Problem z zapaleniem samochodu golf 5 2.0 z roku 2004
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z zapaleniem samochodu golf 5 2.0 z roku 2004
witam
mam problem z golfem z 2004 to jest V generacja, problem jest tego typu ze jeśli samochód postoi noc w garażu to rano ma problem z zapaleniem i muszę parę razy pokręcić żeby samochód zapalił, a nieraz bywa i tak ze wracając z pracy zostawię samochód na wiedzie, i za jakiś czas chce wjechać do garażu tez autko nie chce zapalić, wymieniłem akumulator i nadal jest to się dzieje,moje pytanie jest tego typu co może być przyczyna???
pozdrawiam
Pablo
mam problem z golfem z 2004 to jest V generacja, problem jest tego typu ze jeśli samochód postoi noc w garażu to rano ma problem z zapaleniem i muszę parę razy pokręcić żeby samochód zapalił, a nieraz bywa i tak ze wracając z pracy zostawię samochód na wiedzie, i za jakiś czas chce wjechać do garażu tez autko nie chce zapalić, wymieniłem akumulator i nadal jest to się dzieje,moje pytanie jest tego typu co może być przyczyna???
pozdrawiam
Pablo
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 10:31 przez Pablost, łącznie zmieniany 1 raz.
ZPP
- krzychu195
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: czw paź 19, 2006 13:51
- Lokalizacja: WGS
- Kontakt:
Pablost, nawet nie napisałeś co to za silnik czy TDI czy FSI czy TFSI nie wiem co tam może jeszcze siedzieć.
I na przyszłość nie krzycz, korzystaj z netykiety
I na przyszłość nie krzycz, korzystaj z netykiety
Ostatnio zmieniony pt paź 02, 2009 16:25 przez krzychu195, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 10:08
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Auto: Golf VII Kombi
Witam,
mam problem z zapalaniem silnika gdy jest ciepły, owy silnik to 1,9 TDI o oznaczeniu BKC w VW Golf 5, prosze o porady co może być przyczyną ciężkiego palenia na ciepłym silniku gdyż na zimnym kręci od ręki.
pozdrawiam
Po wymianie akumulatora problem rozwiązany.
mam problem z zapalaniem silnika gdy jest ciepły, owy silnik to 1,9 TDI o oznaczeniu BKC w VW Golf 5, prosze o porady co może być przyczyną ciężkiego palenia na ciepłym silniku gdyż na zimnym kręci od ręki.
pozdrawiam
Po wymianie akumulatora problem rozwiązany.
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 12:59 przez wanior, łącznie zmieniany 1 raz.
ale jaki, pewnie BKD bo BMM jest mało spotykany wśród polskich użytowników - napiszę, że w silniku BKD częstą usterką jest błąd klapy gaszącej a konkretnie jej silnika czyli flap 175 - najkorzystniej w Twoim przypadku podpiąć auto pod interfejs Vag aby zobaczyć co go boli - komputer diagnostyczny to teraz taki standard przy diagnozowaniu nowych silników.Pablost pisze:golf 2.0 tdi rok 2004
w sumie jak autko było sprawdzane to na diagnostyce pokazało ze w silniku nie ma żadnych błędów robiłem to starym vagiem który obsługiwał modele do 2004 maks i mogłem połączyć się tylko i wyłącznie z sinikiem, nie dałem rady połączyć się z innymi częściami golfika ponieważ cały czas wyskakiwał mi jakiś błąd
pozdrawiam
pozdrawiam
ZPP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 321 gości