwidoczniej tak jest
michas ma tlokorozdzielacz od TDI z fala tak ?? więc w tym momencie się ustawia jak w TDI ?? czy jak ??arwam pisze:to akurat ni jest prawda tylko przesąd wielu pompiarzy. inna bajka jest jeśli zmienisz falę lub cały tłokorozdzielacz.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
na stroboskop może sięuda ale ja ustawiam na ucho.abrams pisze:michas ma tlokorozdzielacz od TDI z fala tak ?? więc w tym momencie się ustawia jak w TDI ?? czy jak ??
a powinno się ustawiać na zegar tak jak to jest opisane w książce od VW.
najpierw wkręcamy zegar , potem kręcimy wałem aż wskazówka przestanie się poruszać, ustawiamy zegar na "0" i kręcimy aż do uzyskania "OT" i odczytujemy wartość, ewentualnie luzujemy pompę i regulujemy żeby była taka wartość jaka być powinna
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zrobiłem z ciekawości nowy pomiar
[youtube][/youtube]
Wyszło jakieś 6,45s. (+/- 0,10s.),ale trzeba jeszcze wziąć pod uwagę,że pół godziny wcześniej wlałem do baku 53l paliwa,więc przybyło trochę wagi.Nie wiem ile,ale chyba coś ok.60kg.czyli jak szczupłej budowy dodatkowy pasażer,a w bagażniku jeszcze 10kg cukru
.
W sumie tych filmów to się trochę okręciłem,ale jak nie spalony start,to za wcześnie zmieniony bieg itd.Wybrałem ten najlepszy
Już więcej nie będę modził
...tylko beturbo jeszcze i tyle
.Jak się uda oczywiście ![food :food:](./images/smilies/food.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
[youtube][/youtube]
Wyszło jakieś 6,45s. (+/- 0,10s.),ale trzeba jeszcze wziąć pod uwagę,że pół godziny wcześniej wlałem do baku 53l paliwa,więc przybyło trochę wagi.Nie wiem ile,ale chyba coś ok.60kg.czyli jak szczupłej budowy dodatkowy pasażer,a w bagażniku jeszcze 10kg cukru
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
W sumie tych filmów to się trochę okręciłem,ale jak nie spalony start,to za wcześnie zmieniony bieg itd.Wybrałem ten najlepszy
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Już więcej nie będę modził
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
Ostatnio zmieniony pn sie 02, 2010 07:13 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości