Regulator wyprzedenia kąta wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Regulator wyprzedenia kąta wtrysku

Post autor: neox » wt wrz 22, 2009 16:03

Jak sprawdzić regulator wyprzedzenia kąta wtrysku ? Czy można vagiem ???


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt wrz 22, 2009 16:37

mozna

grupa 04 mess blocks --> przelaczas na basic settings


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt wrz 22, 2009 16:56

Adamm pisze:mozna

grupa 04 mess blocks --> przelaczas na basic settings
i można jeszcze jak ktoś nie posiada vag , zmierzyć Ohm na wtyczce przy pompie :wink:
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 16:57 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt wrz 22, 2009 17:14

vision, nie zawsze to jest miarodajne bo czasem regulacja kata wtrysku nie zalezy tylko od zaworu ;)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » wt wrz 22, 2009 17:30

Czyli to jest N108 ? Czy auto może kopcić gdy zawór się przycina ?


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » pt paź 02, 2009 15:40

Dołącze się do wątku, w 4BS nie ustawia mi kąta, ale ustawia podczas przyśpieszania lub wciskania gazu, zawór N108 wedlug miernika sprawny ma ta ilosc Ohm.

Czy mozna jakos sprawdzic jeszcze dzialanie tego zaworka ?.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt paź 02, 2009 16:43

macem, po czym stwierdzasz ze nie ustawia?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » ndz paź 11, 2009 00:38

loguje sobie 04 BS i nie zmeiniaja mi sie wartosci a powinien przestawiac wczesny, pozny. Pozatym jak zmienia sie cyklicznie kat slychac zmiane w pracy silnika. U mnie w 04BS ani nie przestawia kata anie nie zmienia sie praca silnika.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości