Nie Rowna praca silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie Rowna praca silnika
Witam serdecznie. Posiadam Golfa MK3 1,8 90 KM BENZYNA + LPG OZNACZENIE SILNIKA TO ABS ROK PRODUKCJI 1993.Moj problem polega na tym,ze pewnego dnia umyłem silnik i wszystko od tego sie zaczeło. Auto nie pracuje równo na wolnych obrotach wachaja sie od 800 po czym spadaja na 600. Znow podczas jazdy wychodzi na to,ze glubi zapłon.Sprawdziłem juz wszystko zmierzyłem cisnienie na zimnym i goracym silniku i na kazdym cylindrze cisnienie jest jednakowe i wynosi 12. Nastepnie zaczalem podmieniac rozne podzespoły,takie jak zalozylem dwie rozne cewki,dwa sprawne aparaty,załozylem nowe swiece NGK nowa kopulke i palec BERU nowe przewody SENTECH sprawdziłem sonde i wskazania sa od 0,2 V do 1 volta podmieniłem sterownik oraz czujnik temperatury cieczy. Sprawdzilem wszystkie podcisnienia bylem podpiac auto pod dwa rozne urzadzenia diagnostyczne,ktore nic nie wykazały i nadal jest to samo nie zaleznie od temperatury silnika. Pomozcie prosze,co robic?
DZIĘKUJE Z POWAŻANIEM MICHAŁ
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Dobra metoda na sprawdzenie krokówki jest najpierw jej odpięcie i sprawdzenie czy silnik zmienia obroty itp oraz :
odpalamy silnik, włączamy nagle długie i ogrzewanie tylnej szyby. Obroty powinny na chwile spaść o jakieś 100-200 i po chwili wzrosnąć do poprzedniej wartości.
Jak tak jest to krokowiec ok.
]
Sprawdz kolego jeszcze zachowanie silnika po odpinaniu wtyczek od wtrysku.
Przejrzyj instalacje idącą do wtrysku(może pod tą zabudową na pokrywie zaworów co jest przetarte itp) oraz do aparatu zapłonowego(na wszelki). Ktoś gdzieś może kiedyś coś lutował/łączył na inny dziwny sposób i ześwirowało.
Jeszcze apropos lewego - sprawdź przy odpalonym silniku czy jak przechylasz(smiało;) ) wtrysk(w dowolnym kierunku) to się coś zmienia i czy czasem nie słychać nagle syczenia.
odpalamy silnik, włączamy nagle długie i ogrzewanie tylnej szyby. Obroty powinny na chwile spaść o jakieś 100-200 i po chwili wzrosnąć do poprzedniej wartości.
Jak tak jest to krokowiec ok.
]
Sprawdz kolego jeszcze zachowanie silnika po odpinaniu wtyczek od wtrysku.
Przejrzyj instalacje idącą do wtrysku(może pod tą zabudową na pokrywie zaworów co jest przetarte itp) oraz do aparatu zapłonowego(na wszelki). Ktoś gdzieś może kiedyś coś lutował/łączył na inny dziwny sposób i ześwirowało.
Jeszcze apropos lewego - sprawdź przy odpalonym silniku czy jak przechylasz(smiało;) ) wtrysk(w dowolnym kierunku) to się coś zmienia i czy czasem nie słychać nagle syczenia.
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 09:18 przez Pim, łącznie zmieniany 1 raz.
Pim pisze:Dobra metoda na sprawdzenie krokówki jest najpierw jej odpięcie i sprawdzenie czy silnik zmienia obroty itp oraz :
odpalamy silnik, włączamy nagle długie i ogrzewanie tylnej szyby. Obroty powinny na chwile spaść o jakieś 100-200 i po chwili wzrosnąć do poprzedniej wartości.
Jak tak jest to krokowiec ok.
]
Sprawdz kolego jeszcze zachowanie silnika po odpinaniu wtyczek od wtrysku.
Przejrzyj instalacje idącą do wtrysku(może pod tą zabudową na pokrywie zaworów co jest przetarte itp) oraz do aparatu zapłonowego(na wszelki). Ktoś gdzieś może kiedyś coś lutował/łączył na inny dziwny sposób i ześwirowało.
Jeszcze apropos lewego - sprawdź przy odpalonym silniku czy jak przechylasz(smiało;) ) wtrysk(w dowolnym kierunku) to się coś zmienia i czy czasem nie słychać nagle syczenia.
Wszystko sprawdziłem i ustawiłem zaplon tak jak powinien byc i teraz jest dobrze.Gdy jest przyspieszony o 2-3 stopnie do gazu,to wtedy faluja. Tyle,ze teraz jest mułowaty i ma dziure przy 2500 tysiaca obrotów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 338 gości