Lampy H1+H1 a H4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
- Kontakt:
odkopuje ten stary temat, bo chyba jest najbliższy problemowi.
dziś zamieniałem lampy h4 na h1+h1 i oczywiście gasną mi swiatla mijania przy włączeniu drogowych. wiem, ze muszę wstawić zworkę w kształcie litery C (zdjęcie wyzej) tyle, że nigdzie nie moge jej dostać, ani w sklepach, ani na szrotach, ani na allegro.
mam pytanie do forumowiczów, czy ma ktoś z Was taka i moglby odsprzedac, albo wie gdzie mozna ja dostac
a poza tematem zamiana h4 na 2xh1 + przekazniki jest nie do porównania!!! swiatla 4x lepsze!!!
dziś zamieniałem lampy h4 na h1+h1 i oczywiście gasną mi swiatla mijania przy włączeniu drogowych. wiem, ze muszę wstawić zworkę w kształcie litery C (zdjęcie wyzej) tyle, że nigdzie nie moge jej dostać, ani w sklepach, ani na szrotach, ani na allegro.
mam pytanie do forumowiczów, czy ma ktoś z Was taka i moglby odsprzedac, albo wie gdzie mozna ja dostac
a poza tematem zamiana h4 na 2xh1 + przekazniki jest nie do porównania!!! swiatla 4x lepsze!!!
Koledzy a powiedzcie mi jedną rzecz, miejsce w które wkłada sie zworkę jak zmienia sie lampy z H4 na 2xH1 jest ewidentnie miejscem na przekaźnik, powiedzcie czy ktos moze próbował w to miejsce wkładac przekaźnik?Czy w tym gnieździe są podpięte przewody jak pod przekaźnik czy tylko 2 kable pod zworke ? Dało by to cos czy raczej nie ?
wolny83 pisze:Panowie ma ktos moze taka zworke na zbyciu?Lub potrafil by zrobic oczywiscie nie za darmo.pozdrawiam
Koszt ok 1zł i 2 minuty pracy i gotowegreg pisze:a trochę własnej inwencji?? 2 szt pinów męskich + przewód 2,5mm długości 10cm - na końcach przewodu montujesz piny - i masz potrzebny element
OK,daj adres na PW to w poniedziałek Ci wyśle listem.A z kasą to się nie wygłupiaj.wolny83 pisze:dobra dam ci nawet 10zł "marcin.w" zrobisz mi takie?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob paź 03, 2009 18:10 przez marcin.w, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- to - można powiedzieć - zaszłość historyczna. W późniejszych mkII i wszystkich mkIII jest taka sama skrzynka przekaźników. W mkII w tym miejscu były podpiety kabelek wychodzący z instalacji, który odpowiadał za działanie śwaiteł przeciwmielnych. Jeżeli mkII bł wyposażony także w przednie halogeny, to ten kabelek był odlączony i w to miejsce włożony był przekaźnik nr. 53 (żeby odciążyć wlacznik świateł przeciwmgielnych). Z kolei w amerykańskich wersjach, jeżeli były przednie halogeny, był tam przekaźnik 110 - jego funkcja byla o tyle inna, że jak dobrze pamietam - w EU światła przeciwmgielne świecą razem z długimi i mijania, a w US przeciwmgielne nie moga świecić, ja są właczone długie. W mkIII skrzynka błyła taka sama - stąd miejsce po przekaźniku. Być moze kiedy mkIII mialo przednie halogeny, to też był tam przekaźnik.wegi pisze:niekoniecznie sa to miejsca pod przekaźniki. według opisu, który zamieszczam miejsca R10 i R11 są właśnie pod zwory.
wielki szacun dla "marcin.w"
[ Dodano: 07 Paź 2009 16:56 ]
jescze mam pytanko do was w polu nr 10 i 11 powinny byc przekazniki?bo zajzalem u siebie i ja nie mam zadnego przekaznika u siebie
[ Dodano: 07 Paź 2009 16:56 ]
jescze mam pytanko do was w polu nr 10 i 11 powinny byc przekazniki?bo zajzalem u siebie i ja nie mam zadnego przekaznika u siebie
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/241/73fd4b95b7dbdc5fmed.gif[/img][/url] www.chuligani.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 89 gości