Moje MK3 straciło moc:(pomocy!!!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Moje MK3 straciło moc:(pomocy!!!!!!

Post autor: kamil-b » sob paź 03, 2009 09:51

otóż pojawił sie następujący problem w mojej MK3 1.9 TDI.....3 dni temu kupiłem golfa i jesli chodzi o silnik to moge powiedzieć że latał zacnie:)....wogóle to buda jest z grudnia 94 rok,i na wlepie w bagażniku pisze ze jest tu silnik 1Z....ale jesli chodzi o silnik to wychodzi na to że jest z wersji 110KM bo mój kolega który ma MK3 90KM przejechał sie i powiedział że 110 ma bankowo......i teraz problem......podłączałem radio i zwarło mi przewody od radia,spaliło bezpiecznik od radia i po włożeniu nowego bezpiecznika skasowało licznik i po odpaleniu silnika spadła moc:(.........teraz jezdzi jak 90KM:(a wczesniej na 1 i 2 biegu piszczały opony.....co zrobic z tym problemem!!!......ps...jesli napisałem w złym profilu to wybaczcie:(



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 03, 2009 10:18

pokaz foto komory silnika to powiem Ci czy masz 110 czy 90 :P

poza tym bez diagnozy vagiem sie nie obejdzie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » sob paź 03, 2009 10:25

Musisz sie dowiedzieć ile masz koni. W dowodzie masz KW wpisane. Jak masz 81 to masz 110 km a jak masz 66 KW to masz 90. Poprostu liczbe KW mnożysz przez 1,36 i wyjdzie Ci ile masz Km.
A z tą mocą to mozesz miec tylko takie wrażenie. Ja jak kupiłem 1 w zyciu TDIka 115 km to myslalem ze odlece a teraz mam wrazenie ze stoje w miejscu. Ponoć kazdy to przechodzi. Obyłem sie z mocą i tak to juz jest.

Pozdro

ZC



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » sob paź 03, 2009 10:35

Zimny Chirurg pisze:Obyłem sie z mocą i tak to juz jest
Święta prawda tylko kamil-b napisał że auto ma od trzech dni.


www.elektrotom.eu

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

golf MK 3 1,9 TDI...moje autko straciło moc:(

Post autor: kamil-b » sob paź 03, 2009 10:47

no własnie najgorsze jest to że autkiem jezdziłem tylko 2 razy:(.....bo jest do zarejestrowania i stoi w garażu.....a fotke komory niedługo wrzuce...



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob paź 03, 2009 10:59

Zimny Chirurg pisze:W dowodzie masz KW wpisane. Jak masz 81 to masz 110 km a jak masz 66 KW to masz 90.
Ja mam 81 a mam 1Z :helm:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

fotki komory......

Post autor: kamil-b » sob paź 03, 2009 11:00

Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob paź 03, 2009 11:03

kamil-b zrób te logi to zobaczymy co tam Ci powoduje te utraty mocy.

[ Dodano: 03 Paź 2009 11:06 ]
zerknij na tę wlepkę co masz na osłonie rozrządu co tam jest za oznaczenie silnika wpisane.

[ Dodano: 03 Paź 2009 11:08 ]
a już widzę, że masz 90 KM 1Z po elektrozaworze N75.


Obrazek

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » sob paź 03, 2009 11:15

SZTOMEL a żeby zrobić te logi musze mieć vaga??jesli tak to musze gdzieś kupić albo porzyczyć......i wiesz co......martwi mnie to że to może jest rzeczywiście silnik 90KM tylko że po jakimś CHIPIE i jak spaliło ten bezpiecznik od radia,to jak wsadziłem nowy to skasowało licznik i niewiem.....tego CHIPA??:(........bo naprawde on jezdził jak 110KM:(.....kórde musze kupić tego vaga gdzieś na allegro



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob paź 03, 2009 11:17

Vaga może Ci użyczyś jakiś kolega z forum w Twojej grupie regionalnej a skoro silnik tak fajnie ciągnął to nie jest wykluczone, że masz jakiegoś boxa zaprzęgniętego do silnika.

[ Dodano: 03 Paź 2009 11:20 ]
o tym, że masz 90 KM świadczy elektrozawór N75 y czerwonym, niebieskim i czarnym weżykiem, który masz nad obudową filtra powietrza przy filtrze paliwa na lewej fotce.

[ Dodano: 03 Paź 2009 11:22 ]
ale też nic nie widać przy pompie wtryskowej abyś miał boxa więc skąd te konie _

[ Dodano: 03 Paź 2009 11:27 ]
Adamm co Ty na to bo wygląda jakby silnik był bez dopalacza a mimo to fajnie mu ciągnie ...
Ostatnio zmieniony sob paź 03, 2009 12:18 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » sob paź 03, 2009 13:13

to w takim razie musze jak najszybciej załatwić tego vaga:)......co jeszcze zauważyłem to to że po tej usterce obroty na biegu jałowym tak jakby falowały i troche kopci z rury!!!a wczesniej tego nie było:(....to jest moje 1 autko i naprawde mi sie podoba!!!...i nie odpuszcze tej usterce:)......w każdym razie wielkie dzięki za pomoc:)



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob paź 03, 2009 13:27

a kopci na jaki kolor ?


Obrazek

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Post autor: wronek1 » sob paź 03, 2009 14:01

moze dawke mial ustawioną poteżna i dlatego taka moc , jak obroty falowaly ...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 03, 2009 14:07

Sztomel, tez tak myslalem ze mial moze jakis shit podpiety i po zwarciu padl, nie musi byc koniecznie przy pompie moze ktos bardziej zakombinowal i go gdzies wcisnal


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości