Montaż alarmu Steelimen

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomgra » pt paź 02, 2009 09:58

Jest dość mała więc myślę, że uda mi się ją tam włożyć, tylko się zastanawiam czy to jest dobre miejsce, ponieważ dostaję się tam spora ilość wody podczas deszczu itp i czy to nie będzie miało negatywnego wpływu na syrenę?
Ostatnio zmieniony pt paź 02, 2009 10:03 przez tomgra, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt paź 02, 2009 10:21

tomgra pisze:Kolejne pytanie dotyczy kabla grubego czerwono-żółtego, który idzie w wiązce do drzwi. Czy mogę pod niego podpiąć kabel czerwony czyli zasilanie?
- nie, to jest zasilanie włącznika centralnego zamka - jest po bezpieczniku itp. Podłącz bezpośrednio pod panel, tak, jak wcześniej pisałem - jak zdejmiesz panel z zaczepów, to z tyłu będzie gruby kabel czerwony podłączony do panelu i obok niego będzie wolny konektor - podłącz się pod niego.

Syrenka ma być zamontowana tubą do dołu, żeby nie zbierała wody no i dobrze by było, zebyś miał dojście do wyłącznika na kluczyk z tyłu syrenki.



tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomgra » pt paź 02, 2009 11:31

Lipek81 pisze:tomgra napisał/a:
Kolejne pytanie dotyczy kabla grubego czerwono-żółtego, który idzie w wiązce do drzwi. Czy mogę pod niego podpiąć kabel czerwony czyli zasilanie?
- nie, to jest zasilanie włącznika centralnego zamka - jest po bezpieczniku itp. Podłącz bezpośrednio pod panel, tak, jak wcześniej pisałem - jak zdejmiesz panel z zaczepów, to z tyłu będzie gruby kabel czerwony podłączony do panelu i obok niego będzie wolny konektor - podłącz się pod niego.
Hmm kurde a ja już tak podłączyłem... Dlatego wybrałem tan kabel, bo do niego mam jako takie dojście, a do kabli z tyłu skrzynki jest bardzo trudny dostęp nawet bo jej opuszczeniu. To może tak to już zostać?

Kolejny problem dotyczy czujników...

Podłączyłem tak jak pisał:
Paweł Marek pisze:Kable od ultradźwięków podłącz razem z kablami od czujnika wstrząsowego zwyczajnie: plus z plusem masa z masą sygnał z sygnałem. I po prostu dwa czujniki masz podpięte pod jedno wejście w alarmie.
No ale wtedy nie działa żaden czujnik;/ Ty coś pisałeś żeby podpiąć się pod kabel niebieski ten od krańcówek i chyba tak zrobię może zadziała



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt paź 02, 2009 12:59

tomgra pisze:Dlatego wybrałem tan kabel, bo do niego mam jako takie dojście, a do kabli z tyłu skrzynki jest bardzo trudny dostęp nawet bo jej opuszczeniu. To może tak to już zostać?
- tzn. tak też będzie działało, ale jak padnie bezpiecznik od centralnego, to alarm też padnie. Trochę to tak nie profesjonalnie.
tomgra pisze:Ty coś pisałeś żeby podpiąć się pod kabel niebieski ten od krańcówek i chyba tak zrobię może zadziała
- spróbuj, tak, jak napisałem - zasilanie możesz zostawić, ale chodzi o sam sygnał wyzwalający alarm - w tym czujniku jest to masa - krańcówki drzwi też zwierają z masą - wiec powinno zadziałać. Czyli niebieski z alarmu do białego z czujnika. To co opisał Paweł Marek jest dobre, ale wtedy, kiedy wyzwalanie alarmu jest plusem. Przynajmniej tak mi się wydaje. Sprawdź jeszcze, zanim zaczniesz coś przełączać, czy na brązowym od czujnika masz +12V,a na zielonym masę. Jak wyzwolisz czujnik, to powinna mrugać dioda led w obudowie czujnika, nawet, jak alarm nie będzie uzbrojony. Trochę mi to tak dziwnie wygląda z tym czujnikiem, bo brązowy to jest zazwyczaj masa, a tutaj jest to zasilanie - no ale może rzeczywiście takie nietypowe kolory przyjęli.

No i druga sprawa, jakbyś chciał podłączyć pod niebieski, to znowu musisz diodę separującą wstawić, bo jak będziesz się ruszał wewnątrz auta, to lampka od oświetlenia będzie mrugała....



tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomgra » pt paź 02, 2009 16:34

Odziwo zadziałało tym sposobem jak robiłem wcześniej tak jak pisał Paweł Marek. To zmienię ten kabel od +. Mam jeszcze takie pytanie... U mnie w golfie jest fabryczny centralny oraz alarm również fabryczny do którego podłączona jest dioda w drzwiach. Czy mogę równolegle podłączyć tą diodę z diodą z nowego alarmu czy lepiej odciąć diodę w drzwiach i podciągnąć do niej kable od nowego alarmu?



Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Post autor: jablonski89 » pt paź 02, 2009 17:02

lepiej od nowego. tylko czy nowa nie ma czasem zasilania pod 12v. jesli ma to jak podepniesz pod stara to ta fabryczna sie spali


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomgra » pt paź 02, 2009 22:07

Podpiąłem pomarańczowy kabel pod czarno-czerwony i funkcja automatycznego zamykania nie działa;/ Dziwne bo to na pewno jest właściwy kabel. Ma ktoś jakiś pomysł? Druga sprawa tyczy się czujników. W każdym z czujników jest dioda która zaczyna świecić w momencie dostania sygnału ruchu lub wstrząsu. Chodzi o to, że niezależnie od tego czy alarm jest uzbrojony czy też nie to podczas ruchu lub wstrząsu diody się zaświecają, a podczas uruchomionego silnika obie diody w czujnikach świecą się cały czas. Czy tak powinno być?

[ Dodano: 05 Paź 2009 09:04 ]
Montaż alarmu zakończony. Jedynie funkcja SAVE LOCK (automatyczne zamykanie zamka podczas jazdy) nie działa, pozwolę sobie zacytować wypowiedź Kolegi Paweł Marek
"No więc tej funkcji zamykania nie uruchomisz. Taka jest specyfika centrala fabrycznego, że nie zamknie się sygnałem podawanym na kabel szary o ile moduł pompki centrala dostaje plus po zapłonie w czasie jazdy. Zęby to uruchomić (uważam to za bez sensu i niebezpieczne bo na wypadek wypadku nie można z zewnątrz drzwi otworzyć) to trzeba by podłączyć central zupełnie inaczej, używając schematu "zamek pneumatyczny" . Wówczas podpina się go pod drugi włącznik w zamku tzw blokadę, ale nie robiłem tego nigdy, nikt praktycznie tak nie podłącza i nie bardzo w tej kwestii pomogę".
Dzięki wszystkim za pomoc :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 286 gości