Witam opisywałem mój problem :
„obawy są takie stoi na wolnych ~950 potem spada powoli do pierwszej kreski od dołu ~300 czy 400 dodam mu gazu to wraca do 950 ale faluje w dół i górę
teraz to ustało ale na jak długo”
i go rozwiązałem problemem była wtyczka przeczyściłem ją i teraz problem znikł
silniczek krokowy - rozwiązałem problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
silniczek krokowy - rozwiązałem problem
VW Passat B3 1,8 AAM 1990r. 75 PS [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50898&postdays=0&postorder=asc&start=0][b]mój VWej[/b][/url] + Blitz BRC
Re: silniczek krokowy - rozwiązałem problem
No widzisz ...czasem wystarczy troche dokładniej zajrzec pod maske i problem z głowy.Wtyczka-mała rzecz a cieszy...radek_GL pisze:Witam opisywałem mój problem :
„obawy są takie stoi na wolnych ~950 potem spada powoli do pierwszej kreski od dołu ~300 czy 400 dodam mu gazu to wraca do 950 ale faluje w dół i górę
teraz to ustało ale na jak długo”
i go rozwiązałem problemem była wtyczka przeczyściłem ją i teraz problem znikł
Pozdro.
Re: silniczek krokowy - rozwiązałem problem
dokładniepieko pisze:No widzisz ...czasem wystarczy troche dokładniej zajrzec pod maske i problem z głowy.Wtyczka-mała rzecz a cieszy...radek_GL pisze:Witam opisywałem mój problem :
„obawy są takie stoi na wolnych ~950 potem spada powoli do pierwszej kreski od dołu ~300 czy 400 dodam mu gazu to wraca do 950 ale faluje w dół i górę
teraz to ustało ale na jak długo”
i go rozwiązałem problemem była wtyczka przeczyściłem ją i teraz problem znikł
Pozdro.
silniczek krokowy nie zawsze jest przyczyną czasem wystarczy przeczyścić wtyczkę
VW Passat B3 1,8 AAM 1990r. 75 PS [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50898&postdays=0&postorder=asc&start=0][b]mój VWej[/b][/url] + Blitz BRC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 574 gości