Bo to niemcy a nie polskabarteKKK03 pisze:a tu na szczęście żaden metalowy element konstrukcyjny reklam i innych skoszonych rzeczy nie 'wpadł' do środka
Na filmiku widac glebe ktora zalozyles
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
generalnie ku temu sie sklaniam, mam chrapke na mk3, dobrze mi sie nim jezdzilo. Potrzebuje do zrodel powrocic chybaMarcin_ko7 pisze:A że płacisz AC to kasa na naprawe albo mk3 cowboya bedzie.
podluznice wydaja sie cale, strzal poszedl pomiedzy podluznica a blotnikiem, zahaczajac troche blotnik, tak jakby centralnie na akumulator, chlodnice tez sie wydaja cale, skrzynia szrot na 100% oderwany kawalek i popekana wiec do wymiany.Fido_dido pisze:podłiznice całe co ucierpialo w leonie ?
Przy szkodzie całkowitej dostajesz wartość samochodu sprzed wypadku minus wartość po wypadku i zostaje ci tak zwany złom, ewentualnie po sprzedaży "złomu" możesz się starać o podniesienie kwoty wypłaty po uwzględnieniu różnicy w kwocie jakiej ci nie wypłacili a jaką dostałeś ze sprzedaży.miqs pisze:Marioo, za to dadzą mu szkodę całkowitą i wtedy auto zabiorą...
Jeżeli dostaniesz kase do ręki to twoja wola co z nią zrobisz, możesz ją nawet przepić, ale jeżeli załatwiasz bezgotówkowo to serwis musi wystawić fakturę. No chyba, że wlaczyłeś o to, żeby ci wypłacili tyle, żebys mógł naprawić w ASO i zastrzegli, że masz dostarczyć fakturę na sumę jakiej się domagałeś, ale to się chyba rzadko zdarza jak juz kase wypłacą.miqs pisze:A jak ma się to w takiej sytuacji.
Szkoda wynosi 14 tys zł( z zastrzeżeniem naprawy w serwisie), a auto jest warte 18900zł. Muszę to auto robić w serwisie czy mogę wziąść kasę i auto sprzedać. Teraz i tak już nic nie zmienię bo auto obecnie kończy się robić, ale poprawienie wiedzy na pewno się przyda
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości